Je kunt dit ook eens testen op het andere forum van die club en dan de volgende naam posten:
Van Bommel

Ik ben benieuwd wat er dan allemaal toegewenst wordt.
Of zouden het daar allemaal moraalridders zijn? 😎🙄
Ah, Jantje deed iets dus nu mag Pietje het ook, sterk argument.

Geen probleem dat je op een donderdag aan de drank zit, maar laat je dan niet gaan op forum.
 
Je kunt dit ook eens testen op het andere forum van die club en dan de volgende naam posten:
Van Bommel

Ik ben benieuwd wat er dan allemaal toegewenst wordt.
Of zouden het daar allemaal moraalridders zijn? 😎🙄

Ik kom nooit op het forum van Atletico Madrid. Het zou me verbazen als ze daar een sterke mening over Van Bommel hebben.
 
We hebben op iedere positie waar Blind kan spelen (Lb, cv, vm) een betere optie, dus, afgezien dat vervelend is voor Blind, een sympathieke jongen, eigenlijk wel blij dat hij afvalt. Anders zou hij zeker gespeeld hebben, waardoor Oranje dus zwakker wordt
Wie dan op CV?
 
Je kunt dit ook eens testen op het andere forum van die club en dan de volgende naam posten:
Van Bommel

Ik ben benieuwd wat er dan allemaal toegewenst wordt.
Of zouden het daar allemaal moraalridders zijn? 😎🙄
Als je dit op Ajaxshowtime doet krijg je ook dit soort reacties idd. Fr12 nog erger. Betekent niet dat het dan een vrijbrief is om ook zulke verwensingen te doen.
 
Van dijk, de ligt, de vrij, ake, teze, schuurs en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
Aub geen schuurs. Nog lang niet klaar voor basis Ajax, ga je er ook geen Ek mee winnen. Teze vind ik beter maar zelfde verhaal. Botman heb je ook nog maar die vind ik opbouwend te beperkt. Ik denk dat De ligt, De Vrij en daarna Ake de beste opties zijn als van Dijk er definitief niet bij is. Zou zelf Timber en misschien zelfs Rensch meenemen als reserve. Doen t goed en Ajax komt ook redelijk ver Europees dus op dat niveau worden ze ook getest. Wel erg benieuwd hoe die laatste 2 zich staande houden vs As Roma en evt Man United.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Aub geen schuurs. Nog lang niet klaar voor basis Ajax, ga je er ook geen Ek mee winnen. Teze vind ik beter maar zelfde verhaal. Botman heb je ook nog maar die vind ik opbouwend te beperkt. Ik denk dat De ligt, De Vrij en daarna Ake de beste opties zijn als van Dijk er definitief niet bij is. Zou zelf Timber en misschien zelfs Rensch meenemen als reserve. Doen t goed en Ajax komt ook redelijk ver Europees dus op dat niveau worden ze ook getest. Wel erg benieuwd hoe die laatste 2 zich staande houden vs As Roma en evt Man United.
Dit Nederland gaat sowieso geen EK winnen, maar Schuurs is inderdaad wel heel erg vroeg voor het grote oranje. Heeft nog heel veel te bewijzen, maar tegenwoordig word je na 'n paar goede wedstrijden al geselecteerd voor het grote oranje.
 
Dit Nederland gaat sowieso geen EK winnen, maar Schuurs is inderdaad wel heel erg vroeg voor het grote oranje. Heeft nog heel veel te bewijzen, maar tegenwoordig word je na 'n paar goede wedstrijden al geselecteerd voor het grote oranje.

Winnen nee, maar laatste 4 of 8 gaat makkelijk lukken.
 
Van dijk, de ligt, de vrij, ake, teze, schuurs en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
Van Dijk geblesseerd
De Ligt staat al rechts centraal
De Vrij kan, maar ik vond hem de laatste interlands die hij speelde erg slecht, slechter dan Blind
Ake beste optie
Teze is rechtsbenig en speelt nooit links centraal
Schuurs idem

Dus m.i. Is Blind best een belangrijke speler in de Oranje selectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan