Waarom zielig? Omdat ze bij een TD van de concurrent navraag doen? Als je dat zielig vind heb ik medelijden met psv die altijd achter elke oud Ajax speler aanzitten.

Salah Edine, Malen, Dest etc.

Ben het eens dat Ajax bestuurlijk en sportief zwaar in verval is geraakt en geef ook vaak af op Ajax maar in dit geval ben ik het niet eens of in ieder geval niet eens met je woordkeuze.
Het is natuurlijk heel anders wanneer je de ex spelers of ex medewerkers van de concurrent benadert. Dat begrijp jij toch ook wel?
Verder is het zo dat Ajax, PSV en Feyenoord als 3 topclubs bepaalde afspraken en gentleman agreement met elkaar hebben. Ze hebben maandelijks een bestuurlijk overleg met elkaar genaamd het PAF-overleg. Als je zulke relaties met elkaar onderhoudt, dan doe je zoiets niet, zeker niet wanneer het een directielid betreft. Ajax laat hiermee zien erg wanhopig te zijn.

Het is natuurlijk heel anders wanneer je de ex spelers of ex medewerkers van de concurrent benadert. Dat begrijp jij toch ook wel?
Verder is het zo dat Ajax, PSV en Feyenoord als 3 topclubs bepaalde afspraken en gentleman agreement met elkaar hebben. Ze hebben maandelijks een bestuurlijk overleg met elkaar genaamd het PAF-overleg. Als je zulke relaties met elkaar onderhoudt, dan doe je zoiets niet, zeker niet wanneer het een directielid betreft. Ajax laat hiermee zien erg wanhopig te zijn.
Een wanhopig, verdrietig, walgelijk excuus voor een club zijn ze, dat ajaks. Bah!

Alsof ik niet al genoeg reden had een hekel aan ze te hebben.

Overigens zijn dat soort niet-aanvalsverdragen onrechtmatig.

• Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan