Humtoezje
International
Is ooit foto geweest in het ‘bedenk het onderschrift-topic.’![]()
In het kader bedenk een onderschrift: Trainer straft Ajax spelers: 100 pushups
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is ooit foto geweest in het ‘bedenk het onderschrift-topic.’![]()
In het kader bedenk een onderschrift: Trainer straft Ajax spelers: 100 pushups
2e plaats dit seizoen is toch ook alleen voorronde CL en daarmee geen zekerheid?Zo, die Cruijff blijft maar spelers halen bij Ajax, volgens mij op dit moment al 10+ en nog wordt er gezegd in de media dat er vandaag op de valreep nog eens 1 of 2 spelers bij kunnen komen. Moeten wij ons als PSV zorgen gaan maken over hun behoorlijk versterkte selectie en onze kansen op de titel? Wel knap om met hun budget zoveel spelers te kopen of te huren, of is Cruijff gewoon weg Mislintat 2.0 en wordt de chaos nog veel groter in Amsterdam indien ze volgend seizoen misgrijpen voor de Champions League en in een gigantisch financieel gat komen te vallen? Kortom, ik vind het wel spannend mbt onze kansen op opnieuw de titel binnenhalen.![]()
![]()
Ah, Godenzoon nr. 12.695?Ik kan niet ontkennen dat de overgang van Eindhovenaar van PSV naar Ajax behoorlijk dwars zit. Lijkt mij al rijp voor Ajax 1. Check die compilatie ook van hem in de wedstrijd tegen JPSV die ik toevallig live gezien heb:
![]()
Ajax-fans zien 'talent van buitencategorie': 'Verloren broertje van Bellingham'
Mohamed Abdalla blijft furore maken bij Jong Ajax. De zestienjarige middenvelder liet de Amsterdamse fans ook weer smullen tijdens het Keuken Kampioen Divisie-duel met Jong PSV.www.voetbalprimeur.nl
Door zulke uitspraken hoop ik dus altijd dat Ajax geen punt haalt Europees. Slecht voor de landen punten ik weet het.Kom eerst maar eens in een halve finale CL met voetbal waar de wereld over klaarkomt.
Jij leeft in een hele kleine wereld.Kom eerst maar eens in een halve finale CL met voetbal waar de wereld over klaarkomt.

Dit is dus precies waarom stadions in Nederland juichen als Ajax op achterstand komt.Door zulke uitspraken hoop ik dus altijd dat Ajax geen punt haalt Europees. Slecht voor de landen punten ik weet het.
De laatste helft van de beste linkerflank van de Eredivisie is niet meer. Einde van een tijdperk.Ajax wordt nog beter...
![]()
Wijndal vertrekt na vier jaar bij Ajax
Ajax gaat op Deadline Day nog afscheid nemen van Owen Wijndal. De 26-jarige verdediger had nog een eenjarig contract in Amsterdam, maar weinig perspectief op speeltijd.www.vi.nl
Contract ontbonden. Zo graag willen ze van hem af.Ajax wordt nog beter...
![]()
Wijndal vertrekt na vier jaar bij Ajax
Ajax gaat op Deadline Day nog afscheid nemen van Owen Wijndal. De 26-jarige verdediger had nog een eenjarig contract in Amsterdam, maar weinig perspectief op speeltijd.www.vi.nl
Dit vind ik nog zorgwekkender dan al die inkomende transfers. Wijndal die vertrektContract ontbonden. Zo graag willen ze van hem af.
Dat is bluf.Ik ren vanavond naakt 3 rondjes om de lokale kerk om te vieren dat ik Wijndal niet meer in Ajax shirt hoef te zien.

Binnenkort te zien bij Utrecht/Twente/Feyenoord. Of lekker onder de Griekse zon. Nog wat centjes verdienen.Contract ontbonden. Zo graag willen ze van hem af.
Hoeft niet meer, je vriend blijft nog een jaartjeIk ren vanavond naakt 3 rondjes om de lokale kerk om te vieren dat ik Wijndal niet meer in Ajax shirt hoef te zien.
Het bewijs voor alle Ajacieden dat God niet bestaat.![]()
'Gigantische plottwist in Amsterdam: Owen Wijndal blijft toch bij Ajax'
Owen Wijndal blijft vooralsnog tóch bij Ajax. Dat meldt De Telegraaf . De linksback had al afscheid genomen van zijn ploeggenoten, maar op het laatste moment is een transfer afgeketst voor de linkspoot.www.voetbalprimeur.nl
Toch niet hahahahaha
Naar aanleiding van deze post heeft mijnheer pastoor een extra goed gebedje gedaan, samen met de lokale imam (dubbele power), waarna de goden toch maar hebben besloten om Wijndal te laten blijven.Ik ren vanavond naakt 3 rondjes om de lokale kerk om te vieren dat ik Wijndal niet meer in Ajax shirt hoef te zien.
En voor PSVers van welHet bewijs voor alle Ajacieden dat God niet bestaat.