Spelen nu overigens een oefenwedstrijd tegen een Duits koekenbakkerselftal met een horrormiddenveld bestaande uit Marin, Alvarez en Donny. Donny wederom zwaar ongeïnspireerd/afwezig; benieuwd wanneer zijn transfer wereldkundig wordt. Wellicht toch nog Barca gezien Koeman.

Marin en Alvarez - had ik over hen al gezegd dat ze totale miskopen zijn? Heb het gevoel dat ik in herhaling val. Ze doen er ook werkelijk niets aan om dat beeld te veranderen.

Tadic en Martinez zijn de enigen die hun niveau halen overigens. Koningskoppel Promes-Labbie op de flanken is vandaag om koninklijk van te huilen.

Verhip, de conclusie is wederom hetzelfde als die van de vorige keer...

MiDdEnVeLd

Edit: tweede helft middenveld Kudus-Gravenberch-Taylor, waar ik dan weer bijzonder blij van word. Groter contrast kun je niet krijgen. Ah, Gravenberch scoort al. Kudus is er weer eentje. Taylor een lust voor het oog. Ok toch tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Met Gravenberch en Taylor hebben we over een paar jaar ook weer een paar goede middenvelders bij Oranje, als die hun potentie waar maken. Van wat ik er overigens van heb meegekregen is Ajax echt mijlen verder dan PSV, Feyenoord en AZ. Het zou best wel eens een seizoen zonder noemenswaardige titelrace kunnen worden.
 
Met Gravenberch en Taylor hebben we over een paar jaar ook weer een paar goede middenvelders bij Oranje, als die hun potentie waar maken. Van wat ik er overigens van heb meegekregen is Ajax echt mijlen verder dan PSV, Feyenoord en AZ. Het zou best wel eens een seizoen zonder noemenswaardige titelrace kunnen worden.
Als wij ons niet versterken (Of te laat) vrees ik het ook
 
Met Gravenberch en Taylor hebben we over een paar jaar ook weer een paar goede middenvelders bij Oranje, als die hun potentie waar maken. Van wat ik er overigens van heb meegekregen is Ajax echt mijlen verder dan PSV, Feyenoord en AZ. Het zou best wel eens een seizoen zonder noemenswaardige titelrace kunnen worden.
Feit blijft dat zolang PSV, Feyenoord en AZ beter zijn dan de rest van de Eredivisie, je gewoon een normale titelrace krijgt.
 
Feit blijft dat zolang PSV, Feyenoord en AZ beter zijn dan de rest van de Eredivisie, je gewoon een normale titelrace krijgt.

Ik bedoel natuurlijk voornamelijk dat ik de kans groter acht dat Ajax de punten vaker veilig stelt, terwijl de andere van de top 4 wel beter zijn dan de rest, maar vaker punten zullen morsen.
 
Ik bedoel natuurlijk voornamelijk dat ik de kans groter acht dat Ajax de punten vaker veilig stelt, terwijl de andere van de top 4 wel beter zijn dan de rest, maar vaker punten zullen morsen.

Een schrale troost is wellicht dat ik dit al ongeveer 10 jaar achter elkaar hoor, maar het nog nooit is uitgekomen. Uiteindelijk wordt het altijd spannend. Altijd.
 
Een schrale troost is wellicht dat ik dit al ongeveer 10 jaar achter elkaar hoor, maar het nog nooit is uitgekomen. Uiteindelijk wordt het altijd spannend. Altijd.

Dat heeft een naam. Dat heet "De Graafschap syndroom". ;P
Je kan er weinig aan doen. Er mee leren leven is het devies. :D ;)
 
Suarez is by far de beste Ajacied die ik heb zien spelen, dan kun je weinig fout doen bij mij hoor. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dat rollen à la Neymar, dat werkt echt op mijn zenuwen.
En dat bijten... Ik heb zijn biografie gelezen en dat is echt pure kortsluiting in zijn hoofd geweest waar hij zelf ook niks van snapt. Praat het zeker niet goed natuurlijk, maar dat zet het voor mij wel een beetje in perspectief. Bovendien vind ik, hoe krankzinnig het ook is om iemand te gaan bijten, het minder erg dan wanneer je iemand een doodschop verkoopt waardoor diegene serieus geblesseerd raakt.

Pure kortsluiting in zijn hoofd waar hij zelf ook niks van snapt...tot 3 keer toe - in 2010, 2013 en 2014? Als een apparaat tot 3 keer toe kortsluiting geeft kan je toch wel spreken van een productiefout en niet een incident...
De Hall of Fame (om je geheugen nog even op te frissen):
bakkal.jpg

340

suarez9reu_2953397b.jpg


Maar ik snap het wel. Met het vertrek van Veltman hadden ze een vacature voor onsportieve lullo. Alleen als nu Suarez en Vertonghen komen is die positie wel overbezet. We gaan het zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan