En Barca meldt zich ook officieel voor Dest, aldus de TG. De 20+5 wordt wederom genoemd.

Marc schijnt tegen ze te hebben gezegd dat hij pas kan verkopen als hij miljoenen heeft geinvesteerd in de jeugdopleiding en zes nieuwe rechtsbacks.
 
De televaag he, dus zal het wel niet waar zijn. Ongelofelijk 25 voor een back die zich eigenlijk nog niets bewezen heeft
 
Laatst bewerkt:
We gaan het zien wat er met die jongen gaat gebeuren. Het kan me eigenlijk niks schelen, want hij is straks gewoon een Amerikaans international bij een club in het buitenland. Had best met goeie hoop willen kijken als hij het Oranje droeg, zo chauvinistisch ben ik dan ook wel weer.

Wederom erg goed verkocht van Overmars (ik ga ervan uit dat het doorgaat). Ondanks dat Ajax natuurlijk veel geld heeft, zullen ze ook veel geld missen door deze tijden. Ben benieuwd of ze nog wat gaan halen, want achterin is die selectie niet zo breed.
 
En Barca meldt zich ook officieel voor Dest, aldus de TG. De 20+5 wordt wederom genoemd.

Marc schijnt tegen ze te hebben gezegd dat hij pas kan verkopen als hij miljoenen heeft geinvesteerd in de jeugdopleiding en zes nieuwe rechtsbacks.

Ach Barcelona doet hetzelfde als Ajax bij PSV doet als PSV een speler wil halen. Barcelona gaat gewoon Bayern een beetje dwars zitten. :cautious:
Marc wil gewoon verkopen aan de hoogste bieder, maar wat wil Dest zelf? :confused:
Of is dat in deze slavenhandel niet belangrijk? :rolleyes:
 
De televaag he, dus zal het wel niet waar zijn. Ongelofelijk 25 voor een back die zich eigenlijk nog niets bewezen heeft
Dat roepen we tegenwoordig meer omdat we het hopen, in plaats van dat we het zeker weten. Marc Netto verkoopt goed en de Telegraaf zou er zomaar eens heel dicht bij kunnen zitten, zoals ze wel vaker hebben gezeten, de laatste jaren.
 
Ajax en FC Barcelona akkoord over Sergiño Dest

link

FC Barcelona wordt zo goed als zeker de nieuwe club van Sergiño Dest (19). Bronnen binnen Ajax melden dat de Catalanen zaterdagavond laat overeenstemming bereikten met de Amsterdamse clubleiding over de transfersom van naar verluidt twintig miljoen euro en bonussen. Tegen Ajax-Vitesse maakte Dest zodoende zijn laatste minuten voor Ajax.

Voor Dest komt er na één volwaardig seizoen in Ajax 1 dus al een einde aan zijn Amsterdamse periode. De teller blijft steken op 38 duels in de hoofdmacht.

Hij is slechts 19 jaar. Spelers gaan op steeds jongere leeftijd weg uit Nederland.
 
Durft Dest alleen te vliegen naar Barcelona of komt het Amerikaanse leger hem daar naar toe begeleiden? Heb namelijk vernomen dat er paar Iraniërs rondlopen op Schiphol.
Net als PSV de 'verkeerde' kocht destijds met Romario waar het Brugge om Farina ging, koopt Barca de verkeerde. Mazzraoui is vele malen beter.
IPF had je niet mee hoeven quoten in deze :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat een verschrikkelijk stelletje aanstellers en matennaaiers daar in 020.
De hele wedstrijd lopen ze de tegenstander kaarten aan te naaien. Gisteren tegen Vitesse weer meerdere voorbeelden gezien, met name Tagliafico was hier bedreven in.
🤮
 
Wat een verschrikkelijk stelletje aanstellers en matennaaiers daar in 020.
De hele wedstrijd lopen ze de tegenstander kaarten aan te naaien. Gisteren tegen Vitesse weer meerdere voorbeelden gezien, met name Tagliafico was hier bedreven in.
🤮
Dus zijn ze nog niet zo goed als we allemaal denken. Nog een verdediger erbij en we kunnen echt strijden om de titel met ze.
 
Nou ja ze spelen al twee keer met 10 man maar hebben kennelijk genoeg individuele klasse in huis om met 10 man en slecht spelen toch twee keer te winnen.
Tagliafico, Tadic en Blind geven de jeugdige spelers iig geen goed voorbeeld. Je ziet iig dat juist deze spelers zijn die dat doen; alledrie hebben allang het niveau van hun eerste seizoen bij Ajax niet meer (bij Blind wel begrijpelijk dat het minder loopt).
 
Haha.
Toch zou ik Alvarez graag bij ons in de verdediging zien.
Ik weet het niet. Ik kan niet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van hem, zoals destijds met die Colombiaan die in de verdediging stond. Nu vind ik het centrale duo bij psv wel heel licht, met Teze die aan zijn eerste seizoen als CV bezig is en met Boscagli die teveel fouten maakt. Maar ben niet heilig overtuigd van de kwaliteiten van Alvarez
 
Terug
Bovenaan Onderaan