Hij zou op zn vroegst pas in oktober van zn blessure af zijn.
Weet niet wat er dan verder nog te checken valt. Ze wisten van tevoren hoe het zat met deze jongen. Het is niet alsof die extra controles ervoor zorgen dat hij weken eerder fit gaat zijn.
Extra check of dat het inderdaad oktober is, of toch stiekum February. Dan huur je om een speler te laten revalideren, lijkt me dat ze daar terecht geen zin in hebben

Ik vind dat Ajax en Feyenoord aardig gokken dit seizoen, maar op een totaal andere manier. Ajax gokt op hele korte termijn en heeft een enorm vreemdelingenlegioen die in elkaar moet passen, waarvan ook veel huur en ervaren. Feyenoord heeft juist weinig uitgegeven en vraag me af of de selectie wel goed genoeg is voor de eerste 3 plaatsen.

Ik vind dat Ajax en Feyenoord aardig gokken dit seizoen, maar op een totaal andere manier. Ajax gokt op hele korte termijn en heeft een enorm vreemdelingenlegioen die in elkaar moet passen, waarvan ook veel huur en ervaren. Feyenoord heeft juist weinig uitgegeven en vraag me af of de selectie wel goed genoeg is voor de eerste 3 plaatsen.
Feyenoord en Az selectie ontlopen mekaar niet meer veel aan kwaliteit nu en het zal erom spannen wie de 3e plek pakt, 1 en 2 lijken vooraf al ingevuld te kunnen worden. Nec zal 't lastig krijgen met het dubbele schema en toch ingeleverde kwaliteit, en Twente ziet er helemaal niet goed uit.

• Leuk
Reactions: DrJ
Feyenoord en Az selectie ontlopen mekaar niet meer veel aan kwaliteit nu en het zal erom spannen wie de 3e plek pakt, 1 en 2 lijken vooraf al ingevuld te kunnen worden. Nec zal 't lastig krijgen met het dubbele schema en toch ingeleverde kwaliteit, en Twente ziet er helemaal niet goed uit.
En toch verwacht ik NEC voor lange termijn wel een stabiele subtopper (plek 3-7) te kunnen worden met het geld wat ze binnen gekregen hebben en de ervaring die ze opdoen.

Iedereen denkt het zijne ervan :)
Ajax heeft een oude jas uitgetrokken en een nieuwe jas aangetrokken. We zullen wel zien of die nieuwe jas gaat passen.
Zo niet dan gaan ze pas echt een flinke jas uitdoen. :cautious:

Ik weet het niet met die Ajax transfers. Zoals eerder gezegd individueel best wel wat interessante spelers tussen. Maar veel huurlingen, veel met potentie maar ook met periodes van mindere resultaten, en ze voelen zo samen genomen best als random aankopen. Dan is het wellicht ook wel weer goed dat je veel huurt want dan zit je er niet onnodig aan vast. Maar geeft ook de indruk dat je zelf ook twijfelt over je eigen aankopen.

Terug
Bovenaan Onderaan