Doet PSV niet precies het zelfde maar dan in mindere mate? Van Bommel excelleert 2 potjes na een jaar blessureleed en hij moet de nieuwe record transfer worden en Gakpo vervangen in het NL elftal. De Gakpo die enorm goed presteert in dat NL elftal en bijna voor 100m naar Man City ging.

Nee! Dat doet PSV helemaal niet. In tegenstelling tot bij ajax heeft niemand bij PSV dat gezegd.
Dat kwam door de media, espn als eerst, die er gelijk over begonnen na zn geweldige pot tegen Groningen.
Allemaal ajaxmedia die, die werken zo ;)

Veerman werd ook het NL elftal ingepraat vanuit PSV hoek terwijl er betere spelers zijn voor NL. Veerman zeker goede speler voor Eredivisie maar toch zeker geen Europese top.

Veerman is dan ook retegoed in passing, iets wat het NL elftal niet heeft. Voegt dus wat toe.
Dat is toch absoluut niet hetzelfde als een talentvolle speler gelijk als de nieuwe ... (Vul maar in) te benoemen, of gelijk helemaal de wauw van te maken.
Neem zo'n Bounida. Dat was me er toch eentje zeg. Poepoe.
Hoeveel minuten heeft ie al gemaakt dit seizoen?

Nu ook jeugdspelers als die Bouhamdi die paar leuke potjes spelen waar ook met veel bombarie over gepraat wordt.

Door wie?
Hij heeft hele goed wedstrijden gespeeld. Talent is zeer aanwezig.
Daar mag men best enthousiast over zijn. Maar ik heb nog niet de mate voorbij zien komen dat deze jongen de nieuwe Gakpo wordt genoemd ofzo.

Ja Ajax is hier heer en meester in. Inherent aan Amsterdam waar bluf, arrogantie en grootheidswaanzin aan de orde van de dag is. Ik kom zelf niet uit de Randstad dus van mij hoeft het niet perse maar kan er soms wel om gniffelen. Het past bij de cultuur, de club en de stad. Daar waar PSV meer warmte, gemoedelijkheid etc biedt.

Dat is precies de cultuur waar ik beter aard. Het extreem extraverte wat ajax heeft heb ik ook een pleurishekel aan bij mensen.
Een hoop poeha, maar onder de oppervlakte gaat een grote onzekerheid/bewijsdrang schuil.

Sommige supporters en spelers passen beter bij Ajax waar je de ene wedstrijd de nieuwe Seedorf bent en de volgende wedstrijd de nieuwe Atouba.
Sommige supporters en spelers passen beter bij een club waar de warmte en rust de norm is.

Klopt als een bus

Ik hou wel van die grilligheid van Ajax en Amsterdam. Diepe dalen en hoge pieken. Altijd wel iets om op te zeiken. En altijd iets om je op te verheugen. Jij mag er uiteraard anders over denken. Dat is het mooie van voetbal.
Altijd iets om op te zeiken (Lammers?!?) en iets om op te verheugen (Ouaissa! Bro! Fernandez! Sano! Bommel! ) kan ik bij ons prima hoor :D

Nee! Dat doet PSV helemaal niet. In tegenstelling tot bij ajax heeft niemand bij PSV dat gezegd.
Dat kwam door de media, espn als eerst, die er gelijk over begonnen na zn geweldige pot tegen Groningen.
Allemaal ajaxmedia die, die werken zo ;)

Veerman is dan ook retegoed in passing, iets wat het NL elftal niet heeft. Voegt dus wat toe.
Dat is toch absoluut niet hetzelfde als een talentvolle speler gelijk als de nieuwe ... (Vul maar in) te benoemen, of gelijk helemaal de wauw van te maken.
Neem zo'n Bounida. Dat was me er toch eentje zeg. Poepoe.
Hoeveel minuten heeft ie al gemaakt dit seizoen?

Door wie?
Hij heeft hele goed wedstrijden gespeeld. Talent is zeer aanwezig.
Daar mag men best enthousiast over zijn. Maar ik heb nog niet de mate voorbij zien komen dat deze jongen de nieuwe Gakpo wordt genoemd ofzo.

Dat is precies de cultuur waar ik beter aard. Het extreem extraverte wat ajax heeft heb ik ook een pleurishekel aan bij mensen.
Een hoop poeha, maar onder de oppervlakte gaat een grote onzekerheid/bewijsdrang schuil.

Klopt als een bus

Altijd iets om op te zeiken (Lammers?!?) en iets om op te verheugen (Ouaissa! Bro! Fernandez! Sano! Bommel! ) kan ik bij ons prima hoor :D
Bounida is de hele voorbereiding al geblesseerd. Zeker speler met veel potentie.
Denk dat Ajax daarom ook dit soort spelers kansen moet blijven geven. De jeugdspelers groeien veel in waarde. Hoop dat er een goede balans blijft met aankopen en jeugd.

Bounida is de hele voorbereiding al geblesseerd. Zeker speler met veel potentie.
Denk dat Ajax daarom ook dit soort spelers kansen moet blijven geven. De jeugdspelers groeien veel in waarde. Hoop dat er een goede balans blijft met aankopen en jeugd.

Ah, dat wist ik niet. Verklaart waarom ie niet veel minuten heeft gemaakt ja :ROFL:
Maar die dure Oekraïner gaan ze niet laten banken.

Van dat AZ kon ik ook genieten!
Maar AZ is ajax niet...
Zelfs de UEFA cup winst van Feyenoord in 2002 kon ik toejuichen. Echt waar. Wel met jaloezie, want in die finale hadden wij moeten staan, maar toch. Liever zij dan die Duitsers.

Maar ajax....
die arrogantie die er van afdruipt.. ik trek dat gewoon niet. Bijvoorbeeld dat gejank vanuit de club en in de media als 1 jeugdspelertje de bal een keer leuk raakt dat ie dan gelijk de nieuwe Van Basten/Litmanen/Bergkamp/De Boer/vul-maar-in is. Nu is die Bouwman weer de nieuwe Virgil van Dijk, volgens zn eigen trainer. Om te janken. Die man zit er pas een aantal weken en is gelijk al besmet geraakt met dat virus.
Ik zie ze liever terug in hun holletje kruipen na weer een teleurstellend seizoen en hun tuitje nog ff wat langer stil houden. Dat is gewoon voor iedereen in het land buiten amsterdam e.o., gewoon een stuk prettiger.
Ik moet er altijd enorm om lachen. Louis met zijn 'wij zijn niet alleen de beste van...' uitspraken en Sjaak Swart die in zijn parallele universum leeft 😂. Ik kan me voorstellen dat als je er eenmaal ergert dat het dan ook hemeltergend kan zijn, maar ik vind het hoogst amuserend. Waar we het in ieder geval over eens zijn is dat PSV moet schitteren. Gelukkig zijn we de laatste jaren lekker bezig

Het zou tijd worden dat er eens gepraat wordt over PSV zoals over Ajax.
Want waarom praat de wereld over ene Cruyff en niet over zijn even goede tijdgenoot en topscorer aller tijden van der Kuylen?

Omdat dat Helmondse "boertje" geen schoonvader Coster en een leger aan propagandisten in de media had.
Idem dito voor de vergelijking tussen Kees Rijvers die absoluut niet onderdeed voor Rinus Michels.

De media zeiken deze jaren nog over "de Klassieker" omdat ze in het verleden leven en nu hun favorieten niet kunnen bejubelen.
Maar het is gewoon een feit; de recordkampioen in deze eeuw is - ruimschoots - toch echt PSV Eindhoven.
Willy van der Kuylen is inderdaad ondergewaardeerd.

Ajax had in 95 absoluut goud in handen, dan verwacht je dat ze doorpakken na het jaar 2000 dus eigenlijk is het gewoon heel knap wat PSV gepresenteerd heeft.

Hij hoeft het zelf allemaal niet te betalen. :shrug:
Hij gokt en hoopt en Ajax loopt het risico. :cautious: Als het mislukt gaat Cruijff weer weg.
Dat hoeft Stewart ook niet hoor :) Als je faalt vertrek je zelfs bij FC Lutjebroek.

Natuurlijk zit er een risico aan de aanschaf en verkoop van zoveel spelers. Daarnaast zijn de nieuwe vaak ouder en misschien ook blessuregevoeliger. Ajax wil duidelijk niet wachten. Het is niet zo dat Cruyff losgeslagen is. Cruyff schijnt de afgelopen maanden heel veel zakenwaarnemers gesproken te hebben over hun spelers. Gekeken hoe tevreden spelers zijn bij hun huidige club en daaruit een lijstje van spelers samengesteld.

Kom eerst maar eens in een halve finale CL met voetbal waar de wereld over klaarkomt.
Ah, u riep. Laat ik dan de illustratie verzorgen.
200.gif

hi-res-59564e4157489b9ade4a4c926cb06578_crop_north.jpg

3500.jpg

119329-wumdvzwnwg-1557414054.jpg

Klaarkomen is een groot woord, maar ik kreeg er toen wel een warm gevoel van inderdaad (Y)

Dat hoeft Stewart ook niet hoor :) Als je faalt vertrek je zelfs bij FC Lutjebroek.

Natuurlijk zit er een risico aan de aanschaf en verkoop van zoveel spelers. Daarnaast zijn de nieuwe vaak ouder en misschien ook blessuregevoeliger. Ajax wil duidelijk niet wachten. Het is niet zo dat Cruyff losgeslagen is. Cruyff schijnt de afgelopen maanden heel veel zakenwaarnemers gesproken te hebben over hun spelers. Gekeken hoe tevreden spelers zijn bij hun huidige club en daaruit een lijstje van spelers samengesteld.
Het is alsof hij de Action binnenstapt en alles wat hem leuk lijkt in zijn winkelwagen gooit. :lmao: ;)

.

Je zou zeggen dat je begint bij wat je zelf nodig hebt en niet bij wat een ander kan missen. Maargoed allemaal speculatie dit. Het lijkt een samen geraapt zooitje voor mij als buitenstaander maar wellicht zit er toch een plan achter

Zo, die Cruijff blijft maar spelers halen bij Ajax, volgens mij op dit moment al 10+ en nog wordt er gezegd in de media dat er vandaag op de valreep nog eens 1 of 2 spelers bij kunnen komen. Moeten wij ons als PSV zorgen gaan maken over hun behoorlijk versterkte selectie en onze kansen op de titel? Wel knap om met hun budget zoveel spelers te kopen of te huren, of is Cruijff gewoon weg Mislintat 2.0 en wordt de chaos nog veel groter in Amsterdam indien ze volgend seizoen misgrijpen voor de Champions League en in een gigantisch financieel gat komen te vallen? Kortom, ik vind het wel spannend mbt onze kansen op opnieuw de titel binnenhalen. :unsure: :sneaky:

Nog meer medische controles. :cautious:

Hij zou op zn vroegst pas in oktober van zn blessure af zijn.
Weet niet wat er dan verder nog te checken valt. Ze wisten van tevoren hoe het zat met deze jongen. Het is niet alsof die extra controles ervoor zorgen dat hij weken eerder fit gaat zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan