In de Gulag heb je tenminste nog kans om vrij te komen of is dat alleen in warzone zo?

Ik dacht ik ga hier niet de nerd uithangen door de opmerking 'Ik kom gemiddeld zo'n 10 keer per dag in de Gulag, gewoon iemand afmaken en je mag weer naar buiten. Promes heeft al geoefend dus komt vast goed' te maken. Maar ik ben dus niet de enige die dat snapt :D
 
Stuk in de Telegrafkrant waarin gesteld wordt dat Ten Hag degene is die Lang de club uit heeft gewerkt, terwijl de rest binnen de club het in hem zag zitten. Ten Hag niet, zogenaamd vanwege zijn moeilijke houding. Gelukkig hebben we op de plek van Lang nu bij gebrek aan beter een poeslieve messentrekker die tien jaar ouder is maar voetbaltechnisch tien jaar achter loopt in zijn ontwikkeling tov Lang.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Stuk in de Telegrafkrant waarin gesteld wordt dat Ten Hag degene is die Lang de club uit heeft gewerkt, terwijl de rest binnen de club het in hem zag zitten. Ten Hag niet, zogenaamd vanwege zijn moeilijke houding. Gelukkig hebben we op de plek van Lang nu bij gebrek aan beter een poeslieve messentrekker die tien jaar ouder is maar voetbaltechnisch tien jaar achter loopt in zijn ontwikkeling tov Lang.
Wat is nu je punt?
 
Wat is nu je punt?
tenor.gif
 
Wat is nu je punt?
Dat ik het fantastisch vind dat we een jeugdexponent voor een prikkie hebben laten gaan ten faveure van Heerenveen-niveau a la Promes en Labyad. En dat het van prima beleid getuigt dat NB een passant daarvoor in z’n eentje verantwoordelijk voor is. Zo duidelijker?
 
Dat ik het fantastisch vind dat we een jeugdexponent voor een prikkie hebben laten gaan ten faveure van Heerenveen-niveau a la Promes en Labyad. En dat het van prima beleid getuigt dat NB een passant daarvoor in z’n eentje verantwoordelijk voor is. Zo duidelijker?
Passanten die het transferbeleid bepalen?? Dat kennen we hier bij PSV echt helemaal niet.
 
Passanten die het transferbeleid bepalen?? Dat kennen we hier bij PSV echt helemaal niet.
Ik kan me inderdaad nog goed herinneren dat Guus Hiddink het niet zag zitten in Klaas Jan Huntelaar en hem naar de uitgang duwde, om in zijn plaats Gerald f.cking Sibon te halen.
 
Dat ik het fantastisch vind dat we een jeugdexponent voor een prikkie hebben laten gaan ten faveure van Heerenveen-niveau a la Promes en Labyad. En dat het van prima beleid getuigt dat NB een passant daarvoor in z’n eentje verantwoordelijk voor is. Zo duidelijker?
Zodra de Telegraaf zegt dat Ten Hag ervoor verantwoordelijk is, weet je al meteen dat hij er niks mee te maken heeft.
 
Ik kan me inderdaad nog goed herinneren dat Guus Hiddink het niet zag zitten in Klaas Jan Huntelaar en hem naar de uitgang duwde, om in zijn plaats Gerald f.cking Sibon te halen.
Niet omdat Sibon beter was, maar omdat hij er geen moeite mee had om tweede violist te zijn.
 
Ik kan me inderdaad nog goed herinneren dat Guus Hiddink het niet zag zitten in Klaas Jan Huntelaar en hem naar de uitgang duwde, om in zijn plaats Gerald f.cking Sibon te halen.
Klaas Jan wilde een basisplek en daar hadden we een Mateja Kezman lopen.
Fout die wél is gemaakt, is dat er een terugkoopoptie was, en die heeft men niet gelicht na 1 jaar prima presteren bij Heerenveen.
 
Ik kan me inderdaad nog goed herinneren dat Guus Hiddink het niet zag zitten in Klaas Jan Huntelaar en hem naar de uitgang duwde, om in zijn plaats Gerald f.cking Sibon te halen.
Wanneer dingen goed uitpakken hoor je mij ook niet. Opportunisme? Zeker, dat is ook gewoon topsport en PSV is een topclub met alle facetten die er bij horen. En Hiddink was itt Schmidt of Ten Hag een clubicoon. Die mogen vaak veel meer dan de werkelijke passanten.
 
Ach die Haller, gekocht voor 25m en hij is nu gelijk 40m waard, want heeft ajaks shirt.. Als hij faalt verkopen ze hem voor 25m straks.
 
En wederom vertrekt een van de grootste (spitsen)talenten uit de jeugd, Rijkhoff, naar het buitenland. Ajax deed hem een voorstel, maar Dortmund gaat ermee aan de haal. Hetzelfde gaat gebeuren met Brobbey. En dan vragen mensen zich af waarom Ajax geen spitsen meer opleidt:ROFL:

Ene Donyell Malen deed ook ooit een Rijkhoffje onder leiding van Mino, richting Arsenal. De rest is geschiedenis.
 
En wederom vertrekt een van de grootste (spitsen)talenten uit de jeugd, Rijkhoff, naar het buitenland. Ajax deed hem een voorstel, maar Dortmund gaat ermee aan de haal. Hetzelfde gaat gebeuren met Brobbey. En dan vragen mensen zich af waarom Ajax geen spitsen meer opleidt:ROFL:

Over 2 jaar kent niemand Brobbey geval en is hij overal afgeschreven, dus daar hoef je geen zorgen over te maken. Ga er niet verder op in want racisme enzo, alles is overgevoelig nu hier :sneeze:
 
Terug
Bovenaan Onderaan