Vind veel Ajax supporters om me heen maar ook op sociale media steeds vervelender en arroganter worden en met minachting praten over PSV en Feyenoord. Succes corrumpeert kennelijk. Men vergeet dat Ajax 10 jaar heeft moeten wachten om überhaupt deelname aan de CL.... Of dat ze 5 jaar moesten wachten op het kampioenschap...
Ik las een artikel waarin Gakpo vertelt dromen te hebben om als basisspeler van PSV kampioen te worden. Als je ziet hoe denigrerend de Ajacieden hierop reageren en elkaar daarin verstreken, dan vind ik dat toch heel vervelend en gun ik Ajax om die reden geen licht in het oog.
Ik zou het raar vinden als een speler van een club, ongeacht welke, niet zou dromen over die dingen. En Gakpo is een goede speler die beide dingen kan bereiken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik moet je daar helaas gelijk in geven, de reacties op social media zijn vaak om te kotsen. Bedenk wel dat het echt de onderkant van de samenleving is die die reacties plaatst he, weet niet of je die nou serieus kan nemen.
Neemt niet weg dat ze voor een groot deel van de beeldvorming zorgen en dat is jammer.
Keyboard warriors. Nog nat achter de oren, geen besef van historie of kennis van zaken, maar wel een grote mond. Het zijn er helaas zoveel dat je de normale reacties vaak niet meer ziet.
 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ue-winnen-niet-een-team-voetbalt-z-leuk-.html

Ik moet altijd wel lachen om die zogenaamde journalisten met Ajax hart. Een gemiddelde hardcore clubfan lukt het nog beter om onafhankelijk commentaar te leveren, dan deze grapjassen. Benieuwd wanneer Henk en Frits voor het laatst een pleidooi gevoerd hebben voor journalistieke onafhankelijkheid. Misschien heeft de televisie op hetzelfde moment afscheid van hen genomen als hun geloofwaardigheid...

Gelukkig is er opvang in de grachtengordel bubbel waar ze kunnen leven in hun eigen realiteit. Kunnen ze in ieder geval waardig oud worden.
 
Haha Henk Spaan, huilt zichzelf in zijn ajaxpyjama nog elke avond in slaap omdat Bergwijn en Malen nu voor de concurrent spelen.

Overigens voor de verandering een keer iets positiefs over Ajax, ik vind het erg goed dat ze besloten hebben om in plaats van met het vliegtuig met de trein naar de uitwedstrijd in Lille gaan. Ik hoop dat dit de standaard wordt voor reizen binnen Europa met een goede verbinding.
 
Haha Henk Spaan, huilt zichzelf in zijn ajaxpyjama nog elke avond in slaap omdat Bergwijn en Malen nu voor de concurrent spelen.

Overigens voor de verandering een keer iets positiefs over Ajax, ik vind het erg goed dat ze besloten hebben om in plaats van met het vliegtuig met de trein naar de uitwedstrijd in Lille gaan. Ik hoop dat dit de standaard wordt voor reizen binnen Europa met een goede verbinding.
Volgens mij is t ook beter voor je spelers. Maar gewoon goed ja om met de trein te gaan.
 
Het lezen van stukjes van mijnheer Frits, mijnheer Spaan en mijnheer Swart zijn voor mij een verlichting der objectiviteit vergeleken met al die gekleurde reacties hier, bah. De drie musketiers van de oude garde vormen een baken van neutraliteit te midden van het louter roekeloze geschreeuw van jullie PSV supporters. Mijn enige overgebleven hoop is om een gebed voor jullie uit te spreken:

"Frits, Spaan en Swart - gelukkig mag ik Barenditus, Henkanus, en gewoon Sjaak zeggen - mijn dank reikt tot in het oneindige. Graag werp ik mij op als profeet tussen u drie voetbal-Goden, met de ondankbare doch in deze barre tijden noodzakelijke taak om tussen u, mijn plechtige boodschappers, en deze verzameling Eindhovense epigonen c.q. onwetenden te staan en zweer ik plechtig mijn geanticipeerde volgelingen de leer der heilige voetbalkunsten bij te brengen. In plaats van de aanwezige Brabantse demonen thans te verafschuwen beloof ik ze te omarmen en lief te hebben. Edoch, gesterkt door de overtuiging dat elke sterveling recht heeft op de enige juiste doctrine zal de mantel der Amsterdamsche liefde de desbetreffende demonen doen laten evolueren tot Jordaanse engelen. Amensterdam."

Even iets anders; zoals reeds opgemerkt WZAWZDBWWGMDT (WZAWZDBwantwegaanmetdetrein), maar dat zal iedereen hier wel met me eens zijn.
 
Het lezen van stukjes van mijnheer Frits, mijnheer Spaan en mijnheer Swart zijn voor mij een verlichting der objectiviteit vergeleken met al die gekleurde reacties hier, bah. De drie musketiers van de oude garde vormen een baken van neutraliteit te midden van het louter roekeloze geschreeuw van jullie PSV supporters. Mijn enige overgebleven hoop is om een gebed voor jullie uit te spreken:

"Frits, Spaan en Swart - gelukkig mag ik Barenditus, Henkanus, en gewoon Sjaak zeggen - mijn dank reikt tot in het oneindige. Graag werp ik mij op als profeet tussen u drie voetbal-Goden, met de ondankbare doch in deze barre tijden noodzakelijke taak om tussen u, mijn plechtige boodschappers, en deze verzameling Eindhovense epigonen c.q. onwetenden te staan en zweer ik plechtig mijn geanticipeerde volgelingen de leer der heilige voetbalkunsten bij te brengen. In plaats van de aanwezige Brabantse demonen thans te verafschuwen beloof ik ze te omarmen en lief te hebben. Edoch, gesterkt door de overtuiging dat elke sterveling recht heeft op de enige juiste doctrine zal de mantel der Amsterdamsche liefde de desbetreffende demonen doen laten evolueren tot Jordaanse engelen. Amensterdam."

Even iets anders; zoals reeds opgemerkt WZAWZDBWWGMDT (WZAWZDBwantwegaanmetdetrein), maar dat zal iedereen hier wel met me eens zijn.
Zo, mag ik t nummer van jouw dealer, dat lijkt mij waanzinnig spul als je d'r zo van gaat raaskallen
 
Geen zorgen, ik leef nog. Het was slechts een uiting van verveling tijdens het wachten op mijn bagage. Schiphol wordt steeds drukker man, wat een ellende.

De trein is trouwens wel echt beter dan vliegen. Dat dan weer wel.

Anyway, on topic: WZAWZDBWWGMDT.
 
Het lezen van stukjes van mijnheer Frits, mijnheer Spaan en mijnheer Swart zijn voor mij een verlichting der objectiviteit vergeleken met al die gekleurde reacties hier, bah. De drie musketiers van de oude garde vormen een baken van neutraliteit te midden van het louter roekeloze geschreeuw van jullie PSV supporters. Mijn enige overgebleven hoop is om een gebed voor jullie uit te spreken:

"Frits, Spaan en Swart - gelukkig mag ik Barenditus, Henkanus, en gewoon Sjaak zeggen - mijn dank reikt tot in het oneindige. Graag werp ik mij op als profeet tussen u drie voetbal-Goden, met de ondankbare doch in deze barre tijden noodzakelijke taak om tussen u, mijn plechtige boodschappers, en deze verzameling Eindhovense epigonen c.q. onwetenden te staan en zweer ik plechtig mijn geanticipeerde volgelingen de leer der heilige voetbalkunsten bij te brengen. In plaats van de aanwezige Brabantse demonen thans te verafschuwen beloof ik ze te omarmen en lief te hebben. Edoch, gesterkt door de overtuiging dat elke sterveling recht heeft op de enige juiste doctrine zal de mantel der Amsterdamsche liefde de desbetreffende demonen doen laten evolueren tot Jordaanse engelen. Amensterdam."

Even iets anders; zoals reeds opgemerkt WZAWZDBWWGMDT (WZAWZDBwantwegaanmetdetrein), maar dat zal iedereen hier wel met me eens zijn.

Je bent aan de balonnetjes? ;)

Edit; aan n lading ballontjes geland blijkbaar.. ;)
 
Het lezen van stukjes van mijnheer Frits, mijnheer Spaan en mijnheer Swart zijn voor mij een verlichting der objectiviteit vergeleken met al die gekleurde reacties hier, bah. De drie musketiers van de oude garde vormen een baken van neutraliteit te midden van het louter roekeloze geschreeuw van jullie PSV supporters. Mijn enige overgebleven hoop is om een gebed voor jullie uit te spreken:

"Frits, Spaan en Swart - gelukkig mag ik Barenditus, Henkanus, en gewoon Sjaak zeggen - mijn dank reikt tot in het oneindige. Graag werp ik mij op als profeet tussen u drie voetbal-Goden, met de ondankbare doch in deze barre tijden noodzakelijke taak om tussen u, mijn plechtige boodschappers, en deze verzameling Eindhovense epigonen c.q. onwetenden te staan en zweer ik plechtig mijn geanticipeerde volgelingen de leer der heilige voetbalkunsten bij te brengen. In plaats van de aanwezige Brabantse demonen thans te verafschuwen beloof ik ze te omarmen en lief te hebben. Edoch, gesterkt door de overtuiging dat elke sterveling recht heeft op de enige juiste doctrine zal de mantel der Amsterdamsche liefde de desbetreffende demonen doen laten evolueren tot Jordaanse engelen. Amensterdam."

Even iets anders; zoals reeds opgemerkt WZAWZDBWWGMDT (WZAWZDBwantwegaanmetdetrein), maar dat zal iedereen hier wel met me eens zijn.
Drie musketiers? Ik dacht meer aan de heren van de Bruine Ster...…

'Brainz'... :lol::ROFL:
 
Drie musketiers? Ik dacht meer aan de heren van de Bruine Ster...…

'Brainz'... :lol::ROFL:

Tja, als je nu nog niet snapt dat het een stuk vol sarcasme was...

Edit: dan ligt dat wrs vooral aan mij, gezien bovenstaande reacties:ROFL: en zo zwierf ik verder als de onbegrepen Einstein op het almachtige forum
 
Tja, als je nu nog niet snapt dat het een stuk vol sarcasme was...

Edit: dan ligt dat wrs vooral aan mij, gezien bovenstaande reacties:ROFL: en zo zwierf ik verder als de onbegrepen Einstein op het almachtige forum
Een onbegrepen Ajacied is natuurlijk ook een pleonasme....
Je eerdere posts maken het inderdaad moeilijk de intenties van je bijdragen in te schatten.
Maar als bedoeld als zelfspot, dan alle respect van mijn zijde (Y)
 
Top, geen uitsupporters welkom bij Chelsea. Dank aan alle levenloze, wannabe hooligans die dit mogelijk hebben gemaakt. WZAWZDStoerste.
 
Top, geen uitsupporters welkom bij Chelsea. Dank aan alle levenloze, wannabe hooligans die dit mogelijk hebben gemaakt. WZAWZDStoerste.
Domste, Hersenlooste of Sneuste had ook gekund. Jammer dat n klein groepje het voor de rest verziekt.
 
Dan word je dus genaaid door een klein clubje.

Ook al hoefde er volgens mij maar één Ajacied een vieze eier scheet te laten op de wc om de UEFA dit te doen laten besluiten. Die waren wel echt hard op zoek naar iets dat "niet door de beugel kon" om ze erbij te naaien, ze moeten wel hun missie nastreven. En dan ook nog 18.000 euro voor "improper conduct of the team". Want ja 5 gele kaarten, daar zou je bijna gevangenisstraffen voor uitdelen. (Goh Rob, ben jij nou gewoon Ajax aan het verdedigen. Ja mensen, 17 oktober 2019 is een wonderbaarlijke dag)

Ben benieuwd wat ze in Bulgarije krijgen. Waarschijnlijk een foei niet meer doen en een pamflet met "RESPECT" thuisgestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan