Hoewel het heel knap is om een speler in die situatie voor zoveel geld te verkopen, zou ik daar absoluut niet vrolijk van worden. Het doel van de jeugdopleiding is toch om spelers voor Ajax 1 te leveren? Dan is iedere speler die Ajax 1 niet haalt sowieso jammer.

Goed, niet alle spelers zullen Ajax 1 kunnen halen, dat snap ik dan nog wel. Maar dit is een speler die Ajax 1 wél kan halen. Alle lichten staan op groen, het was niet zo dat hij bij Heerenveen door de mand viel, zullen we maar zeggen.

Als ik Ajax-fan was zou ik veel liever zien dat tegen die jongen gezegd wordt "goed gedaan bij Heerenveen. Komend jaar vechten voor je plek bij Ajax. Laat maar zien dat je beter bent dan Schuurs en Alvarez. Dát is de mentaliteit die je bij alle spelers wil zien. Niet "ik ben misschien niet helemaal goed genoeg, dus ik ga maar." Dat leidt tot een gebrek aan concurrentie en daar worden de andere spelers ook niet beter van.
 
Hoewel het heel knap is om een speler in die situatie voor zoveel geld te verkopen, zou ik daar absoluut niet vrolijk van worden. Het doel van de jeugdopleiding is toch om spelers voor Ajax 1 te leveren? Dan is iedere speler die Ajax 1 niet haalt sowieso jammer.

Goed, niet alle spelers zullen Ajax 1 kunnen halen, dat snap ik dan nog wel. Maar dit is een speler die Ajax 1 wél kan halen. Alle lichten staan op groen, het was niet zo dat hij bij Heerenveen door de mand viel, zullen we maar zeggen.

Als ik Ajax-fan was zou ik veel liever zien dat tegen die jongen gezegd wordt "goed gedaan bij Heerenveen. Komend jaar vechten voor je plek bij Ajax. Laat maar zien dat je beter bent dan Schuurs en Alvarez. Dát is de mentaliteit die je bij alle spelers wil zien. Niet "ik ben misschien niet helemaal goed genoeg, dus ik ga maar." Dat leidt tot een gebrek aan concurrentie en daar worden de andere spelers ook niet beter van.
Tsja, dus als je spelers hebt die dat zeggen, kun je ze maar beter verkopen :maniac:
 
Hoewel het heel knap is om een speler in die situatie voor zoveel geld te verkopen, zou ik daar absoluut niet vrolijk van worden. Het doel van de jeugdopleiding is toch om spelers voor Ajax 1 te leveren? Dan is iedere speler die Ajax 1 niet haalt sowieso jammer.

Goed, niet alle spelers zullen Ajax 1 kunnen halen, dat snap ik dan nog wel. Maar dit is een speler die Ajax 1 wél kan halen. Alle lichten staan op groen, het was niet zo dat hij bij Heerenveen door de mand viel, zullen we maar zeggen.

Als ik Ajax-fan was zou ik veel liever zien dat tegen die jongen gezegd wordt "goed gedaan bij Heerenveen. Komend jaar vechten voor je plek bij Ajax. Laat maar zien dat je beter bent dan Schuurs en Alvarez. Dát is de mentaliteit die je bij alle spelers wil zien. Niet "ik ben misschien niet helemaal goed genoeg, dus ik ga maar." Dat leidt tot een gebrek aan concurrentie en daar worden de andere spelers ook niet beter van.

Jouw verhaal zou helemaal kloppen als Botman Botman niet was; een zeer beperkte voetballer die héél blij mag zijn dat hij bij Ajax heeft mogen spelen. Ik weet het; dit is wat bot, man.
 

De Johan Cruijff Arena staat in de top 10 van de lijst van beste voetbalstadions ter wereld. :D
En dat is knap als je bedenkt hoe slecht het eerst was. Het afgelopen decennium is het echt flink verbeterd.
 

De Johan Cruijff Arena staat in de top 10 van de lijst van beste voetbalstadions ter wereld. :D
En dat is knap als je bedenkt hoe slecht het eerst was. Het afgelopen decennium is het echt flink verbeterd.
Je weet dat dat enkel door de naam komt hè?
Want dat is de enige verbetering die sinds de bouw van dat blok beton is doorgevoerd :sneaky:
 
Je weet dat dat enkel door de naam komt hè?
Want dat is de enige verbetering die sinds de bouw van dat blok beton is doorgevoerd :sneaky:
Klopt, het is eigenlijk een naamsverkiezing. Daarom staan Tottenham Hotspur Stadium en Mercedes-Benz Stadium op 1 en 2.
 

De Johan Cruijff Arena staat in de top 10 van de lijst van beste voetbalstadions ter wereld. :D
En dat is knap als je bedenkt hoe slecht het eerst was. Het afgelopen decennium is het echt flink verbeterd.

:unsure: Wat is er verbeterd? :confused: Het ligt niet voor niets in De Bijlmer. :rolleyes:
 
:unsure: Wat is er verbeterd? :confused: Het ligt niet voor niets in De Bijlmer. :rolleyes:
OCh, arena of JCvoetbalbak, zulke namen halen het toch niet bij namen als 'de Lange Leegte' 'het Kasteel' of de Koel. Wat dat betreft is ook onze stadionnaam niet echt je van het.
 

De Johan Cruijff Arena staat in de top 10 van de lijst van beste voetbalstadions ter wereld. :D
En dat is knap als je bedenkt hoe slecht het eerst was. Het afgelopen decennium is het echt flink verbeterd.

Ik vind het wel echt een rare lijst op sommige plekken. Kan me amper voorstellen dat ons stadion en De Kuip in zo'n test lager scoren dan die bouwvallen van Napoli en AS Roma/Lazio.
 
Prutslijst,
ajaks is gay
Bombonera staat 50 plekken te laag..


aficionados-de-boca-juniors-en-la-bombonera--bocajuniors.jpg
 
Bij de eerste oefenwedstrijd van Ajax mogen dus 4.500 personen aanwezig zijn. Let wel, iedereen (ja iedereen) moet 1,5 meter afstand houden. Dus ook als je met papa en mama in een huis woont en met papa en mama in een auto naar de ArenA reist moet je als 8-jarige op 1,5 meter van je ouders gaan zitten. Want het kan zomaar zo zijn dat je in die 90 minuten in de buitenlucht wel ineens een spontane besmetting oploopt van je moeder. Wie verzint dit :lmao:
 
Ja hallo, ben ik weer. Stiekeme Ajacied II. Qua concerten is de Arena waardeloos, maar als voetbalstadion vind ik hem best mooi.

Nou, dat was het voor vandaag.
Ik vind dat jij met enige regelmaat spioneske gedrag vertoont hier.
Wat je ermee kunt weet ik niet, maar spionesk is het!

De arena en mooi in 1 zin.... koekoek :clown:

;)
 
Nog een toevoeging.

Over smaak valt niet te twisten zegt men.

Maar in het geval van de arena kun je gerust het hele oeuvre van Chubby Checker 24/7 op repeat zetten (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan