Eerder het PSG van Nederland. Het Bayern van Nederland zou goede spelers wegkopen bij directe concurrenten, dat gebeurd niet.
Ik teken er voor haha. Aan de andere kant zou ik het echt niet leuk vinden als Ajax met duidelijke cijfers kampioen wordt 9/10x.

Hopelijk doen jullie ook weer mee dit jaar.
 
Aan de andere kant zou ik het echt niet leuk vinden als Ajax met duidelijke cijfers kampioen wordt 9/10x.

Dat zeg je ook maar omdat je op een psv forum bent, elk gezond en normaal mens wilt zo snel/makkelijk/vaak kampioen worden, liever in januari dan in maart van mij part. Spannend is dat niet, maar ik kan best genieten van een discussie of we dan morgen met 3-0 of met 6-0 gaan winnen? Als de winst toch al vast staat steeds
 
Dat zeg je ook maar omdat je op een psv forum bent, elk gezond en normaal mens wilt zo snel/makkelijk/vaak kampioen worden, liever in januari dan in maart van mij part. Spannend is dat niet, maar ik kan best genieten van een discussie of we dan morgen met 3-0 of met 6-0 gaan winnen? Als de winst toch al vast staat steeds
Dat is toch saai man? Dan ga ik echt geen voetbal meer kijken, als je toch al weet dat je gaat winnen.
 
Ik teken er voor haha. Aan de andere kant zou ik het echt niet leuk vinden als Ajax met duidelijke cijfers kampioen wordt 9/10x.

Hopelijk doen jullie ook weer mee dit jaar.
Hopelijk doen ze tot het einde mee ja, als ze uiteindelijk maar aan het kortste eind trekken. ;)

Overigens voorzie ik een kampioenswedstrijd in de Kuip in ronde 32. :grin:
 
Dat is toch saai man? Dan ga ik echt geen voetbal meer kijken, als je toch al weet dat je gaat winnen.

Tuurlijk wel, er is meer voetbal dan Eindhoven of Amsterdam alleen, als PSV alles met 3 vingers in de neus wint geniet ik daar volop fan, dan zap ik door naar overige kwalitatieve/spannende competities.
 
Dat zeg je ook maar omdat je op een psv forum bent, elk gezond en normaal mens wilt zo snel/makkelijk/vaak kampioen worden, liever in januari dan in maart van mij part. Spannend is dat niet, maar ik kan best genieten van een discussie of we dan morgen met 3-0 of met 6-0 gaan winnen? Als de winst toch al vast staat steeds

Nee hoor. Lijkt me echt niets als je eind januari al kampioen bent elk jaar weer. Toch veel spannender als je tot laatste 2 wedstrijden nog speelt om 1e plek om vervolgens wel kampioen te worden uiteraard.
 
Tuurlijk wel, er is meer voetbal dan Eindhoven of Amsterdam alleen, als PSV alles met 3 vingers in de neus wint geniet ik daar volop fan, dan zap ik door naar overige kwalitatieve/spannende competities.
Ieder zijn ding. ;)

Ik vind het prima als Ajax alles wint, mits het maar spannend is. En dan het liefst omdat de tegenstander óók goed is.
 
Ben het eens met de Ajacieden. Heerlijk om tot het laatste moment te strijden en dat de concurrent het dan op de laatste speeldag verkloot. Dat mag van mij ieder seizoen wel hoor. Af en toe een PSV - Ajax van twee jaar geleden tussendoor. Is veel leuker joh :biceps:
 
Ik ben te egoïstisch, ik kies voor succesgarantie waar niemand van zal klagen als je kampioen bent in januari, geen een psv'er gaat dan roepem van ahh te vroeg jo 😭🤣
 
Ik ben te egoïstisch, ik kies voor succesgarantie waar niemand van zal klagen als je kampioen bent in januari, geen een psv'er gaat dan roepem van ahh te vroeg jo 😭🤣

2 jaartjes is leuk, daarna niet meer. Je moet de concurrent ook een keer wat gunnen. Pijn op de laatste dag
 
Ik ben te egoïstisch, ik kies voor succesgarantie waar niemand van zal klagen als je kampioen bent in januari, geen een psv'er gaat dan roepem van ahh te vroeg jo 😭🤣
Jij denkt dat supporters van Celtic, Juventus, PSG en Bayern nog euforisch worden van weer een nieuwe titel? Natuurlijk niet. Ze zullen best blij zijn, maar een dag later voelt het toch weer als iets vanzelfsprekends.
 
Jullie zijn graafschap vergeten uit 2016 :D leuk man die spanning..
Ik kan prachtig mee leven en genieten van een Barca-real, maar voor PSV wil ik echt zekerheid, ik zou elk januari standaard wat vuurwerk van oud en nieuw er voor bewaren en het steeds vieren alsof het de 1ste keer is :D
 
Ik vind het mooi om in een wedstrijd tegen Ajax kampioen te worden. In de huidige competitieopzet is dat in januari, t is niet anders.
 
Jullie zijn graafschap vergeten uit 2016 :D leuk man die spanning..
Ik kan prachtig mee leven en genieten van een Barca-real, maar voor PSV wil ik echt zekerheid, ik zou elk januari standaard wat vuurwerk van oud en nieuw er voor bewaren en het steeds vieren alsof het de 1ste keer is :D

Maar de ontlading, de vreugde om zoiets moois en onverwachts, daar ben ik toch deels fan voor en kijk ik voetbal voor. Elk jaar op je sloffen kampioen worden is leuk, maar als het een zekerheidje jaar in jaar uit is omdat de concurrentie zoveel minder is... tja. Op een gegeven moment gaat de glans er wel vanaf. De club hoeft er immers weinig moeite voor te doen, je viert het feest toch elk jaar wel weer. Het is op zich leuk als het zich ook vertaalt naar goede prestaties in Europa. Je wilt toch niet in de CL spelen als de absolute topclub van Nederland en alsnog voor lul gezet worden. Nee, doe mij maar wat spanning met die heerlijke ontlading achteraf.
 
Maar de ontlading, de vreugde om zoiets moois en onverwachts, daar ben ik toch deels fan voor en kijk ik voetbal voor. Elk jaar op je sloffen kampioen worden is leuk, maar als het een zekerheidje jaar in jaar uit is omdat de concurrentie zoveel minder is... tja. Op een gegeven moment gaat de glans er wel vanaf. De club hoeft er immers weinig moeite voor te doen, je viert het feest toch elk jaar wel weer. Het is op zich leuk als het zich ook vertaalt naar goede prestaties in Europa. Je wilt toch niet in de CL spelen als de absolute topclub van Nederland en alsnog voor lul gezet worden. Nee, doe mij maar wat spanning met die heerlijke ontlading achteraf.

Jup en juist die teleurstelling van bijv de Graafschap uit en het jaar 2007 maken het ook wel weer leuk. Geeft jullie weer wat voer om te lachen en de gezonde rivaliteit te versterken. Zo heb ik nog jaren genoten van de Kampioenswedstrijd van Dries Mertens.

You win some you lose some.
 
Jullie zijn graafschap vergeten uit 2016 :D leuk man die spanning..
Ik kan prachtig mee leven en genieten van een Barca-real, maar voor PSV wil ik echt zekerheid, ik zou elk januari standaard wat vuurwerk van oud en nieuw er voor bewaren en het steeds vieren alsof het de 1ste keer is :D
En daar staat de wedstrijd tegen Twente in 2011 tegenover. Als het zich zo in evenwicht houdt, kan ik daarmee leven hoor.
 
En daar staat de wedstrijd tegen Twente in 2011 tegenover. Als het zich zo in evenwicht houdt, kan ik daarmee leven hoor.

Ik kan me voorstellen dat zelfs sommige PSV-ers op dit forum dat een fijne wedstrijd vonden! Al voelde het voor hen misschien ook wel als kiezen uit twee kwaden natuurlijk :unsure:.
 
Dat zeg je ook maar omdat je op een psv forum bent, elk gezond en normaal mens wilt zo snel/makkelijk/vaak kampioen worden, liever in januari dan in maart van mij part. Spannend is dat niet, maar ik kan best genieten van een discussie of we dan morgen met 3-0 of met 6-0 gaan winnen? Als de winst toch al vast staat steeds
Dan is het Veuls te koud op het stadhuisplein! Wil er wel in mijn t shirtje een biertje kunnen drinken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan