Zelden zo content geweest met een uitgaande transfer. Nooit eigenlijk. We zijn lekker aan het doorselecteren. Nu Marin nog svp.

Dat gezegd hebbende wens ik Joel oprecht het allerbeste. Prima kerel die echt het maximale uit zijn kunnen haalt.
 
1 miljoen blijkbaar. Mocht John een dagje stage lopen bij Ajax?

Vorig jaar moest hij blijven, daarom contract verlengt met de belofte dat hij heel goedkoop weg mocht. Uiteindelijk dus nog 1 miljoen ontvangen voor Veltman. Een ander scenario was geweest dat hij zijn contract niet had verlengt en gratis zou vertrekken.

Hopelijk keert Vertonghen terug. We hebben wel een bloedzuigertje nodig in de selectie na het vertrek van Veltman.
 
Ik gun Veltman weinig positiefs. Onsportief, vies mannetje.
Wel jammer dat hij weg is, altijd leuk als hij in de basis stond. Ik denk dat hij het lastig gaat krijgen in de PL.

Ik denk dat hij heel raar gaat kijken als hij een beuk terug krijgt, en de scheidsrechter doet er niks mee. Zal wennen worden voor die jongen, geen bescherming op basis van shirt.
 
Vorig jaar moest hij blijven, daarom contract verlengt met de belofte dat hij heel goedkoop weg mocht. Uiteindelijk dus nog 1 miljoen ontvangen voor Veltman. Een ander scenario was geweest dat hij zijn contract niet had verlengt en gratis zou vertrekken.

Hopelijk keert Vertonghen terug. We hebben wel een bloedzuigertje nodig in de selectie na het vertrek van Veltman.

Bloedzuigertjes hebben jullie altijd genoeg. Daar zou ik me totaal gen zorgen over maken ;):lol:
 
Vorig jaar moest hij blijven, daarom contract verlengt met de belofte dat hij heel goedkoop weg mocht. Uiteindelijk dus nog 1 miljoen ontvangen voor Veltman. Een ander scenario was geweest dat hij zijn contract niet had verlengt en gratis zou vertrekken.

Hopelijk keert Vertonghen terug. We hebben wel een bloedzuigertje nodig in de selectie na het vertrek van Veltman.

Ik heb mezelf wel eens de vraag gesteld of er een voetballer was die ik echt een klap wilde verkopen. Ik kon eigenlijk alleen op Vertonghen komen bij wie ik dat gevoel had. Dus ik deel in ieder geval je conclusie over wat ie is, ik verschil van mening over het feit dat ie terug moet komen naar Nederland. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan