Ah, de telegraaf geeft het beter weer dan het filmpje bovenaan deze pagina. Nu snap ik het, stom dat we op het gesproken woord afgaan en niet luisteren naar het gezwets van de telegraaf.
geef je deels gelijk maar kijk jij elk interview terug? Ik ging uit van de tekst zoals ik m las op Ajaxshowtime. Zoals in m’n geëdite post geef ik aan dat er stond dat hij zei dat ie t begreep dat Brobbey weg ging. Dat zag ik niet terug in t filmpje.
 
o.Oo.O
"In de Bijlmerbajes kwam zelfs toenmalig voorzitter Michael van Praag eenmaal op bezoek bij Van de Pol"
Tja... crimineel bezoekt crimineel. Dat is dan weer niet verwonderlijk :maniac:

Maar dat kán toch niet... als voorzitter een shirtje gaan brengen bij iemand die veroordeelt is voor een viervoudige moord :oops:
En wij klagen als JDJ een keer minder representatief erbij loopt als er een speler gepresenteerd wordt.

Ik mag lijen dat dit bezoek van v Praag echt een broodje aap is.
 
o.Oo.O
"In de Bijlmerbajes kwam zelfs toenmalig voorzitter Michael van Praag eenmaal op bezoek bij Van de Pol"
Tja... crimineel bezoekt crimineel. Dat is dan weer niet verwonderlijk :maniac:

Maar dat kán toch niet... als voorzitter een shirtje gaan brengen bij iemand die veroordeelt is voor een viervoudige moord :oops:
Je hebt mensen die doen een moord voor een shirtje, maar dit kan echt niet nee.
 
o.Oo.O
"In de Bijlmerbajes kwam zelfs toenmalig voorzitter Michael van Praag eenmaal op bezoek bij Van de Pol"
Tja... crimineel bezoekt crimineel. Dat is dan weer niet verwonderlijk :maniac:

Maar dat kán toch niet... als voorzitter een shirtje gaan brengen bij iemand die veroordeelt is voor een viervoudige moord :oops:
Weet van Praag toch nog in mijn achting te zakken. Ik dacht dat dat niet kon. :eek:
 
Het beveiliging van spelers klinkt overigens meer als een mafia setup. "Hij zou zelfs een tijdlang spelers hebben beveiligd. Het ging om geblesseerde of geschorste Ajax-spelers die bij wedstrijden het supportersvak bezochten." Dat klinkt alsof de harde kern de spelers beschermd tegen de harde kern.

De rest hoop ik dat het niet waar is. Maar het zou me niet verbazen. De harde kern heeft bij wel meer clubs invloed op het bestuur/ of in elk geval heeft de club geen grip meer op de harde kern. (zie ook de Satudara bij FC Twente) Hoe zit het eigenlijk bij PSV met overleggen? Zitten daar ook supporters-verenigingen bij?
 
Laatst bewerkt:
Tadic mist penalty. Speler van Groningen staat al binnen de 16 dus moet penalty over. Benieuwd naar de reacties. 😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan