ELPSV
Winnaar Oranjevoorspeller EK24
Doet PSV niet precies het zelfde maar dan in mindere mate? Van Bommel excelleert 2 potjes na een jaar blessureleed en hij moet de nieuwe record transfer worden en Gakpo vervangen in het NL elftal. De Gakpo die enorm goed presteert in dat NL elftal en bijna voor 100m naar Man City ging.
Nee! Dat doet PSV helemaal niet. In tegenstelling tot bij ajax heeft niemand bij PSV dat gezegd.
Dat kwam door de media, espn als eerst, die er gelijk over begonnen na zn geweldige pot tegen Groningen.
Allemaal ajaxmedia die, die werken zo

Veerman werd ook het NL elftal ingepraat vanuit PSV hoek terwijl er betere spelers zijn voor NL. Veerman zeker goede speler voor Eredivisie maar toch zeker geen Europese top.
Veerman is dan ook retegoed in passing, iets wat het NL elftal niet heeft. Voegt dus wat toe.
Dat is toch absoluut niet hetzelfde als een talentvolle speler gelijk als de nieuwe ... (Vul maar in) te benoemen, of gelijk helemaal de wauw van te maken.
Neem zo'n Bounida. Dat was me er toch eentje zeg. Poepoe.
Hoeveel minuten heeft ie al gemaakt dit seizoen?
Nu ook jeugdspelers als die Bouhamdi die paar leuke potjes spelen waar ook met veel bombarie over gepraat wordt.
Door wie?
Hij heeft hele goed wedstrijden gespeeld. Talent is zeer aanwezig.
Daar mag men best enthousiast over zijn. Maar ik heb nog niet de mate voorbij zien komen dat deze jongen de nieuwe Gakpo wordt genoemd ofzo.
Ja Ajax is hier heer en meester in. Inherent aan Amsterdam waar bluf, arrogantie en grootheidswaanzin aan de orde van de dag is. Ik kom zelf niet uit de Randstad dus van mij hoeft het niet perse maar kan er soms wel om gniffelen. Het past bij de cultuur, de club en de stad. Daar waar PSV meer warmte, gemoedelijkheid etc biedt.
Dat is precies de cultuur waar ik beter aard. Het extreem extraverte wat ajax heeft heb ik ook een pleurishekel aan bij mensen.
Een hoop poeha, maar onder de oppervlakte gaat een grote onzekerheid/bewijsdrang schuil.
Sommige supporters en spelers passen beter bij Ajax waar je de ene wedstrijd de nieuwe Seedorf bent en de volgende wedstrijd de nieuwe Atouba.
Sommige supporters en spelers passen beter bij een club waar de warmte en rust de norm is.
Klopt als een bus
Altijd iets om op te zeiken (Lammers?!?) en iets om op te verheugen (Ouaissa! Bro! Fernandez! Sano! Bommel! ) kan ik bij ons prima hoorIk hou wel van die grilligheid van Ajax en Amsterdam. Diepe dalen en hoge pieken. Altijd wel iets om op te zeiken. En altijd iets om je op te verheugen. Jij mag er uiteraard anders over denken. Dat is het mooie van voetbal.

Als het mislukt gaat Cruijff weer weg.
Als je faalt vertrek je zelfs bij FC Lutjebroek.