Ajax kennende zullen ze wel Xabi Alonso polsen want waarom zou hij niet naar AJAX willen komen......
Niet geschoten is altijd mis. Zou als Ajax zijnde zeker informeren / onderzoeken naar de mogelijkheden. Grim mag het seizoen afmaken omdat de jeugd nu de kans krijgt. Soort van damage control, hopen op plek 2 en ervaring voor jeugd die er vooral volgend jaar moet staan. Cruijff wil denk ik zijn Spaanse netwerk gebruiken om volgend jaar een Spaanse trainer aan te trekken die nu nog vast ligt. Er zouden 3 trainers op de lijst staan die interessant geacht worden. Xabi Alonso zal daar niet 1 van zijn omdat hij nog maar net is opgestapt maar zal nu vast overwogen worden.

Niet geschoten is altijd mis. Zou als Ajax zijnde zeker informeren / onderzoeken naar de mogelijkheden. Grim mag het seizoen afmaken omdat de jeugd nu de kans krijgt. Soort van damage control, hopen op plek 2 en ervaring voor jeugd die er vooral volgend jaar moet staan. Cruijff wil denk ik zijn Spaanse netwerk gebruiken om volgend jaar een Spaanse trainer aan te trekken die nu nog vast ligt. Er zouden 3 trainers op de lijst staan die interessant geacht worden. Xabi Alonso zal daar niet 1 van zijn omdat hij nog maar net is opgestapt maar zal nu vast overwogen worden.
Xabi Alonso naar Ajax? Dat gaat niet gebeuren. Dat kan Ajax niet betalen.
Hij kreeg bij Madrid een salaris van naar schatting € 8 miljoen per seizoen.

Overwegen kan altijd. PSV kan ook overwegen Haaland te kopen.

Ik zou gewoon twee keer een dubbelfunctie doen. Earnest Stewart voor de Amerikaanse markt, Cruijff voor de Spaanse.

Dan haal je Slot voor de Amerikaanse spelers zoals Tillman en Pepi en Xavi Alonso voor Vinicius Junior, lamine Yamal etcetera.

Ik denk dat dat wel een upgrade is vanaf het duo Heitinga keizer.

Een mislukt talent bij AC Milan wat er alleen mocht spelen vanwege zijn naam. Gaat ajaks nu voor alle functies alleen nog de kinderen met de bekende achternaam van papa inhuren?

Mwoah, ik snap het wel dat je zo'n jongen een kans geeft. Een huurdeal met koopoptie is nauwelijks risico voor Ajax.

Bij PSV heb je soortgelijke gevallen, ik denk niet dat Jesper Uneken en Liam van Nistelrooij bij PSV hadden gespeeld met een andere papa.

Mwoah, ik snap het wel dat je zo'n jongen een kans geeft. Een huurdeal met koopoptie is nauwelijks risico voor Ajax.

Bij PSV heb je soortgelijke gevallen, ik denk niet dat Jesper Uneken en Liam van Nistelrooij bij PSV hadden gespeeld met een andere papa.
Nee, maar dat kan ook niet. Dan hebben ze een andere achternaam. ;)

Hopelijk kan Ibrahimovic-Junior ze ook gelijk zien verliezen van AZ straks... Als we de bookies moeten geloven dan heeft AZ de volgende ronde al in de pocket

Hier kan je toch wel wat van leren.
Zodra het helemaal misgaat, het boetekleed aantrekken, een vinger geven, zodat escalatie in de kiem wordt gesmoord.

Dat deden ze na het vuurwerk, door vlug een vak leeg te laten tegen Feyenoord, waarna je nooit meer wat van de knvb hebt gehoord en hier doen ze het weer, met de hoop de supporters weg te houden bij de spelersbus waarschijnlijk.

Ergens wel slim.

Dat ajaks afgeslacht is blijft prachtig 👌 Maar ik moet echt een petitie beginnen dat Sutalo zijn paspoort inlevert, hij is de 8ste sterke paspoort van de wereld echt niet waard gewoon 🙄 Ik blijf er bij dat hij over 30 jaar vlak voor die door gaat een boek uitbrengt, waar die opbiecht hoe die omgekocht is/was en de boel bewust saboteerde.

Niemand kan voetballen verleerd zijn, van bijna 3x wereldkampioen en goed stabiel zijn naar de grootste prutser in de wereld, het kan gewoon niet op een natuurlijke manier. Of hij is of word omgekocht, gechanteerd of bedreigd, er moet iets zijn pff

• Hahaha!
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan