Op je oude dag ga je liever extra hard cashen dan inleveren lijkt mij, dus ik zie hem eerder in Dubai of China verdwalen en 20m netto pakken. Mits er geen top aanbiedingen komen van overige topclubs die ook 6 of meer betalen
 
Tja, Vertonghen gaat ook nog ff snel geld ophalen.
Maar als hij zou komen, knap hoor. Ajaks is als de meest gehate club, dan denk je: dat kan niet erger. En hop, halen ze Suarez! Toch een tandje erger....(no pun intended).
Absolute topspits hoor, maar een galbak eerste klas. Als je daarvoor durft te klappen, mag je nooit, maar dan ook nooit meer enige kritiek hebben op het gedrag van bv Van Bommel of El Ahmadi.
Of Toivonen, of Afellay, of Robben...
Suaréz is voor mij één van de twee voetballers die ter plekke mogen doodvallen. (Neymar de andere)
 
Ajax heeft het blijkbaar bevestigd. Die willen volgend jaar echt met 10 aanvallers gaan spelen he?

Ze hebben concurrentie van Juventus. (gerucht !!!)
Juventus wil zowel Suarez als Griezman van Barcelona overnemen. Barcelona zou Dybala van Juventus willen halen.

link
 
Of Toivonen, of Afellay, of Robben...
Suaréz is voor mij één van de twee voetballers die ter plekke mogen doodvallen. (Neymar de andere)

Nou nou, de beste man heeft ook gewoon kinderen. Dit gaat wel erg ver. Iemand dood wensen omdat hij niet zo lief is op het voetbalveld. Mafkees.
 
Nou nou, de beste man heeft ook gewoon kinderen. Dit gaat wel erg ver. Iemand dood wensen omdat hij niet zo lief is op het voetbalveld. Mafkees.
Het boeit me echt niet als welke voetballer (of elke persoon die ik niet persoonlijk ken) dan ook omvalt, maar dat gun ik ze dan niet. Suaréz' overlijden is vervelend voor zijn kindjes en die gun ik dat natuurlijk niet, maar hier gaat de vlag uit. Ik kan ook doen alsof ik het erg zou vinden, maar dan was ik een hypocriet. Ik ben liever een mafkees.

Niet lief op het voetbalveld. Ja zo kun je iemand die zijn tegenstander bijt uit razernij ook noemen. Ik noem het een fokfout.
 
Tja, Vertonghen gaat ook nog ff snel geld ophalen.
Maar als hij zou komen, knap hoor. Ajaks is als de meest gehate club, dan denk je: dat kan niet erger. En hop, halen ze Suarez! Toch een tandje erger....(no pun intended).
Absolute topspits hoor, maar een galbak eerste klas. Als je daarvoor durft te klappen, mag je nooit, maar dan ook nooit meer enige kritiek hebben op het gedrag van bv Van Bommel of El Ahmadi.

Oh, maar ik heb me slechts op een gezonde manier geërgerd aan de heren die je noemt, hoor. Met name in het moment zelf, omdat het allemaal zuigers zijn die de dingen deden die mij even niet goed uitkwamen op dat moment. Ik weer zeker dat een vBommel één van mijn favoriete Ajacieden zou zijn geweest wanneer hij ons shirt had gedragen destijds. Zo werkt het nu eenmaal; volgens mij heeft het niet zo veel zin om tegen fans van de andere club te gaan zitten beargumenteren waarom het toch echt wél een misbaksel is.

En inderdaad, Suarez is nog meer dan de rest bepaalde grenzen over gegaan. Voornamelijk uit overdreven emotie/agressie en/of domheid. Tja. Blijft voor mij een absolute koning.
 
Suarez is by far de beste Ajacied die ik heb zien spelen, dan kun je weinig fout doen bij mij hoor. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dat rollen à la Neymar, dat werkt echt op mijn zenuwen.
En dat bijten... Ik heb zijn biografie gelezen en dat is echt pure kortsluiting in zijn hoofd geweest waar hij zelf ook niks van snapt. Praat het zeker niet goed natuurlijk, maar dat zet het voor mij wel een beetje in perspectief. Bovendien vind ik, hoe krankzinnig het ook is om iemand te gaan bijten, het minder erg dan wanneer je iemand een doodschop verkoopt waardoor diegene serieus geblesseerd raakt.
 
En dat bijten... Ik heb zijn biografie gelezen en dat is echt pure kortsluiting in zijn hoofd geweest waar hij zelf ook niks van snapt. Praat het zeker niet goed natuurlijk, maar dat zet het voor mij wel een beetje in perspectief.

Kortsluiting waar ie niks van snapt?

Die man IS één en al kortsluiting!
Die loopt 24/7 statisch geladen rond met hoge kans op spetterende kortsluiting!
Als hier de aardlekschakelaar omslaat, noemen we dat een suarezje!
Zijn verwekking staat los van ouderwets papa&mama spelen, want er was sprake van een Onbevlekte Ontvangenis door .. kortsluiting!


Waar ie zelf niks van snapt......:lying:
 
Suarez is by far de beste Ajacied die ik heb zien spelen, dan kun je weinig fout doen bij mij hoor. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dat rollen à la Neymar, dat werkt echt op mijn zenuwen.
En dat bijten... Ik heb zijn biografie gelezen en dat is echt pure kortsluiting in zijn hoofd geweest waar hij zelf ook niks van snapt. Praat het zeker niet goed natuurlijk, maar dat zet het voor mij wel een beetje in perspectief. Bovendien vind ik, hoe krankzinnig het ook is om iemand te gaan bijten, het minder erg dan wanneer je iemand een doodschop verkoopt waardoor diegene serieus geblesseerd raakt.
Ik weet niet. Voor mij klinkt pure kortsluiting een makkelijk verweer. Tenzij hij daarna in gedragstherapie is geweest (of tenminste na de tweede keer dat hij iemand beet... Of die keer erna..).

Laat staan de andere overtredingen. Was Suarez ook niet geschorst vanwege vermeent racisme op het veld?

Ik vind je argument daarna om het beter te vinden dan iemand een doodschop te verkopen ook een beetje zwak. Een doodschop verkopen is ook een stuk minder dan een pistool meenemen en de keeper te schieten (even lekker belachelijke vergelijking). Zo kun je altijd wel iets ergers vinden. Een speler heeft bewust zijn tanden in een andere speler gezet. Dat kan gewoon absoluut niet. Doet niets af aan zijn voetbal kwaliteiten.
 
Suarez is by far de beste Ajacied die ik heb zien spelen, dan kun je weinig fout doen bij mij hoor. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dat rollen à la Neymar, dat werkt echt op mijn zenuwen.
En dat bijten... Ik heb zijn biografie gelezen en dat is echt pure kortsluiting in zijn hoofd geweest waar hij zelf ook niks van snapt. Praat het zeker niet goed natuurlijk, maar dat zet het voor mij wel een beetje in perspectief. Bovendien vind ik, hoe krankzinnig het ook is om iemand te gaan bijten, het minder erg dan wanneer je iemand een doodschop verkoopt waardoor diegene serieus geblesseerd raakt.
Zoiets dus:
En zoals het altijd met de mantel der liefde werd bedekt bij onze bijter:
"Didulica botst in 2009 met Luis Suárez, waarna hij naar het ziekenhuis wordt afgevoerd"
Bij Toivonen had er gestaan: "Didulica moet naar het ziekenhuis worden afgevoerd na hard doorgaan van Toivonen"
 
Oh, maar ik heb me slechts op een gezonde manier geërgerd aan de heren die je noemt, hoor. Met name in het moment zelf, omdat het allemaal zuigers zijn die de dingen deden die mij even niet goed uitkwamen op dat moment. Ik weer zeker dat een vBommel één van mijn favoriete Ajacieden zou zijn geweest wanneer hij ons shirt had gedragen destijds. Zo werkt het nu eenmaal; volgens mij heeft het niet zo veel zin om tegen fans van de andere club te gaan zitten beargumenteren waarom het toch echt wél een misbaksel is.

En inderdaad, Suarez is nog meer dan de rest bepaalde grenzen over gegaan. Voornamelijk uit overdreven emotie/agressie en/of domheid. Tja. Blijft voor mij een absolute koning.

Het theater en het vragen om kaarten vind ik al misselijk. Tel daarbij zijn eigen gedrag én het bijten op (als mijn hond 3 man bijt moet ie een muilkorf om) en je hebt een reden om geen voetbal meer te kijken omdat media het ook nog probeert goed te praten. “Het is een arme jongen geweest die, om iets te bereiken, de grenzen opzoekt”.
Zo jammer dat een Huub Stevens niet meer speelt. Ook een arme jongen met overlevingsdrang. Die had hem wel een keer “voor de echt” laten rollen.
 
Zoiets dus:
En zoals het altijd met de mantel der liefde werd bedekt bij onze bijter:
"Didulica botst in 2009 met Luis Suárez, waarna hij naar het ziekenhuis wordt afgevoerd"
Bij Toivonen had er gestaan: "Didulica moet naar het ziekenhuis worden afgevoerd na hard doorgaan van Toivonen"
Doordat het een goede voetballer is komt hij er relatief makkelijk mee weg. Bij sommige acties vraag ik me af als een het een slechtere speler (bij een club door ook lager geplaatst is) was of hij niet gewoon veel zwaardere straffen had gekregen wat het einde van zijn carrière had betekend met dezelfde acties.
 
Kortsluiting waar ie niks van snapt?

Die man IS één en al kortsluiting!
Die loopt 24/7 statisch geladen rond met hoge kans op spetterende kortsluiting!
Als hier de aardlekschakelaar omslaat, noemen we dat een suarezje!
Zijn verwekking staat los van ouderwets papa&mama spelen, want er was sprake van een Onbevlekte Ontvangenis door .. kortsluiting!


Waar ie zelf niks van snapt......:lying:

Onbevlekte Ontvangenis :confused:
Hij zou in de bevlekte gevangenis moeten zitten. ;) Of gewoon in een TBS kliniek. :maniac:
Dierentuin zou ook nog kunnen. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan