Met alle respect, maar wat een hypocrisie van de bovenste plank.

Het dramatiseren van een dolletje, daar begon je toch echt zelf mee. Rob kon er volgens mij prima om lachen, gezien zijn reactie. Hij weet waarschijnlijk ook dat hij in dit topic vaak genoeg, zonder weerwoord van mij of een ander, zit te dollen wanneer het op Ajax aankomt (“want PSV forum”) en incasseert ‘m gewoon op een sportieve manier wanneer hij er eentje op een heel spaarzaam momentje terug krijgt. Dat is klasse en hoe het hoort. Jij kiest ervoor om direct te gaan miepen over niveau en maakt jezelf in mijn ogen nog meer belachelijk door vervolgens te doen alsof ik daarmee afglijd naar het niveau van een Ajaxtrol.

En nu je toch begint over mijn “normale” postgedrag: bij 9 van de 10 berichten wanneer ik inhoudelijk op een objectieve en redelijke manier discussieer zie ik je niet, afgezien van de momenten wanneer er wat zuurs of leedvermaak te melden valt. En wanneer er een humoristisch bedoeld speldenprikje komt denk je even agentje te kunnen komen spelen? Give me a break Rednas, van mijn part ban je me lekker. Hoef ik me in elk geval niet meer te verdedigen tegen dit soort hypocriet gezwets. Admin of niet; als je vervolgens op een dergelijke manier met twee maten wilt meten ben je geen knip voor de neus waard. Bespaar me dan ook svp de schouderklopjes die je jezelf of dit forum geeft.

Ik zal me verder afzijdig houden, want ik merk dat ik behoorlijk afknap op dit soort onzin. Kan ik de forumuurtjes voortaan besteden aan andere zaken. Iedereen blij. Veel plezier verder met je afzeikfeestjes zonder een dolletje of weerwoord terug.

Houdoe🙋🏻‍♂️

Tsja...dan had je op dit speldenprikje van mij ook gewoon wat lichtzinniger kunnen reageren:

Ook nog een mooie van Onana dan, om ons allemaal op het niveau van Brainz te begeven...

Ld3uf4e.gif

...want het ging mij om het niveau van dit bericht in het bijzonder. En dat ik aangeef dat ik dat niet van jou gewend was is juist een indicatie van het feit dat je bijdragen verder over het algemeen juist wel iets toevoegen aan dit forum. Dat jij vervolgens meteen over mij pleasen begint, tsja. Dat triggert mij dan weer.

Nogmaals, ik reageerde op dit bericht in het bijzonder, omdat ik het kinderachtig vond. Niets meer en niet minder. Gebaseerd op 99% van jouw berichten vind ik het prima dat je blijft - graag zelfs.
Als je hier toch vervolgens andere conlusies aan wilt verbinden, is dat aan jou. Maar is er echt zo weinig voor nodig om dit forum dan maar vaarwel te zeggen? Als je het feit dat ik hier wat feller op reageerde (en met bovenstaande context van mijn kant) afweegt tegen dit forum als geheel, dan is dat genoeg om dan maar te vertrekken? :unsure:
 
Tsja...dan had je op dit speldenprikje van mij ook gewoon wat lichtzinniger kunnen reageren:



...want het ging mij om het niveau van dit bericht in het bijzonder. En dat ik aangeef dat ik dat niet van jou gewend was is juist een indicatie van het feit dat je bijdragen verder over het algemeen juist wel iets toevoegen aan dit forum. Dat jij vervolgens meteen over mij pleasen begint, tsja. Dat triggert mij dan weer.

Nogmaals, ik reageerde op dit bericht in het bijzonder, omdat ik het kinderachtig vond. Niets meer en niet minder. Gebaseerd op 99% van jouw berichten vind ik het prima dat je blijft - graag zelfs.
Als je hier toch vervolgens andere conlusies aan wilt verbinden, is dat aan jou. Maar is er echt zo weinig voor nodig om dit forum dan maar vaarwel te zeggen? Als je het feit dat ik hier wat feller op reageerde (en met bovenstaande context van mijn kant) afweegt tegen dit forum als geheel, dan is dat genoeg om dan maar te vertrekken? :unsure:
Misschien juist omdat je hier een functie hebt wat meer dit soort zaken met een pb oplossen in plaats van een post beginnen met trol gedrag?
Juist omdat je moderator bent komt het wat snel over als een wijzende vinger. Ik zeg niet dat dat jouw intentie was maar een pb onderling laat je de rust bewaren.
 
Misschien juist omdat je hier een functie hebt wat meer dit soort zaken met een pb oplossen in plaats van een post beginnen met trol gedrag?
Juist omdat je moderator bent komt het wat snel over als een wijzende vinger. Ik zeg niet dat dat jouw intentie was maar een pb onderling laat je de rust bewaren.

Op zich was dit allemaal op persoonlijke titel, maar ik snap dat da niet per se los gezien kan worden. Terecht punt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV en ado zijn de enige clubs die hebben geprofiteerd van de coronacrisis, in de zin van dramaseizoen zo gehaast beëindigen
 
PSV en ado zijn de enige clubs die hebben geprofiteerd van de coronacrisis, in de zin van dramaseizoen zo gehaast beëindigen
Dat valt wel mee hoor. Vierde plek zie ik echt niet als profiteren. Vijfde plek zag ik niet gebeuren, wij zaten in een goede reeks, Willem 2 zat in een slechte reek en een gat van 5 punten.
 
Weten onze Ajacieden hier of het Deense talent (17 jaar) waar Ajax achter zit echt een groot talent is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan