Dat is de reden wat wij nu en aankomende tijden zonder prijzen gaan zijn. Wij praten altijd over misschien en potentie, waar zij wel een speler hebben die er al staat en wel presteert. Wij dromen en hopen, hun leveren, en dan kraken wij hun af want onze dromen en mogelijke opties zijn beter.. misschien :FP: :ROFL:
Dat doet niks af aan het feit dat Blind overgewaardeerd is..
 
Ik vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur (of afkeur) heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers.
Ik.vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur invloed heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers..
 
Dat doet niks af aan het feit dat Blind overgewaardeerd is..

Ik zou zeggen kijk maar over een paar weken naar de cijfers van de beste spelers uit de eredivisie, kijk dan maar op welk plek Blind eindigt en kom dan typen.
Zelfs Tadic is goud waard daar, speelt alsof die 8 longen heeft, ook in slechte wedstrijden pusht en vecht die constant waar onze gasten de koppie laten hangen en maar wat om zich heen kijken. Drive + wil + power ( en smerigheid op zn tijd ) is gewoon ongekend, en als ik dat zeg terwijl ik een hekel heb aan Serviërs dan moet het wel iets zeggen pff. Maar ja wij hebben talenten enzo..
 
Ik zou zeggen kijk maar over een paar weken naar de cijfers van de beste spelers uit de eredivisie, kijk dan maar op welk plek Blind eindigt en kom dan typen.
Zelfs Tadic is goud waard daar,
Koning balverlies.. sure.. inruilen voor Gakpo dan, en Blind voor Teze? :ROFL:
 
Ik kies hier toch de kant van Quagmire . Gewoon hele sterke (eredivisie)spelers, zowel Blind, als Klaassen en Tadic. Ze laten het zelfs ook nog wel in de CL zien. Tadic is wel een ontzettende eikel en Blind ook niet mijn favoriet. Maar voetballen kunnen ze.

En nee, we ruilen niemand in voor Gakpo. Maar de stats van Tadic zijn momenteel in Nederland onovertroffen.
 
Ik kies hier toch de kant van Quagmire . Gewoon hele sterke (eredivisie)spelers, zowel Blind, als Klaassen en Tadic. Ze laten het zelfs ook nog wel in de CL zien. Tadic is wel een ontzettende eikel en Blind ook niet mijn favoriet. Maar voetballen kunnen ze.

En nee, we ruilen niemand in voor Gakpo. Maar de stats van Tadic zijn momenteel in Nederland onovertroffen.
Hoezo? Tadic was in de EL (tegen Roma) vooral de bal meer kwijt dan dat ie aan een actie toekwam. Blind kan ieder moment weer neerstorten als zn pacemakertje het begeeft. Klaassen geef ik je. Maar zowel Tadic als Blind zou ik niet willen omruilen voor wat wij daar hebben staan..
 
Hoezo? Tadic was in de EL (tegen Roma) vooral de bal meer kwijt dan dat ie aan een actie toekwam. Blind kan ieder moment weer neerstorten als zn pacemakertje het begeeft. Klaassen geef ik je. Maar zowel Tadic als Blind zou ik niet willen omruilen voor wat wij daar hebben staan..
Tel daarbij op dat in ons shirt Tadic met heel veel zaken niet zou wegkomen..

btw, niet helemaal eens met je analyse over de kwaliteiten.
 
Ik.vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur invloed heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers..
Ik vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers......
 
Tel daarbij op dat in ons shirt Tadic met heel veel zaken niet zou wegkomen..
dat constante balverlies zou al irritatie genoeg opleveren, buiten dat je m dus inderdaad meer geschorst zal zien dan wat anders. En ik wil ook geen hartpatient in de defensie, dus die twee mogen ze houden..
 
Koning balverlies.. sure.. inruilen voor Gakpo dan, en Blind voor Teze? :ROFL:

Zijn de cijfers van Gakpo beter ? Zo ja houden, zo nee ruilen.
Maar ik antwoord alvast namens jou, Gakpro is talent, verder nu dan Tadic op zijn leeftijd enz..


5ec8590fdd1be5c00260cac6ebb3fc8b.png




 
Ik vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers......
Ik vind het echt fascinerend hoeveel invloed clubvoorkeur heeft op het inschatten van kwaliteiten van spelers......
 
Zijn de cijfers van Gakpo beter ? Zo ja houden, zo nee ruilen.
Maar ik antwoord alvast namens jou, Gakpro is talent, verder nu dan Tadic op zijn leeftijd enz..


5ec8590fdd1be5c00260cac6ebb3fc8b.png
hoeveel wedstrijden heeft ie gespeeld ivm Tadic? Juistja.. laat nu al meer zien..
 
hoeveel wedstrijden heeft ie gespeeld ivm Tadic? Juistja.. laat nu al meer zien..

Jezus, ik ben koppig en zit met oogkleppen op soms maar jij bent 10x erger, kijk ff SV van afgelopen zondag terug, toen de vraag werd gesteld naar beste spelers van ED, Blind tadic en Klaassen werden in elke lijstje genoemd ? Maar ja zij kijken geen PSV op TV dus zien het wonderkind whothefuckis Teze & Gakpo natuurlijk over het hoofd, blinde losers bah bah bah
 
Jezus, ik ben koppig en zit met oogkleppen op soms maar jij bent 10x erger, kijk ff SV van afgelopen zondag terug, toen de vraag werd gesteld naar beste spelers van ED, Blind tadic en Klaassen werden in elke lijstje genoemd ? Maar ja zij kijken geen PSV op TV dus zien het wonderkind whothefuckis Teze & Gakpo natuurlijk over het hoofd, blinde losers bah bah bah
De tijden dat ik zogenaamde analysten serieus nam zijn al jaren voorbij. Buiten dat is het zo`n beetje iedere week de Ajax show daar qua gasten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan