Waar kun je je druk om maken zeg. Een talent vertrekt (wss), dat is toch van alle tijden? Als Ajax een deense jongen van 16 haalt voor de eigen jeugd, is dat toch ook niks nieuws?
En dat Hoogma zegt dat zn zoon leuk heeft gewerkt met Nagelsmann. Nou top man!
 
Waar kun je je druk om maken zeg. Een talent vertrekt (wss), dat is toch van alle tijden? Als Ajax een deense jongen van 16 haalt voor de eigen jeugd, is dat toch ook niks nieuws?
En dat Hoogma zegt dat zn zoon leuk heeft gewerkt met Nagelsmann. Nou top man!
Het feit dat de KNVB een keer iets minder positiefs zegt, wat betrekking heeft tot Ajax is natuurlijk zwaar voor het huwelijk tussen Ajax en de KNVB
 
Het is ook te gek voor woorden. Knvb directeur die even doodleuk de betere talenten naar t buitenland praat en daardoor het niveau van de Eredivisie omlaag brengt. En dan ook nog eens een Nederlands talent die de gehele opleiding hier genoten heeft. Je kan leuk lullen met je aangifte maar hoe kut was het niet dat Sam Lammers wegging zonder fatsoenlijk een jaar of twee bij Psv te ballen. Denk dat we dit met zijn allen niet moeten willen.
De meeste bondscoaches zeggen ook dat ze in het buitenland meer kans maken op een selectie. Neemt niet weg dat die hele KNVB kliek zich er niet mee moet bemoeien
 
Nee, hij zegt dat Nagelsmann een interessante trainer is. Hij geeft Brobbey helemaal geen gelijk, maar hij keurt het ook niet specifiek af. Hij laat het bij de speler, precies waar het wezen moet.
En als het zijn persoonlijke mening is, dan is dat nog steeds niet het beleid van de KNVB. Die twee staan namelijk helemaal los van elkaar.

Ik vind het echt bizar hoe snel en hard jij deze man neersabelt, gebaseerd op enkel en alleen jou interpretatie van zijn woorden. Waarin je ook nog eens niet weet in welke context het is gezegd, of op welke journalistieke vraag hij antwoord geeft.
Ajax is boos op de KNVB, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers vinden het onbegrijpelijk dat directeur topvoetbal Nico-Jan Hoogma aangaf het te begrijpen als Brian Brobbey naar RB Leipzig zou vertrekken, terwijl Ajax nog altijd pogingen onderneemt om het contract van de talentvolle spits te verlengen.

Dit staat er toch niet in het Chinees? Hoogma geeft aan het te begrijpen. Hoe moet ik het anders interpreteren?

Edit: nu ik de beelden zie die Mentos gedeeld heeft dan zegt ie idd niet veel. Gevalletje media dikt aan denk ik. Las toch echt (zie bovenstaande) dat ie zei dat ie t begreep en die woorden vind ik niet dat ie moet zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ajax is boos op de KNVB, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers vinden het onbegrijpelijk dat directeur topvoetbal Nico-Jan Hoogma aangaf het te begrijpen als Brian Brobbey naar RB Leipzig zou vertrekken, terwijl Ajax nog altijd pogingen onderneemt om het contract van de talentvolle spits te verlengen.

Dit staat er toch niet in het Chinees? Hoogma geeft aan het te begrijpen. Hoe moet ik het anders interpreteren?

Dus het filmpje niet bekeken dan?
 
Ajax is boos op de KNVB, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers vinden het onbegrijpelijk dat directeur topvoetbal Nico-Jan Hoogma aangaf het te begrijpen als Brian Brobbey naar RB Leipzig zou vertrekken, terwijl Ajax nog altijd pogingen onderneemt om het contract van de talentvolle spits te verlengen.

Dit staat er toch niet in het Chinees? Hoogma geeft aan het te begrijpen. Hoe moet ik het anders interpreteren?
Ah, de telegraaf geeft het beter weer dan het filmpje bovenaan deze pagina. Nu snap ik het, stom dat we op het gesproken woord afgaan en niet luisteren naar het gezwets van de telegraaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan