Bekijk bijlage 1524

Edit: even alle gekheid op een stokkie - eigenlijk snap ik dit ergens wel. Valt mij ook op dat we de laatste tijd een behoorlijke toename in Ajacieden hebben hier. Dat is zeker wel eens anders geweest. Voor mij uiteraard niet storend, maar snap dat het voor PSV'ers die lekker binnen de inner circle willen babbelen wel zo ervaren kan worden.

Toch zijn de meeste Ajacieden voornamelijk actief in Ajax-gerelateerde topics, dus - ervan uitgaande dat je vooral over PSV en andere zaken wilt praten - zou het ook weer niet zo belemmerend moeten werken. Als je hier echter komt om lekker ongenuanceerd te lullen over de concurrent met eensgezinden, dan snap ik de irritatie.

In dat geval ben ik in ieder geval bereid om een stapje terug te doen wanneer je behoefte hebt aan 020-babbeltijd. Wellicht kunnen de andere Ajacieden hier daarin meedenken; dan melden we ons na het wekelijkse Sarape-uurtje weer. Of dagelijks; you name it. De reden dat ik hier verschijn is in ieder geval omdat het fijn, relatief bijzonder genuanceerd en fatsoenlijk discussiëren is. Veel meer dan op andere fora. Mocht je daar verandering in willen brengen, dan moet je vooral vaker dit soort dingen posten en nog wat leden vinden die hetzelfde doen; dan ben ik ook gauw genoeg weer weg. Je weet dus wat je te doen staat..

Ben blij dat je er begrip voor hebt Brianz.

Let's be honest. Sinds ik op dit forum zit is het aantal Ajacieden met drievoud toegenomen. Ik vind het prima, die nuance. Sterker nog, ik geniet van het lezen van een goede discussie. En daar dragen vele Ajacieden zeker aan bij op dit forum.

Anderzijds is het geen Voetbal forum maar een PSV forum. Een keer wat ongenuanceerde discussies waarin wordt gezeken op die stomme klub met hun stomme supporters vind ik net zo goed heerlijk. Nuance uit het raam gooien en jezelf een keer heerlijk de hemel in prijzen (lees: positief zijn over je club).

Kortom: Ik houd wel van nuance op zijn tijd, maar met louter objective discussies wordt dit forum te algemeen. Daardoor het voor mij als PSV'er minder leuk, aangezien ik juist zo op zijn tijd lekker subjectief wil lullen over mijn club. De Ajacieden die hier komen doen dus niks fout, maar ze dragen niet bij aan een van de voor mij belangrijke kernwaarden van een PSV forum.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het mooi dat jij dit Ajax blijkbaar net zo sterk vind als de absolute top van de wereld. Zelf denk ik dat dit niet het geval is overigens.

Een uitwedstrijd tegen Valencia nauwelijks een test noemen geldt natuurlijk alleen voor de absolute wereldtop. Je hebt ze gisteren toch wel zien voetballen? Prima elftal, echt een aantal niveaus hoger dan Lille of Sporting CP.

Een hoop aannames in 1 bericht. Ik vind het huidige Valencia (9e in de competitie) niet zo geweldig.
 
Ben blij dat je er begrip voor hebt Brianz.

Let's be honest. Sinds ik op dit forum zit is het aantal Ajacieden met drievoud toegenomen. Ik vind het prima, die nuance. Sterker nog, ik geniet van het lezen van een goede discussie. En daar dragen vele Ajacieden zeker aan bij op dit forum.

Anderzijds is het geen Voetbal forum maar een PSV forum. Een keer wat ongenuanceerde discussies waarin wordt gezeken op die stomme klub met hun stomme supporters vind ik net zo goed heerlijk. Nuance uit het raam gooien en jezelf een keer heerlijk de hemel in prijzen (lees: positief zijn over je club).

Kortom: Ik houd wel van nuance op zijn tijd, maar met louter objective discussies wordt dit forum te algemeen. Daardoor het voor mij als PSV'er minder leuk, aangezien ik juist zo op zijn tijd lekker subjectief wil lullen over mijn club. De Ajacieden die hier komen doen dus niks fout, maar ze dragen niet bij aan een van de voor mij belangrijke kernwaarden van een PSV forum.

Dat snap ik oprecht en ik vind ook dat dat uitgesproken moet kunnen worden. Het liefst wel op een nette manier, zoals jij doet, i.t.t. de onnodig onvriendelijke manier van Sarape. En als er veel leden zijn die dezelfde gedachten delen, dan zou ik het ook snappen wanneer daar vanuit de leiding op de een of andere manier wat aan gedaan wordt. Ik zie niet direct in hoe, maar dat laat ik graag aan hen over.

Wij als Ajacieden kunnen daar iig aan bijdragen door de subjectieve comments vaker voor lief te nemen en - hoewel de verleiding groot is - daar niet telkens maar weer op in te gaan en alles dood te nuanceren. Ik heb dat de afgelopen tijd vaak geprobeerd, ook al is ook voor mij de verleiding soms net wat te groot;)

Succes vanavond iig!
 
Ben blij dat je er begrip voor hebt Brianz.

Let's be honest. Sinds ik op dit forum zit is het aantal Ajacieden met drievoud toegenomen. Ik vind het prima, die nuance. Sterker nog, ik geniet van het lezen van een goede discussie. En daar dragen vele Ajacieden zeker aan bij op dit forum.

Anderzijds is het geen Voetbal forum maar een PSV forum. Een keer wat ongenuanceerde discussies waarin wordt gezeken op die stomme klub met hun stomme supporters vind ik net zo goed heerlijk. Nuance uit het raam gooien en jezelf een keer heerlijk de hemel in prijzen (lees: positief zijn over je club).

Kortom: Ik houd wel van nuance op zijn tijd, maar met louter objective discussies wordt dit forum te algemeen. Daardoor het voor mij als PSV'er minder leuk, aangezien ik juist zo op zijn tijd lekker subjectief wil lullen over mijn club. De Ajacieden die hier komen doen dus niks fout, maar ze dragen niet bij aan een van de voor mij belangrijke kernwaarden van een PSV forum.

Nu moet ik zeggen dat de ajax-menschen zich voornamelijk in eigen hoek ophouden, of leuk meedoen in de chat, waar clubkleuren verdwijnen. De ene die alles liep te verstieren is op permanente vakantie.
Je kunt dus prima allebei jouw hobby’s uitoefenen.
 
Nu moet ik zeggen dat de ajax-menschen zich voornamelijk in eigen hoek ophouden, of leuk meedoen in de chat, waar clubkleuren verdwijnen. De ene die alles liep te verstieren is op permanente vakantie.
Je kunt dus prima allebei jouw hobby’s uitoefenen.

Er lagen er toch drie te stieren waar er een van weg is?
 
Een hoop aannames in 1 bericht. Ik vind het huidige Valencia (9e in de competitie) niet zo geweldig.

Omdat ze 9e staan? Vorig jaar met bijna dezelfde selectie Copa del Rey gewonnen van Barcelona in de finale en top 4 Spanje. Ook gewoon van Chelsea uit gewonnen.

Als je enkel de huidige ranglijst van de competitie erbij pakt als argument is een Dortmund ook niet zo geweldig (8e in competitie).
 
Ben blij dat je er begrip voor hebt Brianz.

Let's be honest. Sinds ik op dit forum zit is het aantal Ajacieden met drievoud toegenomen. Ik vind het prima, die nuance. Sterker nog, ik geniet van het lezen van een goede discussie. En daar dragen vele Ajacieden zeker aan bij op dit forum.

Anderzijds is het geen Voetbal forum maar een PSV forum. Een keer wat ongenuanceerde discussies waarin wordt gezeken op die stomme klub met hun stomme supporters vind ik net zo goed heerlijk. Nuance uit het raam gooien en jezelf een keer heerlijk de hemel in prijzen (lees: positief zijn over je club).

Kortom: Ik houd wel van nuance op zijn tijd, maar met louter objective discussies wordt dit forum te algemeen. Daardoor het voor mij als PSV'er minder leuk, aangezien ik juist zo op zijn tijd lekker subjectief wil lullen over mijn club. De Ajacieden die hier komen doen dus niks fout, maar ze dragen niet bij aan een van de voor mij belangrijke kernwaarden van een PSV forum.

Je kan gewoon de ignore knop gebruiken voor meerdere personen. Je zal dan wel met gequote posts zitten die je dan wel zal zien.
Net als in het echte leven waar je maar moet zien te dealen met de niet te stoppen multiflauwecul mag je hier ook gewoon mee dealen en zou het een slechte zaak zijn wanneer Ajax fans daardoor hier niet welkom zijn.
 
Je kan gewoon de ignore knop gebruiken voor meerdere personen. Je zal dan wel met gequote posts zitten die je dan wel zal zien.
Net als in het echte leven waar je maar moet zien te dealen met de niet te stoppen multiflauwecul mag je hier ook gewoon mee dealen en zou het een slechte zaak zijn wanneer Ajax fans daardoor hier niet welkom zijn.
Idd, zoals ik hier heb te dealen met xenofobe trekjes bij een enkeling ;)
 
Omdat ze 9e staan? Vorig jaar met bijna dezelfde selectie Copa del Rey gewonnen van Barcelona in de finale en top 4 Spanje. Ook gewoon van Chelsea uit gewonnen.

Als je enkel de huidige ranglijst van de competitie erbij pakt als argument is een Dortmund ook niet zo geweldig (8e in competitie).

Nee, niet alleen daarom. Ik heb ze ook zien spelen tegen ajax en ik vond ze matig. Leuke uitbraakjes om vervolgens een slecht schot af te leveren. De enige keer dat Onana het echt lastig had was een schot dat aangeraakt werd. Zelfs een penalty was niet aan ze besteed.
 
Eentje hield zich niet aan regels en waarschuwingen.
Met anderen kun je het niet eens zijn, maar is een discussie prima mogelijk.

Tja, misschien een kwestie van smaak. Met een brainz, jpdejager of mentos kan je prima discussiëren maar de manier waarop sailer en quagmire aan het leuren zijn met hun cluppie is in mijn ogen gewoon irritant...
 
Tja, misschien een kwestie van smaak. Met een brainz, jpdejager of mentos kan je prima discussiëren maar de manier waarop sailer en quagmire aan het leuren zijn met hun cluppie is in mijn ogen gewoon irritant...
Al vind ik wel dat Quagmire z’n taalgebruik aangepast, hulde daarvoor.
 
Ik vind het ook tof als je gewoon hier met ajacieden in gesprek kunt gaan. Supporters van andere clubs die zich gewoon gedragen moeten gewoon welkom kunnen zijn, vind ik dan. Het biedt nuance, mogelijkheid tot uitwisselen van perspectieven en zorgt dat je niet alleen maar in je eigen bubbel zit.

Ik reageer ook louter op de Ajax gerelateerde topics. Ben het met Brainz eens dat we ons niet moeten wagen aan psv topics etc. Tenzij het Ajax - Psv oid. Is. Blijft toch de miniklassieker haha
 
Omdat ze 9e staan? Vorig jaar met bijna dezelfde selectie Copa del Rey gewonnen van Barcelona in de finale en top 4 Spanje. Ook gewoon van Chelsea uit gewonnen.

Als je enkel de huidige ranglijst van de competitie erbij pakt als argument is een Dortmund ook niet zo geweldig (8e in competitie).

Ik raad je aan (of misschien af) om eens een competitiewedstrijd van Valencia te kijken. Ik ben er een aantal weken geleden geweest, tegen Mallorca. Ondanks dat ze wonnen was het echt niet om aan te zien. Dat was geen schim meer van wat ze vorig seizoen lieten zien
 
Niet echt....er zijn simpelweg weinig fora in NL waar je met wederzijds respect inhoudelijk kan discusseren. Na de sluiting van AN is showtime de enige site en das niet echt een forum. Heb hier eerst een paar maanden meegelezen en toen besloten om een account aan te maken. Of het nou PSV forum heet of RKC dat boeit vrij weinig, de leden maken het forum.
Ajaxtotaal.nl/forum

You’re welcome. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan