Steeds hardnekkigere geruchten rondom een evt. overstap van Dest naar Barca. Vraagprijs Ajax is 20m. Heeft nog een contract voor twee jaar.

Gek genoeg denk ik dat hij daar wel zou passen en uit kan groeien tot een sensatie, zeker nadat ze wat jaartjes tegen Semedo aan hebben moeten kijken. Althans, als we ervan uit mogen gaan dat Barca nog steeds (of eindelijk eens weer) het "Barca spel" gaat spelen, of in elk geval iets wat lijkt op een aanvallend systeem met wingbacks. Voor ons zou het wel een verlies zijn, aangezien hij voor zowel linksback (Nico) als rechtsback (Mazraoui) de eerste back-up is - als hij al niet in de basis staat op rechts.

Daarentegen is 20m voor deze diva - die nog amper wat heeft bewezen - niet heel verkeerd, aangezien de kans klein is dat hij na dit seizoen zou verlengen. Bovendien lijkt het dan aannemelijker dat Nico blijft.
 
Steeds hardnekkigere geruchten rondom een evt. overstap van Dest naar Barca. Vraagprijs Ajax is 20m. Heeft nog een contract voor twee jaar.

Gek genoeg denk ik dat hij daar wel zou passen en uit kan groeien tot een sensatie, zeker nadat ze wat jaartjes tegen Semedo aan hebben moeten kijken. Althans, als we ervan uit mogen gaan dat Barca nog steeds (of eindelijk eens weer) het "Barca spel" gaat spelen, of in elk geval iets wat lijkt op een aanvallend systeem met wingbacks. Voor ons zou het wel een verlies zijn, aangezien hij voor zowel linksback (Nico) als rechtsback (Mazraoui) de eerste back-up is - als hij al niet in de basis staat op rechts.

Daarentegen is 20m voor deze diva - die nog amper wat heeft bewezen - niet heel verkeerd, aangezien de kans klein is dat hij na dit seizoen zou verlengen. Bovendien lijkt het dan aannemelijker dat Nico blijft.
Ach, dit is toch debiel. Een Depay voor 30, en een fucking Dest voor 20? Dat zou wel definitief ‚een bewijs‘ zijn dat ajaks verworden is tot een malafide witwasorganisatie.
 
Ach, dit is toch debiel. Een Depay voor 30, en een fucking Dest voor 20? Dat zou wel definitief ‚een bewijs‘ zijn dat ajaks verworden is tot een malafide witwasorganisatie.

Dat Ajax bereid is er veel voor te ontvangen snap ik wel, het probleem is meer dat het onbegrijpelijk is dat kopende clubs er zo veel voor willen betalen.
 
Steeds hardnekkigere geruchten rondom een evt. overstap van Dest naar Barca. Vraagprijs Ajax is 20m. Heeft nog een contract voor twee jaar.

Gek genoeg denk ik dat hij daar wel zou passen en uit kan groeien tot een sensatie, zeker nadat ze wat jaartjes tegen Semedo aan hebben moeten kijken. Althans, als we ervan uit mogen gaan dat Barca nog steeds (of eindelijk eens weer) het "Barca spel" gaat spelen, of in elk geval iets wat lijkt op een aanvallend systeem met wingbacks. Voor ons zou het wel een verlies zijn, aangezien hij voor zowel linksback (Nico) als rechtsback (Mazraoui) de eerste back-up is - als hij al niet in de basis staat op rechts.

Daarentegen is 20m voor deze diva - die nog amper wat heeft bewezen - niet heel verkeerd, aangezien de kans klein is dat hij na dit seizoen zou verlengen. Bovendien lijkt het dan aannemelijker dat Nico blijft.
Dest heeft niet eens een vaste basisplaats bij Ajax, dus wat moet hij in Barcelona? Waar Frenkie nog genoeg aanpassingsproblemen heeft, terwijl hij de pannen van het dak speelde in Amsterdam.

Ik snap dat de stijl van Dest prima aansluit bij Barca, maar ik denk dat het een domme keuze zou zijn. Hij komt nauwelijks aan spelen toe, terwijl hij juist nu volop moet spelen. Als dat al bij Ajax niet 100% gaat gebeuren (waar rechtsback ook nog eens 1 van de zwakkere posities is, imo), zou ik eerder een stap opzij naar een grotere competitie doen. Gewoon spelen.
 
Dat Ajax bereid is er veel voor te ontvangen snap ik wel, het probleem is meer dat het onbegrijpelijk is dat kopende clubs er zo veel voor willen betalen.
Daarbij, Barca moet ook nog eens voor 40M verkopen voordat de koop kan bij dit bedrag.
 
Als dit gerucht klopt dan kan ik alleen maar concluderen dat Koeman reeds op het perron staat voor een volgende trein.
 
Daarbij, Barca moet ook nog eens voor 40M verkopen voordat de koop kan bij dit bedrag.

Zal je zien dat je straks een deal als Suarez voor Dest krijgt.. :cautious:

Wij klagen wel over de scouts, dat er (vermeende) links zijn tussen Schmidt en alle nieuwkomers, maar je mag toch hopen dat Barca-scouts op zo'n voorstel van Koeman met lijstjes vol feiten komen met spelers die beter zijn en voor minder zijn op te pikken, of gewoon zeggen "staat niet op de kaart"?
 
Hij heeft mij ook niets laten weten. Typisch ajaksgedrag.
Precies dit!
Als ze het niet halen moeten we meehuilen met de wolven, maar wanneer ze de diagnose krijgen én wanneer ze het overleven, sturen ze niet eens even een appje. Zo krijg je wel erg het gevoel dat het van één kant komt. Stomme ajakser.
 
Als dit gerucht klopt dan kan ik alleen maar concluderen dat Koeman reeds op het perron staat voor een volgende trein.

Ik denk eerder dat Koeman stiekem provisie krijgt van Ajax. :sneaky: Barcelona zou Dest nooit kopen als Koeman geen trainer van Barcelona zou zijn.
 
Ach, dit is toch debiel. Een Depay voor 30, en een fucking Dest voor 20? Dat zou wel definitief ‚een bewijs‘ zijn dat ajaks verworden is tot een malafide witwasorganisatie.
Depay had misschien ook voor 60 weg kunnen gaan, maar als je zelf laag in de boom gaat zitten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan