Van Dijk geblesseerd
De Ligt staat al rechts centraal
De Vrij kan, maar ik vond hem de laatste interlands die hij speelde erg slecht, slechter dan Blind
Ake beste optie
Teze is rechtsbenig en speelt nooit links centraal
Schuurs idem

Dus m.i. Is Blind best een belangrijke speler in de Oranje selectie.
Dirk kuyt maar weer oproepen dan.. :unsure:
 
Van Dijk geblesseerd
De Ligt staat al rechts centraal
De Vrij kan, maar ik vond hem de laatste interlands die hij speelde erg slecht, slechter dan Blind
Ake beste optie
Teze is rechtsbenig en speelt nooit links centraal
Schuurs idem

Dus m.i. Is Blind best een belangrijke speler in de Oranje selectie.

Blijft vooral sneu voor Blind zelf en ook voor Ajax. De Vrij was in de Serie A natuurlijk geweldig maar bij Oranje moet het inderdaad beter. We spelen ook veel potjes tegen relatief zwakke tegenstanders dus misschien kan hij dan weer dichterbij zijn niveau komen. Toch denk dat de andere verdedigers geen verkeerde opties zijn, ook niet wanneer de positie niet ideaal is. Beter zijn dan Blind lijkt me niet zo lastig. Aan Schuurs twijfel ik een beetje, de keren dat ik hem zag vond ik hem niet echt overtuigend maar hij schijnt wel een redelijk talent te zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Blind vergelijkbaar net Isakson. Zo ongelooflijk traag met de oplossing vinden wanneer ze de bal hebben.
Verder sneu voor hem natuurlijk.
 
Matchday. Hoe schatten jullie de kansen? Ik verwacht toch wel een krappe overwinning 2-1
Dat zou statistisch verrassend zijn. Thuis bijna 20 jaar niet gewonnen van een Italiaanse tegenstander. Ik kan - eerlijk gezegd - met elke uitslag leven.
 
Matchday. Hoe schatten jullie de kansen? Ik verwacht toch wel een krappe overwinning 2-1
Ik schat 40:40:20 (w/g/v). De bookies 50:25:25 geloof ik.
Alleen het gegeven dat Stekenburg nog ontbreekt maakt t wat lastig, als scherpen teveel last heeft van de druk en Roma weet snel op voorsprong te komen dan kan het ook zomaar een pijnlijke avond worden.
 
Ik meende ergens gelezen te hebben dat PSV een ronde verder begint bij de kwalificatie van CL wanneer een club als ManU, Ajax of eventueel Roma (staan er slecht voor) via zowel de competitie als via EL winst de CL haalt.
 
Ik meende ergens gelezen te hebben dat PSV een ronde verder begint bij de kwalificatie van CL wanneer een club als ManU, Ajax of eventueel Roma (staan er slecht voor) via zowel de competitie als via EL winst de CL haalt.
Dan moet PSV nog wel 2e worden, en dat is nog niet zo makkelijk. Anders is het gewoon Conference League....
 
Dan moet PSV nog wel 2e worden, en dat is nog niet zo makkelijk. Anders is het gewoon Conference League....
Het is toch belachelijk eigenlijk, dat het nu zo is dat je meteen Conference League speelt als je geen tweede wordt...

Tenzij Ajax de bekerfinale wint natuurlijk. :sneaky:
 
Het is toch belachelijk eigenlijk, dat het nu zo is dat je meteen Conference League speelt als je geen tweede wordt...
Ligt er aan wat het prijzengeld is, wat volgens mij nog stééds niet bekend is.
Qua niveau is het in ieder geval geen (hele) grote stap naar beneden. Voor het PSV van nu voldoende uitdaging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan