Ik weet het niet. Ik kan niet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van hem, zoals destijds met die Colombiaan die in de verdediging stond. Nu vind ik het centrale duo bij psv wel heel licht, met Teze die aan zijn eerste seizoen als CV bezig is en met Boscagli die teveel fouten maakt. Maar ben niet heilig overtuigd van de kwaliteiten van Alvarez
Blijkbaar zo’n slechte centrale verdediger dat ie bij Ajax alleen op het middenveld mag.
 
De KNJB helpt Ajax uit de brand; Edson Alvarez wacht een ridicule schorsing van maar liefst drie wedstrijden.

Mijn dank gaat oprecht uit naar alle neuzen in Zeist!!!:CHEER::DANCE::CHEER:
 
De KNJB helpt Ajax uit de brand; Edson Alvarez wacht een ridicule schorsing van maar liefst drie wedstrijden.

Mijn dank gaat oprecht uit naar alle neuzen in Zeist!!!:CHEER::DANCE::CHEER:
Niet eens puntenaftrek? Of is dat afgekocht met dubieus verkregen inkomsten.
 
Omg. Klaassen en Klaiber - ik kan voorlopig even geen voetbalnieuws/fora meer aan.

Ongezouten alvast gefeliciteerd met het kampioenschap...
Haha. Kaliber als backup is niet zo heel slecht toch?

Klaassen moet je inderdaad niet willen, maar ach, het is De Telegraaf hè.
 
Haha. Kaliber als backup is niet zo heel slecht toch?

Klaassen moet je inderdaad niet willen, maar ach, het is De Telegraaf hè.

Die kutkrant is helaas wel goed ingevoerd dus ik vrees het ergste.

Verder vind ik - wanneer ik een enigszins optimistische bril op zet - Klaassen juist wel een begrijpelijke/acceptabele aankoop maar Klaiber totaal niet. Die gaat het nooit winnen van Mazraoui, maar als backup kun je prima een jeugdspeler gebruiken die niets voor zo’n nobody onder doet.

Klaassen in normale vorm is categorie Promes en voor Ajax dus prima. Hij was de laatste tijd bij Bremen weer redelijk in vorm en een van de weinige lichtpuntjes. Je kunt niet alleen maar Kudusjes en Gravenberchjes hebben op het middenveld, dus als hij Alvarez structureel gaat vervangen gaan we er hoe dan ook op vooruit. Toch zegt het weinig, omdat elke optie tov Alvarez een stap vooruit is. Bovendien had ik de hoop dat Taylor vaker naar voren geschoven zou worden dit seizoen, maar ergens snap ik ook weer dat je daarmee geen CL gaat spelen. Klaassen biedt weer wat meer opties, maar toch had iedereen in Amsterdam denk ik op iets meer exotisch gehoopt.

Denk dat het uiteindelijk een middenveld wordt bestaande uit Gravenberch, Kudus en Klaassen. Promes dan terug naar links en Tadic terug de spits in. Antony rechts. Dan begint het wel weer ergens op te lijken. En met Neres zal dan gerouleerd worden zodra hij weer helemaal fit is.

Maar...Klaiber. Wtf.
 
Die kutkrant is helaas wel goed ingevoerd dus ik vrees het ergste.

Verder vind ik - wanneer ik een enigszins optimistische bril op zet - Klaassen juist wel een begrijpelijke/acceptabele aankoop maar Klaiber totaal niet. Die gaat het nooit winnen van Mazraoui, maar als backup kun je prima een jeugdspeler gebruiken die niets voor zo’n nobody onder doet.

Klaassen in normale vorm is categorie Promes en voor Ajax dus prima. Hij was de laatste tijd bij Bremen weer redelijk in vorm en een van de weinige lichtpuntjes. Je kunt niet alleen maar Kudusjes en Gravenberchjes hebben op het middenveld, dus als hij Alvarez structureel gaat vervangen gaan we er hoe dan ook op vooruit. Toch zegt het weinig, omdat elke optie tov Alvarez een stap vooruit is. Bovendien had ik de hoop dat Taylor vaker naar voren geschoven zou worden dit seizoen, maar ergens snap ik ook weer dat je daarmee geen CL gaat spelen. Klaassen biedt weer wat meer opties, maar toch had iedereen in Amsterdam denk ik op iets meer exotisch gehoopt.

Denk dat het uiteindelijk een middenveld wordt bestaande uit Gravenberch, Kudus en Klaassen. Promes dan terug naar links en Tadic terug de spits in. Antony rechts. Dan begint het wel weer ergens op te lijken. En met Neres zal dan gerouleerd worden zodra hij weer helemaal fit is.

Maar...Klaiber. Wtf.
Hmm... Dat middenveld en die aanval zien er sterk uit.

Mazraoui is niet heel stabiel voor zover ik kan beoordelen. Wisselde vorig jaar volgens mij sterke potten af met een aantal mindere. Als het dan even niet lekker loopt of er is een back geschorst, is het best lekker om daar een ervaren speler neer te kunnen zetten die Ten Hag zelf goed kent en gewoon solide zijn taak uitvoert. Fysiek redelijk sterk en ervaren. Gaat Ajax niet naar een hoger niveau tillen, maar fijn om achter de hand te hebben ipv wellicht een onwennige jeugdspeler toch? Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen flauw idee heb wie er in de jeugd bij Ajax rondloopt op die positie.

Ik ben tenslotte geen échte Ajacied.
 
Hmm... Dat middenveld en die aanval zien er sterk uit.

Mazraoui is niet heel stabiel voor zover ik kan beoordelen. Wisselde vorig jaar volgens mij sterke potten af met een aantal mindere. Als het dan even niet lekker loopt of er is een back geschorst, is het best lekker om daar een ervaren speler neer te kunnen zetten die Ten Hag zelf goed kent en gewoon solide zijn taak uitvoert. Fysiek redelijk sterk en ervaren. Gaat Ajax niet naar een hoger niveau tillen, maar fijn om achter de hand te hebben ipv wellicht een onwennige jeugdspeler toch? Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen flauw idee heb wie er in de jeugd bij Ajax rondloopt op die positie.

Ik ben tenslotte geen échte Ajacied.

Snap jouw punt. Zit ook wel wat in. Toch vind ik het armoedige scouting; zou er nergens een backup voor de RB rond lopen die wat meer potentie heeft dan Klaiber?!

Je hebt gelijk wat betreft de jeugd. Rechtsachter is armoede momenteel. Aanstormende talenten zijn veelal aanvallers, middenvelders en centrale verdedigers.
 
Snap jouw punt. Zit ook wel wat in. Toch vind ik het armoedige scouting; zou er nergens een backup voor de RB rond lopen die wat meer potentie heeft dan Klaiber?!

Je hebt gelijk wat betreft de jeugd. Rechtsachter is armoede momenteel. Aanstormende talenten zijn veelal aanvallers, middenvelders en centrale verdedigers.

Wij hebben nog wel iemand die ooit bij RB heeft gevoetbald, die mogen jullie hebben!
 
De KNJB helpt Ajax uit de brand; Edson Alvarez wacht een ridicule schorsing van maar liefst drie wedstrijden.

Mijn dank gaat oprecht uit naar alle neuzen in Zeist!!!:CHEER::DANCE::CHEER:
Toch wel verrassend nadat alle analysten het geen rood vonden. Ik wel overigens.
 
Toch wel verrassend nadat alle analysten het geen rood vonden. Ik wel overigens.
Ik vind het sowieso een erg lompe actie, hij ziet er daar echt uit als een enorm slechte voetballer. Zo een jongen die bij de gym mee moet doen van de leraar maar er totaal niet van houdt en er geen poot van kan.
Als het opzet is dan is het helemaal dom maar dat denk ik niet.
Voor mij is dit gewoon rood, je moet gewoon beter op je tegenstander letten.
 
Na een nachtje slapen zie ik de komst van Klaassen als vervanger van Edson Fucking Alvarez eigenlijk steeds meer zitten en huilt mijn voetbalhart steeds harder om de komst van Sean Fucking Klaiber.

Man, man, man.

Hoe erg was hier de pleuris uitgebroken als Klaiber was verschenen in topic "Algemene Transfergeruchten"? Ik denk dat die ook wel was uitgebroken als een speler van het kaliber Klaassen daar was verschenen, trouwens. Maar ik geef hem nog een eerlijke kans...
 
Na een nachtje slapen zie ik de komst van Klaassen als vervanger van Edson Fucking Alvarez eigenlijk steeds meer zitten en huilt mijn voetbalhart steeds harder om de komst van Sean Fucking Klaiber.

Man, man, man.

Hoe erg was hier de pleuris uitgebroken als Klaiber was verschenen in topic "Algemene Transfergeruchten"? Ik denk dat die ook wel was uitgebroken als een speler van het kaliber Klaassen daar was verschenen, trouwens. Maar ik geef hem nog een eerlijke kans...

Sterkte. (Y) Wellicht kunnen jullie Luckassen en Bruma ook gebruiken. ;)
 
Na een nachtje slapen zie ik de komst van Klaassen als vervanger van Edson Fucking Alvarez eigenlijk steeds meer zitten en huilt mijn voetbalhart steeds harder om de komst van Sean Fucking Klaiber.

Man, man, man.

Hoe erg was hier de pleuris uitgebroken als Klaiber was verschenen in topic "Algemene Transfergeruchten"? Ik denk dat die ook wel was uitgebroken als een speler van het kaliber Klaassen daar was verschenen, trouwens. Maar ik geef hem nog een eerlijke kans...
Het bedrag voor Klaassen, 12 miljoen volgens de berichtgeving, verbaast me nog wel enigszins. Volgens mij heeft Werder hem voor 15 gehaald. Dus of ze hebben teveel middenvelders, of hij presteert niet zo vreselijk goed. Eerlijk gezegd volg ik hem totaal niet.
 
Na een nachtje slapen zie ik de komst van Klaassen als vervanger van Edson Fucking Alvarez eigenlijk steeds meer zitten en huilt mijn voetbalhart steeds harder om de komst van Sean Fucking Klaiber.

Man, man, man.

Hoe erg was hier de pleuris uitgebroken als Klaiber was verschenen in topic "Algemene Transfergeruchten"? Ik denk dat die ook wel was uitgebroken als een speler van het kaliber Klaassen daar was verschenen, trouwens. Maar ik geef hem nog een eerlijke kans...

Klaassen is prima. Geen topper, maar kent Ajax, kent de Eredivisie en is inmiddels een ervaren jongen. Heeft het bij Werder ook zeker niet slecht gedaan. Een middenveld van Kudus - Klaassen - Gravenberch is echt niet slecht. Promes gaat op de flanken ook weer beter renderen schat ik in, met Tadic in de spits en Antony op de andere flank zit Ajax dan prima. Een Taylor kan altijd nog als invaller/rotatie ingepast worden. Zoveel diepte heeft Ajax niet op het middenveld.

Het bedrag voor Klaassen, 12 miljoen volgens de berichtgeving, verbaast me nog wel enigszins. Volgens mij heeft Werder hem voor 15 gehaald. Dus of ze hebben teveel middenvelders, of hij presteert niet zo vreselijk goed. Eerlijk gezegd volg ik hem totaal niet.

Klaassen was een van hun beste spelers de afgelopen seizoenen. Naar verluid zit Werder ook in geldnood en zien ze het daarom wel zitten om 12m te innen.
 
Klaassen is prima. Geen topper, maar kent Ajax, kent de Eredivisie en is inmiddels een ervaren jongen. Heeft het bij Werder ook zeker niet slecht gedaan. Een middenveld van Kudus - Klaassen - Gravenberch is echt niet slecht.

Dank voor deze peptalk - dat is ook de redenatie die ik volg om deze transfer goed te kunnen praten, maar dat ik redenen zoek om deze transfer goed te kunnen praten is al een zorgwekkend signaal.

Net zoals dat ik nu soms lees dat Ten Hag met Blind, Klaassen en Tadic in elke linie een stukje routine/"betrouwbaarheid" krijgt. "Betrouwbaarheid", bah. Ook zo'n verkrachte voetbalterm.

Klaassen voelt ergens toch als een soort rechtsbenige Hendrix op een bepaalde manier, maar wellicht laat ik me te veel leiden door de uiterlijke overeenkomsten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan