119329-wumdvzwnwg-1557414054.jpg

In het kader bedenk een onderschrift: Trainer straft Ajax spelers: 100 pushups
Is ooit foto geweest in het ‘bedenk het onderschrift-topic.’

Zo, die Cruijff blijft maar spelers halen bij Ajax, volgens mij op dit moment al 10+ en nog wordt er gezegd in de media dat er vandaag op de valreep nog eens 1 of 2 spelers bij kunnen komen. Moeten wij ons als PSV zorgen gaan maken over hun behoorlijk versterkte selectie en onze kansen op de titel? Wel knap om met hun budget zoveel spelers te kopen of te huren, of is Cruijff gewoon weg Mislintat 2.0 en wordt de chaos nog veel groter in Amsterdam indien ze volgend seizoen misgrijpen voor de Champions League en in een gigantisch financieel gat komen te vallen? Kortom, ik vind het wel spannend mbt onze kansen op opnieuw de titel binnenhalen. :unsure: :sneaky:
2e plaats dit seizoen is toch ook alleen voorronde CL en daarmee geen zekerheid?

Benieuwd naar zaterdag, hoop dat we een gaatje kunnen slaan.

Alles gehuurd, eventuele optie tot koop. Compleet nieuw elftal. Nieuwe staf, nieuwe beleidsmakers. Dat heeft normaal gesproken een seizoen nodig om er te staan, maar heeft ajax die tijd? Vindt het echt een Glasgow rangers scenario.

Ik kan niet ontkennen dat de overgang van Eindhovenaar van PSV naar Ajax behoorlijk dwars zit. Lijkt mij al rijp voor Ajax 1. Check die compilatie ook van hem in de wedstrijd tegen JPSV die ik toevallig live gezien heb:

Ik kan niet ontkennen dat de overgang van Eindhovenaar van PSV naar Ajax behoorlijk dwars zit. Lijkt mij al rijp voor Ajax 1. Check die compilatie ook van hem in de wedstrijd tegen JPSV die ik toevallig live gezien heb:

Ah, Godenzoon nr. 12.695?

Contract ontbonden. Zo graag willen ze van hem af.
Binnenkort te zien bij Utrecht/Twente/Feyenoord. Of lekker onder de Griekse zon. Nog wat centjes verdienen.

Wel een mooi voorbeeld. 3 jaar terug werd er geroepen dat “ajax even Wijndal kocht, dat is beleid en zekere aankopen doen. En nu? Zak geld, als je maar weg gaat.

Ik ren vanavond naakt 3 rondjes om de lokale kerk om te vieren dat ik Wijndal niet meer in Ajax shirt hoef te zien.
Naar aanleiding van deze post heeft mijnheer pastoor een extra goed gebedje gedaan, samen met de lokale imam (dubbele power), waarna de goden toch maar hebben besloten om Wijndal te laten blijven.

Moet je je dan slecht voelen omdat de pastoor je niet naakt wil zien? Welnee joh. Wij hoeven dat ook niet te zien. Maar je bent wel van harte welkom!!

Terug
Bovenaan Onderaan