Hij is leuk. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij baalt dat zijn goede en lange posts ineens allemaal verdwenen zijn; daar heeft ie toch wel wat tijd in gestopt, en dat is dan ineens weg.

Niet verdwenen, maar gearchiveerd....
Zeker vervelend, maar in het oude topic was een normale discussie niet meer mogelijk. Dus maar voor deze oplossing gekozen...
 
Niet verdwenen, maar gearchiveerd....
Zeker vervelend, maar in het oude topic was een normale discussie niet meer mogelijk. Dus maar voor deze oplossing gekozen...
Misschien domme vraag maar kan je geen subforum maken met gearchiveerde topics. Uiteraard kan je daar niet reageren maar puur om terug te lezen voor diegenen die geen leven hebben ?

On topic voor Bacchus, Ajax is een stomme klub. ?
 
Zal dit seizoen nog niet zijn debuut maken, en door het fysiek (net als bij Nouri) is het bij zulke spelers altijd de vraag of ze het gaan redden. Maar toch heerlijk dat zo'n jongen al wat ervaring op de training bij het eerste kan op doen.

Heb een paar keer live in actie gezien, en is echt smullen wat deze jongen kan. Zoveel techniek en inzicht. Geeft betere steekballen met buitenkant voet als 90% van zijn leeftijd met de normale binnenkant doen.

https://www.ajaxshowtime.com/articl.../unuvar-traint-voor-het-eerst-mee-bij-ten-hag
En heeft al eerder aangegeven dat zijn droom is om voor Oranje te spelen. Toch wel ander geluid dan een Ziyech die zogenaamd de warmte miste bij de KNVB... Zijn broer geeft het vandaag ook aan in een interview: de Marokkaanse bond was veel warmer en enthousiaster dan de Knvb. Snap niet dat deze jongens die zichzelf zo slim en alles vinden niet begrijpen dat de Marokkaanse bond het zo MOET aanpakken: want ze hebben nooit wat gedaan voor die jongens en de vooruitzichten zijn ook niet heel rooskleurig dus moet je die jongens paaien. Dat hoeft de KNVB gewoon niet te doen tov jongens voor wie de bond en de clubs al alles hebben geregeld waardoor ze nu staan waar ze staan. Ik bedoel het is toch een vreemde wereld: de vader van Idrissi, wie? Wie? geeft in hetzelfde interview ook al aan dat ze de warmte misten... Het moet niet gekker worden zeg. Misschien moet de KNVB maar een zwaar verwarmingselement in de kamer neerzetten wanneer de Marokkaanse NLers binnen komen? Ze noemen Koeman en de knvb arrogant.. Wie is nou hier arrogant zou ik willen vragen... En in het geval van Ziyech is het ook nog hypocriet van die broer omdat meneer Hakim al bij Oranje zat en zonder die blessure op de training, zijn debuut had gemaakt onder Hiddink.
 
En heeft al eerder aangegeven dat zijn droom is om voor Oranje te spelen. Toch wel ander geluid dan een Ziyech die zogenaamd de warmte miste bij de KNVB... Zijn broer geeft het vandaag ook aan in een interview: de Marokkaanse bond was veel warmer en enthousiaster dan de Knvb. Snap niet dat deze jongens die zichzelf zo slim en alles vinden niet begrijpen dat de Marokkaanse bond het zo MOET aanpakken: want ze hebben nooit wat gedaan voor die jongens en de vooruitzichten zijn ook niet heel rooskleurig dus moet je die jongens paaien. Dat hoeft de KNVB gewoon niet te doen tov jongens voor wie de bond en de clubs al alles hebben geregeld waardoor ze nu staan waar ze staan. Ik bedoel het is toch een vreemde wereld: de vader van Idrissi, wie? Wie? geeft in hetzelfde interview ook al aan dat ze de warmte misten... Het moet niet gekker worden zeg. Misschien moet de KNVB maar een zwaar verwarmingselement in de kamer neerzetten wanneer de Marokkaanse NLers binnen komen? Ze noemen Koeman en de knvb arrogant.. Wie is nou hier arrogant zou ik willen vragen... En in het geval van Ziyech is het ook nog hypocriet van die broer omdat meneer Hakim al bij Oranje zat en zonder die blessure op de training, zijn debuut had gemaakt onder Hiddink.
Mischien heeft hij gewoonweg geen dubbel paspoort ?
 
En heeft al eerder aangegeven dat zijn droom is om voor Oranje te spelen. Toch wel ander geluid dan een Ziyech die zogenaamd de warmte miste bij de KNVB... Zijn broer geeft het vandaag ook aan in een interview: de Marokkaanse bond was veel warmer en enthousiaster dan de Knvb. Snap niet dat deze jongens die zichzelf zo slim en alles vinden niet begrijpen dat de Marokkaanse bond het zo MOET aanpakken: want ze hebben nooit wat gedaan voor die jongens en de vooruitzichten zijn ook niet heel rooskleurig dus moet je die jongens paaien. Dat hoeft de KNVB gewoon niet te doen tov jongens voor wie de bond en de clubs al alles hebben geregeld waardoor ze nu staan waar ze staan. Ik bedoel het is toch een vreemde wereld: de vader van Idrissi, wie? Wie? geeft in hetzelfde interview ook al aan dat ze de warmte misten... Het moet niet gekker worden zeg. Misschien moet de KNVB maar een zwaar verwarmingselement in de kamer neerzetten wanneer de Marokkaanse NLers binnen komen? Ze noemen Koeman en de knvb arrogant.. Wie is nou hier arrogant zou ik willen vragen... En in het geval van Ziyech is het ook nog hypocriet van die broer omdat meneer Hakim al bij Oranje zat en zonder die blessure op de training, zijn debuut had gemaakt onder Hiddink.

:ROFL::ROFL::ROFL:

Eens.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
1000 pagina's weg is erg zonde. :sad: Ook al is het Ajax.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Brainz is de Ajacied versie van mijzelf, lange en goed onderbouwde posts met een tikkeltje bravoure en zo nu en dan een steekje onder water indien de gelegenheid er is. ( ;) )

Indien ik nu zeg; Aanwinst voor het forum, lijkt het erop dat ik mijzelf hier ook onder schaal. Maar die beoordeling laat ik aan anderen over.

EDIT:

Gezien de reactie van -040- hieronder, even een knipoog achter mijn reactie gezet.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Brainz is de Ajacied versie van mijzelf, lange en goed onderbouwde posts met een tikkeltje bravoure en zo nu en dan een steekje onder water indien de gelegenheid er is.

Indien ik nu zeg; Aanwinst voor het forum, lijkt het erop dat ik mijzelf hier ook onder schaal. Maar die beoordeling laat ik aan anderen over.

Qua borstklopperij staat dit in ieder geval in het juiste topic. ;)

Lange posts, ik kan ze altijd wel waarderen.
 
man man man die sjaak swart is zo n vermoeiende vent he. Pff, hou dit soort Ajax spam aub in Amsterdam
 
man man man die sjaak swart is zo n vermoeiende vent he. Pff, hou dit soort Ajax spam aub in Amsterdam

Ik kan er alleen om lachen. Zeker als PSV van ajax wint. Waar hij dan allemaal mee komt waar het aan ligt, daar krijgt Calimero zelfs het schaamrood op z'n kaken van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan