Blind voor de rest van t seizoen er uit.
Tegenvaller voor Ajax, maar bij afwezigheid van Van Dijk ook wel voor Oranje.
 
Ik ga hem niet missen. Ik ben niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Blind, en zeker niet van zijn snelheid. Ja, hij heeft een goede pass. Maar dat kan Frenkie ook.
Idd, zou een gemis zijn voor t middenveld, maar daar hebben we genoeg goede spelers.
 
Kampioenschap is toch al in de pocket voor ze; blessure had eigenlijk niet op een beter moment kunnen komen vanuit Ajax perspectief.
Baal er anders wel van, voornamelijk met het oog op de EL, wat nu eindelijk een beetje een interessant toernooi begint te worden. Valt hij net uit. Voor Ten Hag zal het makkelijker keuzes maken worden, aangezien hij Martinez nu (gelukkig) LCV kan laten staan, Gravenberch controlerend, en hij op het middenveld alleen nog per wedstrijd hoeft te gaan kiezen tussen Alvarez/Kudus/Klaassen voor twee posities.
 
Baal er anders wel van, voornamelijk met het oog op de EL, wat nu eindelijk een beetje een interessant toernooi begint te worden. Valt hij net uit. Voor Ten Hag zal het makkelijker keuzes maken worden, aangezien hij Martinez nu (gelukkig) LCV kan laten staan, Gravenberch controlerend, en hij op het middenveld alleen nog per wedstrijd hoeft te gaan kiezen tussen Alvarez/Kudus/Klaassen voor twee posities.
In de breedte wordt het natuurlijk wel minder, maar Martinez was volgens mij een goeie speler, alleen Ten Hag lijkt er niet zo'n fan van te zijn?
 
Baal er anders wel van, voornamelijk met het oog op de EL, wat nu eindelijk een beetje een interessant toernooi begint te worden. Valt hij net uit. Voor Ten Hag zal het makkelijker keuzes maken worden, aangezien hij Martinez nu (gelukkig) LCV kan laten staan, Gravenberch controlerend, en hij op het middenveld alleen nog per wedstrijd hoeft te gaan kiezen tussen Alvarez/Kudus/Klaassen voor twee posities.
Als ik Ajax kijk dan heb ik juist altijd het gevoel dat Gravenberch wat aanvallender ingesteld is. Zou altijd kiezen voor Alvarez, Gravenberch en Klaassen.
 
Ik ga hem niet missen. Ik ben niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Blind, en zeker niet van zijn snelheid. Ja, hij heeft een goede pass. Maar dat kan Frenkie ook.
Hmmm ja. Ik vind De Vrij niks en helaas was Aké ook niet sterk in z’n laatste interlands. Maar misschien goed bijgeleerd bij city.
 
Geweldig bericht:
Blind out voor de rest van het seizoen.
Die kwal probeert elke week de tegenstander kaarten aan te naaien.
Nou Tadic nog een blessure (matennaaier nummer 2) en ze gaan met het programma in de eredivisie nog een aantal lastige wedstrijden tegemoet.
Jammer dat die blessure niet een maand eerder ontstaan is.
 
Geweldig bericht:
Blind out voor de rest van het seizoen.
Die kwal probeert elke week de tegenstander kaarten aan te naaien.
Nou Tadic nog een blessure (matennaaier nummer 2) en ze gaan met het programma in de eredivisie nog een aantal lastige wedstrijden tegemoet.
Jammer dat die blessure niet een maand eerder ontstaan is.
Hou jij het maar lekker bij het scheidsrechters korps
 
Geweldig bericht:
Blind out voor de rest van het seizoen.
Die kwal probeert elke week de tegenstander kaarten aan te naaien.
Nou Tadic nog een blessure (matennaaier nummer 2) en ze gaan met het programma in de eredivisie nog een aantal lastige wedstrijden tegemoet.
Jammer dat die blessure niet een maand eerder ontstaan is.

Ik vond je altijd al wat zielig maar nu ben je gewoon ziekelijk.
 
Ik ga hem niet missen. Ik ben niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Blind, en zeker niet van zijn snelheid. Ja, hij heeft een goede pass. Maar dat kan Frenkie ook.
We hebben op iedere positie waar Blind kan spelen (Lb, cv, vm) een betere optie, dus, afgezien dat vervelend is voor Blind, een sympathieke jongen, eigenlijk wel blij dat hij afvalt. Anders zou hij zeker gespeeld hebben, waardoor Oranje dus zwakker wordt
 
Ik vond je altijd al wat zielig maar nu ben je gewoon ziekelijk.
Eerder beweerde hij een bijzonder “excentriek persoon” te zijn. Als ultieme excentriekeling ga je natuurlijk rond middernacht op een forum posten hoe blij je bent met de blessure van een concurrent. Om vervolgens klaar te staan voor de zoveelste zielige post over de arbitrage. Excentriciteit in optima forma.
 
Het maakt voor ons al lang niet meer uit of Blind speelt of niet. Het is voor hemzelf natuurlijk vervelend dat hij een blessure heeft, maar voor mij is het echt totaal oninteressant. PSV heeft er geen mogelijk voordeel meer bij, dus wat er in 020 gebeurt is niet iets waar wij ons mee bezig moeten houden.
Het enige voordeel wat ik nog kan verzinnen is dat hij een tijdje niet geslecteerd kan worden voor het Nederlands elftal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan