8-9 miljoen ja? Dan zouden ze bij Werder echt gek zijn. Gewoon handelen naar hoe Ajax verkoopt. Als Botman 8 miljoen opbrengt, moet je voor Klaassen toch minimaal 15 vragen.

Dus omdat Real spelers voor 100+ verkoopt moeten we vd Beek ook minimaal voor 100+ verkopen als Real aanklopt? Wat heeft Botman met werder te maken? Werder heeft toch niet meer de zelfde status (en financiën) als Ajax. Snap deze opmerking totaal niet.
 
In Veldhoven geboren maar dat zegt niet zoveel over waar hij woonde. Hij speelde bij VV Wolphaartsdijk, dat is zo’n 150 km verderop in Zeeland.
Toch nog altijd dichter bij Eindhoven dan Amsterdam....
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me eigenlijk ook sterk dat Werder Klaassen voor 9 miljoen verkoopt. Ze hebben 13,5 miljoen betaald en volgens mij is hij een van de betere spelers daar (maar daar kan ik fout zitten). 15 miljoen zou voor mij ook het minimum zijn en dat is voor Ajax veel teveel natuurlijk.
 
Het lijkt me eigenlijk ook sterk dat Werder Klaassen voor 9 miljoen verkoopt. Ze hebben 13,5 miljoen betaald en volgens mij is hij een van de betere spelers daar (maar daar kan ik fout zitten). 15 miljoen zou voor mij ook het minimum zijn en dat is voor Ajax veel teveel natuurlijk.

:unsure: Ach wat is teveel? Ze hebben hem voor € 27.000.000,= verkocht aan Everton. :rolleyes:
 
Ajax heeft weer eens een nieuw 'toptalent' ontdekt; uit Veldhoven notabene:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aar-ajax-hopelijk-n-g-beter-dan-de-ligt-.html

Als het straks echt een topper blijkt te zijn, mag PSV zich toch wel even achter de oren krabben dat een speler in de schaduw van Eindhoven geboren wordt en door Ajax wordt opgepikt, terwijl het zelf geen enkele talentvolle verdediger in de gelederen heeft. :unsure:

Idd een groot talent. Is een CV maar ongeveer de snelste van zijn lichting. Kan heel goed opbouwen en heeft z’n fysiek mee voor zijn leeftijd. Die paar wedstrijden die ik van hem zag via livestreams stak hij er met kop en schouders bovenuit. Wordt ook een lichting vooruit geschoven om hem meer weerstand te bieden. Komt blijkbaar ook uit een goed en nuchter nest; paps heeft vele topclubs uit het buitenland resoluut afgewezen. Kan een mooie speler worden, ook al is het veel te vroeg om daar serieuze uitspraken over te doen. Alle basisingredienten zijn in elk geval ruimschoots aanwezig.
 
Dus omdat Real spelers voor 100+ verkoopt moeten we vd Beek ook minimaal voor 100+ verkopen als Real aanklopt? Wat heeft Botman met werder te maken? Werder heeft toch niet meer de zelfde status (en financiën) als Ajax. Snap deze opmerking totaal niet.
Dat niet, maar Botman een Klaassen kunnen toch niet evenveel waard zijn?
 
Dus omdat Real spelers voor 100+ verkoopt moeten we vd Beek ook minimaal voor 100+ verkopen als Real aanklopt? Wat heeft Botman met werder te maken? Werder heeft toch niet meer de zelfde status (en financiën) als Ajax. Snap deze opmerking totaal niet.

Dat is niet mijn punt. Je gaat spelers op waarde verkopen met in je achterhoofd voor hoeveel bepaalde spelers in de huidige markt worden verkocht. Tenminste, dat denk ik dan want daar denkt onze John dan weer anders over. Maar goed, daar hoort dus ook een Botman bij. Als die al 8 miljoen opbrengt dan moet je als Werder zijnde een shirtje van Klaassen opsturen als Ajax een bod van 8 miljoen uitbrengt. Dat is een basisklant met een waarde van 12 miljoen. Kan zijn dat jullie meer status hebben, Marcie moet ook gewoon in de buidel tasten als hij zulke spelers wil.
 
En als de laatste linie gaten laat vallen "daar moet die Pim Mol in" scanderen zeker?

Pim zal een jaartje of 18 zijn gok ik, die is zijn hele leven lang al gepest dus die weet niet beter. Hij zal er niet wakker van liggen, maar de rest krijgt wel bonus humor :D
 
Wim Suurbier op 75-jarige leeftijd overleden

link

Wim Suurbier is op 75-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding.
 
Suurbier is voor mij alleen een naam. Ik heb er geen enkel beeld o.i.d. bij.
Hij voetbalde tot ver in de jaren '80, dus ik heb 'm wel bewust meegemaakt. In interviews vond ik 'm ook altijd sympathiek overkomen. En, ook niet onbelangrijk, 'er zat een goeie kop op'.
5926.jpg
 
Hij voetbalde tot ver in de jaren '80, dus ik heb 'm wel bewust meegemaakt. In interviews vond ik 'm ook altijd sympathiek overkomen. En, ook niet onbelangrijk, 'er zat een goeie kop op'.
5926.jpg


Eens. Recht door zee, eerlijk (wat ik begreep), harde werker. Spijkerharde verdediger als het nodig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan