RAZINHO
Trainer Coach
En ik hoop echt en oprecht dat dit leedvermaak richting 020 nog minimaal 10 jaar mag blijven duren...De situatie is een beetje anders nu. Leedvermaak is het beste vermaak. Zeker als t om Ajax gaat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En ik hoop echt en oprecht dat dit leedvermaak richting 020 nog minimaal 10 jaar mag blijven duren...De situatie is een beetje anders nu. Leedvermaak is het beste vermaak. Zeker als t om Ajax gaat![]()
Dan is het ook niet meer leuk. Nederland heeft gewoon een goede top 3 nodig.En ik hoop echt en oprecht dat dit leedvermaak richting 020 nog minimaal 10 jaar mag blijven duren...️
Zo zal het ook zijn bij alle partners die voor ons kiezen. Je bent nooit nummer 1.Maar dan is Cruijff dus de derde keuze. Leuke start voor hem, je mag komen omdat de eerste twee nee verkocht hebben.
Laat Ajakkes dan in ieder geval NIET in die sterke Top-3 zitten in de komende 10 jaar...Dan is het ook niet meer leuk. Nederland heeft gewoon een goede top 3 nodig.
Jawel hoor dan mag een andere club de goede top 3 club worden. Ajax loopt als merk en qua titels en Europese successen mijlenver op ons voor, dat heb je in tien jaar niet omgedraaid.Dan is het ook niet meer leuk. Nederland heeft gewoon een goede top 3 nodig.
Europese successen lijken me steeds verder uit beeld raken voor Nederlandse clubs.Jawel hoor dan mag een andere club de goede top 3 club worden. Ajax loopt als merk en qua titels en Europese successen mijlenver op ons voor, dat heb je in tien jaar niet omgedraaid.
Als je geen halve of kwartfinale kunt halen dan in Europese punten inlopenEuropese successen lijken me steeds verder uit beeld raken voor Nederlandse clubs.
Dat is toch niet interessant? Alleen bekers tellen.Als je geen halve of kwartfinale kunt halen dan in Europese punten inlopen
Het is natuurlijk heel anders wanneer je de ex spelers of ex medewerkers van de concurrent benadert. Dat begrijp jij toch ook wel?Waarom zielig? Omdat ze bij een TD van de concurrent navraag doen? Als je dat zielig vind heb ik medelijden met psv die altijd achter elke oud Ajax speler aanzitten.
Salah Edine, Malen, Dest etc.
Ben het eens dat Ajax bestuurlijk en sportief zwaar in verval is geraakt en geef ook vaak af op Ajax maar in dit geval ben ik het niet eens of in ieder geval niet eens met je woordkeuze.
Een wanhopig, verdrietig, walgelijk excuus voor een club zijn ze, dat ajaks. Bah!Het is natuurlijk heel anders wanneer je de ex spelers of ex medewerkers van de concurrent benadert. Dat begrijp jij toch ook wel?
Verder is het zo dat Ajax, PSV en Feyenoord als 3 topclubs bepaalde afspraken en gentleman agreement met elkaar hebben. Ze hebben maandelijks een bestuurlijk overleg met elkaar genaamd het PAF-overleg. Als je zulke relaties met elkaar onderhoudt, dan doe je zoiets niet, zeker niet wanneer het een directielid betreft. Ajax laat hiermee zien erg wanhopig te zijn.
Die afkorting begint in ieder geval met de juiste letter!Ze hebben maandelijks een bestuurlijk overleg met elkaar genaamd het PAF-overleg.
Het is natuurlijk heel anders wanneer je de ex spelers of ex medewerkers van de concurrent benadert. Dat begrijp jij toch ook wel?
Verder is het zo dat Ajax, PSV en Feyenoord als 3 topclubs bepaalde afspraken en gentleman agreement met elkaar hebben. Ze hebben maandelijks een bestuurlijk overleg met elkaar genaamd het PAF-overleg. Als je zulke relaties met elkaar onderhoudt, dan doe je zoiets niet, zeker niet wanneer het een directielid betreft. Ajax laat hiermee zien erg wanhopig te zijn.
Overigens zijn dat soort niet-aanvalsverdragen onrechtmatig.
Denk dat dit beter is voor Ajax dan om met weer een nieuwe trainer te beginnen.Grim maakt het seizoen af. In ieder geval dus dit seizoen geen trainer om "bang" van te worden.
Die afkorting begint in ieder geval met de juiste letter!
Tot grote frustratie van OvermarsZe hebben FAP-overleg overwogen als naam, maar besloten tot PAF na een google check...
Voor PSV maakt het toch niks uit. Al zetten ze de beste trainer van de wereld nu voor Ajax... die 16 punten halen ze never nooit meer in.Grim maakt het seizoen af. In ieder geval dus dit seizoen geen trainer om "bang" van te worden.
En als we nou Bosz aanstellen en PSV krijgt Heitinga ervoor terug?Voor PSV maakt het toch niks uit. Al zetten ze de beste trainer van de wereld nu voor Ajax... die 16 punten halen ze never nooit meer in.