Mag ie zeker vinden. Ik vind het een slijmbal die ten koste van zijn eigen club een wit voetje probeert te halen bij de Psvers en die mening is niet gebaseerd op een post.
Dat mag ij dan vinden, alhoewel we proberen niet op de man te spelen in de discussies.
Persoonlijk vind ik dat Brainz prima stukjes schrijft. Durft kritisch te zijn op zijn eigen club, zonder de club neer te halen.
 
7 miljoen voor een ideale 12de man is in deze tijd voor Ajax niet heel veel geld...hoeveel heeft die Argentijnse spits van jullie gekost? Dat een voetbal liefhebber van Ihattaren geniet lijkt me niet meer dan logisch...dat doe ik namelijk ook. Er is nogal een verschil tussen objectief zijn en Ajax continu lopen afkraken..ook al zit je op een PSV forum..nergens voor nodig.....viel me al vaker op...eerste x dat ik er wat van zeg. Meneer gaf een paar weken geleden aan dat de titelstrijd tussen PSV en Ajax tot het einde van het seizoen zou duren. Maar goed...viel me gewoon op...het feit dat meneer zo agressief reageert zegt genoeg...van die welbeschaafde objectieve Ajacied is niks meer over. Kan zijn reacties er wel bij gaan zoeken maar daar heb ik geen zin in...laat het ook hierbij...post vrijwel nooit..lees af en toe mee...kon het deze keer alleen niet laten...dus deze Ajacied kruipt weer richting zijn holletje in de Jordaan😋
 
We hebben op dit forum meerdere Ajacieden die graag een sterk PSV zien omdat ze graag van een sterke concurrent winnen dan van een Feyenoord waarbij je de uitslag al van te voren weet. Daarnaast hebben we hier ook heel wat leden die het werk van Overmars en de scouting van Ajax heel goed kunnen waarderen en dat keer op keer vertellen hier (zelf ben ik daar ook een van). Dat doet men dan niet om een wit voetje te halen bij de Ajacieden hier maar omdat ze het echt zo zien. Zover ik weet is Brainz een echte liefhebber die spelers als Ziyech, Ihattaren, Bergwijn of Tadic gewoon een lust voor het oog vindt. Het maakt hem dan njet echt uit of ze bij Ajax of bij PSV spelen.

Mooi verwoord IPF. Ik denk dat alle ajacieden het hier eens zijn. Tuurlijk lachen we even om de sores bij PSV maar we vinden het opeens allemaal niet zo spannend meer in de competitie. Zoals vorig jaar dat het tot het einde spannend blijft tussen PSV en Ajax is veel mooier. En nee we hoeven hier geen wit voetje te halen. We zijn hier puur voor volwassen discussies.
 
Er
Mooi verwoord IPF. Ik denk dat alle ajacieden het hier eens zijn. Tuurlijk lachen we even om de sores bij PSV maar we vinden het opeens allemaal niet zo spannend meer in de competitie. Zoals vorig jaar dat het tot het einde spannend blijft tussen PSV en Ajax is veel mooier. En nee we hoeven hier geen wit voetje te halen. We zijn hier puur voor volwassen discussies.
Ik zie het probleem niet zo...prima als Ajax al kampioen is in de winterstop...elk jaar cl league...spelers lekker laten uitrusten voor de knockout fase .... toptalenten halen en behouden en straks de super league in. Daar zijn heel wat Ajax supporters het met me eens. Az staat trouwens op maar 6 punten...spanning genoeg...wat mij betreft mogen Psv en Feyenoord de Europa league in als nummer 4 en 5.
 
7 miljoen voor een ideale 12de man is in deze tijd voor Ajax niet heel veel geld...hoeveel heeft die Argentijnse spits van jullie gekost? Dat een voetbal liefhebber van Ihattaren geniet lijkt me niet meer dan logisch...dat doe ik namelijk ook. Er is nogal een verschil tussen objectief zijn en Ajax continu lopen afkraken..ook al zit je op een PSV forum..nergens voor nodig.....viel me al vaker op...eerste x dat ik er wat van zeg. Meneer gaf een paar weken geleden aan dat de titelstrijd tussen PSV en Ajax tot het einde van het seizoen zou duren. Maar goed...viel me gewoon op...het feit dat meneer zo agressief reageert zegt genoeg...van die welbeschaafde objectieve Ajacied is niks meer over. Kan zijn reacties er wel bij gaan zoeken maar daar heb ik geen zin in...laat het ook hierbij...post vrijwel nooit..lees af en toe mee...kon het deze keer alleen niet laten...dus deze Ajacied kruipt weer richting zijn holletje in de Jordaan😋

Je bent vrij om allerlei reacties erbij te gaan zoeken. Voetbal is nu eenmaal niet perfect voorspelbaar; het klopt wel dat ik tot een paar weken geleden ervan overtuigd was dat de titelstrijd 50/50 was. Niet gek gezien het feit dat het bij PSV - met een fitte selectie en zonder schorsingen - prima draaide en ons middenveld totaal niet. Dat laatste is verbeterd sinds Ten Hag Alvarez daar weg heeft gehaald en Donny een linie terug heeft gezet, waar ik al op hamerde. En zo maak ik wel eens vaker inschattingen die verkeerd zijn.

Anyway, ik heb nooit beweerd dat ik objectief ben en al helemaal niet dat ik 'welbeschaafd' (is dat Jordaans? Dat woord kennen we in Zuid niet) reageer op goedkope opmerkingen, dus fijn dat ik je uit die droom geholpen heb.

Ik zal je uit nog een aantal andere dromen helpen:
- Als je positief bent over PSV, ben je niet per se een PSV supporter en ben je ook niet per se een Ajacied die PSV'ers wil pleasen
- Als je kritisch bent tov Ajax, voel je niet per se minder liefde voor die club en wil je de club ook niet per se omlaag halen
- Als je Labyad een mega miskoop noemt, heb je het niet per se fout na 1 goede wedstrijd in twee jaar

Maar goed, jouw eerste zin (of twee zinnen, ik weet nog steeds niet hoeveel punten bij jou tellen als einde van een zin) geeft wel weer het niveau aan waar ik tegen aan zit te commenten.
 
7 miljoen voor een ideale 12de man is in deze tijd voor Ajax niet heel veel geld...hoeveel heeft die Argentijnse spits van jullie gekost? Dat een voetbal liefhebber van Ihattaren geniet lijkt me niet meer dan logisch...dat doe ik namelijk ook. Er is nogal een verschil tussen objectief zijn en Ajax continu lopen afkraken..ook al zit je op een PSV forum..nergens voor nodig.....viel me al vaker op...eerste x dat ik er wat van zeg. Meneer gaf een paar weken geleden aan dat de titelstrijd tussen PSV en Ajax tot het einde van het seizoen zou duren. Maar goed...viel me gewoon op...het feit dat meneer zo agressief reageert zegt genoeg...van die welbeschaafde objectieve Ajacied is niks meer over. Kan zijn reacties er wel bij gaan zoeken maar daar heb ik geen zin in...laat het ook hierbij...post vrijwel nooit..lees af en toe mee...kon het deze keer alleen niet laten...dus deze Ajacied kruipt weer richting zijn holletje in de Jordaan😋
Als iets of iemand je niet bevalt kan je zijn posts onzichtbaar maken door de ignore knop aan te zetten. Je blijft dan wel posts zien waarin hij wordt gequote.
Ik heb Ajax op mijn ignorelist staan, en zie er dus ook niks van. Soms wordt Ajax gequote bij Veronica, en heb ik toch meegekregen dat ze het niet hebben gered tegen Tottenham in de halve finale van de Cl door een doelpunt ver in blessuretijd, terwijl iedere ajacied al dacht na de eerste helft dat de finale was bereikt. Soms zijn quotes best de moeite waard.

Ik merk dat je wel een hele eigen mening heb. Lijkt me leuk als je die inhoudelijk gaat inzetten in plaats van je weer terug te trekken in je Jordaanse holletje.
 
Er

Ik zie het probleem niet zo...prima als Ajax al kampioen is in de winterstop...elk jaar cl league...spelers lekker laten uitrusten voor de knockout fase .... toptalenten halen en behouden en straks de super league in. Daar zijn heel wat Ajax supporters het met me eens. Az staat trouwens op maar 6 punten...spanning genoeg...wat mij betreft mogen Psv en Feyenoord de Europa league in als nummer 4 en 5.
Je kan toch nauwelijks ouder dan 15 jaar zijn.
Ajax voor het eerst in 6 jaar weer kampioen. Jaren op rij in voorronde CL eruit gevlogen. Maar nu worden ze kampioen in de winterstop, en gaan elk jaar CL spelen? Aan alle voorspoed komt een eind. Dat geldt voor elke club.
 
Veel duidelijker kun je het niet maken dat je een gezonde discussie niet aankunt.
Puur zwaktebot zulke opmerkingen.

Trouwens, genoeg spelers in het verleden die op de training niet veel deden, maar uitblinkers waren in de wedstrijden.
En andersom ook genoeg. Een Sigthorsson zou ook altijd fantastisch zijn op de training. Nou dat hebben we gezien in de wedstrijden.
Dus wat kan het boeien wat Labyad op de training laat zien? 1 goeie wedstrijd in 1,5 jaar is veel en veel te weinig.

:unsure: Een zwaktebot is dat hetzelfde als een brekebeen? :rolleyes: :confused: ;)
 
7 miljoen voor een ideale 12de man is in deze tijd voor Ajax niet heel veel geld...hoeveel heeft die Argentijnse spits van jullie gekost? Dat een voetbal liefhebber van Ihattaren geniet lijkt me niet meer dan logisch...dat doe ik namelijk ook. Er is nogal een verschil tussen objectief zijn en Ajax continu lopen afkraken..ook al zit je op een PSV forum..nergens voor nodig.....viel me al vaker op...eerste x dat ik er wat van zeg. Meneer gaf een paar weken geleden aan dat de titelstrijd tussen PSV en Ajax tot het einde van het seizoen zou duren. Maar goed...viel me gewoon op...het feit dat meneer zo agressief reageert zegt genoeg...van die welbeschaafde objectieve Ajacied is niks meer over. Kan zijn reacties er wel bij gaan zoeken maar daar heb ik geen zin in...laat het ook hierbij...post vrijwel nooit..lees af en toe mee...kon het deze keer alleen niet laten...dus deze Ajacied kruipt weer richting zijn holletje in de Jordaan😋

Jij hoeft daar helemaal niks van te zeggen. Het is een PSV forum. Het is hier prima om een pesthekel aan ajax te heben en dat te uiten.

Overigens, dan meer inhoudelijk: wat heeft de stelling dat Labyad overbodig is bij ajax te maken met wat wij voor Romero hebben betaald? Het gaat helemaal niet over de vergelijking tussen miskopen van ajax en PSV. Want anders kan ik vriend Sulejmani er nog even bij halen. En dat kan jij vast weer een naam van PSV noemen. Prima. Maar nu ging het over Labyad. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ajacieden daar nou echt blij mee zijn. En wat heb je nou eigenlijk aan de "ideale 12de man"? Hij valt amper in. Sterker nog, hij heeft 76 minuten gemaakt in 1(!) wedstrijd in de Eredivisie. Ideaal.
 
Vond het wel even interessant om te kijken naar Labyad als 12e man.
Ten hag heeft tot nu toe 26 spelers minuten gegeven dit seizoen.

Als basis zie je dan:
Onana
Dest - Veltman - Blind - Tagliafico
van de Beek - Ziyech - Martinez
Neres - Tadic - Promes

Met als gebruikelijke invallers: Alvarez, Mazraoui, Huntelaar, Marin en Schuurs.
De rest staat op minder als 500 minuten. Zodoende kun je Labyad totaal geen 12e man noemen. Alhoewel hij waarschijnlijk na afgelopen zondag wel weer wat meer minuten zal gaan maken. Speelde wel echt goed!


André Onana1.980'
Daley Blind1.952'
Dusan Tadic1.902'
Joël Veltman1.868'
Nicolás Tagliafico1.800'
Lisandro Martínez1.778'
Hakim Ziyech1.672'
Donny van de Beek1.510'
Quincy Promes1.368'
Sergiño Dest1.201'
David Neres1.063'
Edson Álvarez745'
Noussair Mazraoui712'
Klaas-Jan Huntelaar642'
Razvan Marin573'
Perr Schuurs511'
Kasper Dolberg205'
Zakaria Labyad76'
Ryan Gravenberch63'
Noa Lang39'
Lasse Schöne31'
Siem de Jong18'
Lisandro Magallán6'
Dani de Wit4'
Lassina Traoré4'
Jurgen Ekkelenkamp2'
 
Jij hoeft daar helemaal niks van te zeggen. Het is een PSV forum. Het is hier prima om een pesthekel aan ajax te heben en dat te uiten.

Overigens, dan meer inhoudelijk: wat heeft de stelling dat Labyad overbodig is bij ajax te maken met wat wij voor Romero hebben betaald? Het gaat helemaal niet over de vergelijking tussen miskopen van ajax en PSV. Want anders kan ik vriend Sulejmani er nog even bij halen. En dat kan jij vast weer een naam van PSV noemen. Prima. Maar nu ging het over Labyad. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ajacieden daar nou echt blij mee zijn. En wat heb je nou eigenlijk aan de "ideale 12de man"? Hij valt amper in. Sterker nog, hij heeft 76 minuten gemaakt in 1(!) wedstrijd in de Eredivisie. Ideaal.

Ik heb het gevoel dat Ajax, nu het geld heeft, het niet zo erg vind om geld uit te geven aan opvullertjes van het elftal. Ze zijn niet bepaald zuinig met geld, mede omdat er zoveel binnen komt. Labyad is een capabele back-up en ik denk dat Ajax dat prima vindt. Dat geld kunnen ze wel missen en Labyad is natuurlijk nooit gehaald als basisspeler. Pierie is nog zo'n geval. 4/5m voor betaald, maar dat vind ik ook totaal geen speler die daar structureel in de basis zal spelen.
 
Ik heb het gevoel dat Ajax, nu het geld heeft, het niet zo erg vind om geld uit te geven aan opvullertjes van het elftal. Ze zijn niet bepaald zuinig met geld, mede omdat er zoveel binnen komt. Labyad is een capabele back-up en ik denk dat Ajax dat prima vindt. Dat geld kunnen ze wel missen en Labyad is natuurlijk nooit gehaald als basisspeler. Pierie is nog zo'n geval. 4/5m voor betaald, maar dat vind ik ook totaal geen speler die daar structureel in de basis zal spelen.

Die twee hebben waarschijnlijk een wens hadden gestuurd naar Robert Ten Brink omdat ze al jaren fan zijn van Ajax en graag voor ze wilde spelen. Toch netjes dat Ajax daarin meewerkt en ze een contract aanbiedt. Beetje jammer dat PSV teveel is doorgeslagen in het vervullen van deze wensen en nu een heel elftal van zulke gasten heeft staan.
 
Mijn mening dat Cruyff een nare man was, wordt nu wel heerlijk bevestigd.

Zich €1m per jaar laten betalen uit z'n liefdadigheidsinstelling. :braak:
Als zelfverklaard family man meerdere buitenechtelijke verhoudingen. :oops:

Blijft natuurlijk wel een geweldige voetballer, de beste die Nl ooit heeft voortgebracht, maar ik kan een klein beetje leedvermaak nu toch niet onderdrukken(a)
 
Mijn mening dat Cruyff een nare man was, wordt nu wel heerlijk bevestigd.

Zich €1m per jaar laten betalen uit z'n liefdadigheidsinstelling. :braak:
Als zelfverklaard family man meerdere buitenechtelijke verhoudingen. :oops:

Blijft natuurlijk wel een geweldige voetballer, de beste die Nl ooit heeft voortgebracht, maar ik kan een klein beetje leedvermaak nu toch niet onderdrukken(a)

Cruyff was een Ajacied, die sjoemelen nooit. Dat doen alleen PSV'ers, met die gemeente van ze.
 
Mijn mening dat Cruyff een nare man was, wordt nu wel heerlijk bevestigd.

Zich €1m per jaar laten betalen uit z'n liefdadigheidsinstelling. :braak:
Als zelfverklaard family man meerdere buitenechtelijke verhoudingen. :oops:

Blijft natuurlijk wel een geweldige voetballer, de beste die Nl ooit heeft voortgebracht, maar ik kan een klein beetje leedvermaak nu toch niet onderdrukken(a)
Dat schijnt dan weer niet waar te zijn.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan