Buitenspelgoal
3 wasberen in een regenjas
Als we in mijn leven Ajax inhalen kwa kampioenschappen laat ik mij wellicht nog bekeren.En voor PSVers van wel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als we in mijn leven Ajax inhalen kwa kampioenschappen laat ik mij wellicht nog bekeren.En voor PSVers van wel![]()
Je zal hem waarschijnlijk ook niet meer zien. Hij strijkt nog een jaar zijn salaris op en verdwijnt daarna transfervrij.Wat een ongelofelijke deceptie. Ik kan die Wijndal echt niet meer zien. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wie of wat werd er nog verwacht?Volgens Mike Verweij is Ajax klaar op de transfermarkt.
![]()
Verweij komt met veelzeggende update over laatste uren transfermarkt Ajax
Ajax gaat in de aankomende uren geen nieuwe speler meer presenteren. Dat weet Ajax-watcher van De Telegraaf , Mike Verweij, zeker. Hij meldt dat de Amsterdammers klaar zijn op de transfermarkt.www.voetbalprimeur.nl
Nu al??Volgens Mike Verweij is Ajax klaar op de transfermarkt.
![]()
Verweij komt met veelzeggende update over laatste uren transfermarkt Ajax
Ajax gaat in de aankomende uren geen nieuwe speler meer presenteren. Dat weet Ajax-watcher van De Telegraaf , Mike Verweij, zeker. Hij meldt dat de Amsterdammers klaar zijn op de transfermarkt.www.voetbalprimeur.nl
Ja ze hebben al genoeg spelers die moeten wennen.Nu al??

Tja times are changing. Ajax is volkomen van beleid gewijzigd en is een vreemdelingen legioen geworden.
Na dat super cl seizoen hadden ze een aantal jaar "for the future" als motto. Daar hebben ze al een tijdje afscheid van genomen.Tja times are changing. Ajax is volkomen van beleid gewijzigd en is een vreemdelingen legioen geworden.
Extra check of dat het inderdaad oktober is, of toch stiekum February. Dan huur je om een speler te laten revalideren, lijkt me dat ze daar terecht geen zin in hebbenHij zou op zn vroegst pas in oktober van zn blessure af zijn.
Weet niet wat er dan verder nog te checken valt. Ze wisten van tevoren hoe het zat met deze jongen. Het is niet alsof die extra controles ervoor zorgen dat hij weken eerder fit gaat zijn.
Cruijff Sr. draait zich om in z'n graf...Na dat super cl seizoen hadden ze een aantal jaar "for the future" als motto. Daar hebben ze al een tijdje afscheid van genomen.
Er is geen graf. Hij is gecremeerd en zijn as in familie-eigendom verstrooid.Cruijff Sr. draait zich om in z'n graf...

Dat weet jij dan weer. Ik vond hem altijd al wat verstrooid.Er is geen graf. Hij is gecremeerd en zijn as in familie-eigendom verstrooid.
‘Elk nadeel heb z’n voordeel.’
‘In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.’
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.’
![]()
Feyenoord en Az selectie ontlopen mekaar niet meer veel aan kwaliteit nu en het zal erom spannen wie de 3e plek pakt, 1 en 2 lijken vooraf al ingevuld te kunnen worden. Nec zal 't lastig krijgen met het dubbele schema en toch ingeleverde kwaliteit, en Twente ziet er helemaal niet goed uit.Ik vind dat Ajax en Feyenoord aardig gokken dit seizoen, maar op een totaal andere manier. Ajax gokt op hele korte termijn en heeft een enorm vreemdelingenlegioen die in elkaar moet passen, waarvan ook veel huur en ervaren. Feyenoord heeft juist weinig uitgegeven en vraag me af of de selectie wel goed genoeg is voor de eerste 3 plaatsen.
En toch verwacht ik NEC voor lange termijn wel een stabiele subtopper (plek 3-7) te kunnen worden met het geld wat ze binnen gekregen hebben en de ervaring die ze opdoen.Feyenoord en Az selectie ontlopen mekaar niet meer veel aan kwaliteit nu en het zal erom spannen wie de 3e plek pakt, 1 en 2 lijken vooraf al ingevuld te kunnen worden. Nec zal 't lastig krijgen met het dubbele schema en toch ingeleverde kwaliteit, en Twente ziet er helemaal niet goed uit.

Ajax heeft een oude jas uitgetrokken en een nieuwe jas aangetrokken. We zullen wel zien of die nieuwe jas gaat passen.![]()
'Ajax en Cruijff nemen flinke risico's: bedrijfsmodel van club staat onder druk'
Jordi Cruijff zorgt voor gemengde gevoelens met zijn eerste transferzomer bij Ajax. De technisch directeur wist de selectie een flinke kwaliteitsimpuls te geven met spelers als Julian Brandt en Marc ter Stegen, maar het bedrijfsmodel van de Amsterdammers staat onder druk. Dat zet Het Parool...www.voetbalprimeur.nl
Iedereen denkt het zijne ervan![]()