Haha nee hoor. Als ik ergens een nog grotere hekel aan heb dan zijn het wel die commerciele bobo's van de UEFA/FIFA of welke bond dan ook die liever sponsors dan fans in een stadion ziet zitten en het spelletje helemaal naar de klote helpt.

P.s. mocht ik hier tijdens Utrecht - PSV niet aanwezig zijn dan heb ik een forum verbod gehad van de UEFA wegens belediging
 
Haha nee hoor. Als ik ergens een nog grotere hekel aan heb dan zijn het wel die commerciele bobo's van de UEFA/FIFA of welke bond dan ook die liever sponsors dan fans in een stadion ziet zitten en het spelletje helemaal naar de klote helpt.

P.s. mocht ik hier tijdens Utrecht - PSV niet aanwezig zijn dan heb ik een forum verbod gehad van de UEFA wegens belediging

Hoi, ik ben stiekem al de hele tijd namens de UEFA undercover op dit forum en geef je bij deze een verbod wegens belediging.
 
Het zit ajaks echt van alle kanten mee gewoon, zit nu Valencia te kijken wat ook allemaal muah is, Chelsea wat zelfs moeite heeft om langs onze Jetro Willems te geraken, CL walkover gewoon
 
Hm, misschien komt er een schorsing wegens het vuurwerk aan. Wederom een actie van een kleine groep? Ze hebben het er maar druk mee, alles afreizen om het voor iedereen te verpesten.
 
Elke week weer horen dat Ajax het niet verdiend maar elke week met 3 punten staan. Toeval? En mensen die zeiken over Ajax supporters. Zijn jullie er altijd?

verdient ;)
Het is overigens niet elke week. Tegen RKC hebben ze veel mazzel gehad.
Tegen PSV niet 3 punten. Toeval ? ;)
 
Elke week weer horen dat Ajax het niet verdiend maar elke week met 3 punten staan. Toeval? En mensen die zeiken over Ajax supporters. Zijn jullie er altijd?

Elke week met 3 punten voorstaan, jij leeft pas sinds gisteren? En ja, ik mag een mening geven want ik ben er altijd. Joe
 
Terug
Bovenaan Onderaan