Jammer, rouwig kan ik er ook niet om zijn maar hopelijk treffen ze een sterke tegenstander en vliegen ze er zo snel mogelijk uit.

Mijn felicitaties trouwens naar de Ajacieden van het forum. Tja wat valt er nog te zeggen: 18 uit 6, Haller bovenaan de topscorers lijst wat wil je nog meer.
 
managen als het team lekker loopt is een stuk eenvoudiger als je team uit een slechte periode trekken, waarin spelers ontevreden of ongelukkig zijn, media aan je stoelpoten zaagt en je tacktiek niet werkt. Omgaan met die tegenslag, zeker bij topclubs waar de verwachtingen hoog zijn en je dus minder tijd krijgt, is echt een ervaringsvak.

Kijk nu eens. In het Ajax topic een compliment voor onze Roger Schmidt. ;)
Overigens hoop ik niet dat Bergwijn bij Ajax belandt. Huntelaar's verblijf daar vond ik al niet te pruimen.
Kenneth Perez daarentegen naar Ajax in 2007 - en Kluivert bij ons toen - was weer wel een geluk.
 
Nee jij wel omdat je hier veel chat? Is toch Ajax topic.
rustaagh-tom.gif


Iedereen weet toch dat ik graag ajacieden wegjaag, dan moet ik me wel in dit topic begeven.
Maar ik vond het gewoon een...interessante actie, een fanvideo van een ajax-speler. En dan ook nog een die vrij anoniem is. Dus ik vroeg me af wat je hiermee wilde zeggen, aangezien je er verder ook geen context bij plaatst.
 
rustaagh-tom.gif


Iedereen weet toch dat ik graag ajacieden wegjaag, dan moet ik me wel in dit topic begeven.
Maar ik vond het gewoon een...interessante actie, een fanvideo van een ajax-speler. En dan ook nog een die vrij anoniem is. Dus ik vroeg me af wat je hiermee wilde zeggen, aangezien je er verder ook geen context bij plaatst.
Iedereen weet ook dat ik het dan weer opneem voor deze en gene :maniac:. Wel nu, BlackMamba is gewoon een liefhebber en plaatst voornamelijk filmpjes hier, in vrijwel alle topics:grin:. En zonder verdere context en uitleg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan