Trouwens, die discussie nu of Ajax gewoon de titel moet krijgen of niet....volgens de regels van de KNVB zou dat "moeten", maar ik vind in deze ongewone situatie dat Ajax en AZ in een onderling duel op neutraal terrein ( Philips-stadion ..??) zonder publiek, moeten gaan uitmaken wie de nummer 1 wordt, aangezien beide clubs evenveel punten hebben en omdat in beide onderlinge duels van dit seizoen AZ gewonnen heeft. Ajax is dus echt niet beter dan AZ....en dat mogen ze dus onderling in 1 duel gaan uitvechten. Dat zou ik voorstellen om uit deze impasse te komen...
DE burgemeester van Eindhoven wil zelfs PSV niet meer in z'n gemeente hebben, dan zeker wel ajax?
 
Nou ja die van Tottenham vond ik echt een van de meest onverdiende zeges die ik ooit heb gezien in het voetbal. Ik word niet blij van het feit dat een NLse club op deze manier de finale misloopt. Weet dat in het buitenland niet zo naar die club kleuren wordt gekken als het gaat om het aanzien van het NLse voetbal maar gewoon naar het feit dat het een een NLse club betreft. Sinds de prestaties van Ajax is er bijv vanuit Iran een fanclub account Oranje op Instagram geopend genaamd onsoranjeir. Zij volgens sindsdien al het nieuws rondom het NLse voetbal en zetten dat op hun pagina. Het maakt hen niet uit of het Ajax PSV of Feyenoord is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat we allemaal blij moeten zijn met de prestaties van Ajax omdat het ook ons internationaal gezien voordelen oplevert. Toen Porto zo goed presteerde in Europa, konden Benfica en Sporting ook meeliften met bijv de transferprijzen van hun spelers en het halen van talenten.
 
Nou ja die van Tottenham vond ik echt een van de meest onverdiende zeges die ik ooit heb gezien in het voetbal. Ik word niet blij van het feit dat een NLse club op deze manier de finale misloopt. Weet dat in het buitenland niet zo naar die club kleuren wordt gekken als het gaat om het aanzien van het NLse voetbal maar gewoon naar het feit dat het een een NLse club betreft. Sinds de prestaties van Ajax is er bijv vanuit Iran een fanclub account Oranje op Instagram geopend genaamd onsoranjeir. Zij volgens sindsdien al het nieuws rondom het NLse voetbal en zetten dat op hun pagina. Het maakt hen niet uit of het Ajax PSV of Feyenoord is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat we allemaal blij moeten zijn met de prestaties van Ajax omdat het ook ons internationaal gezien voordelen oplevert. Toen Porto zo goed presteerde in Europa, konden Benfica en Sporting ook meeliften met bijv de transferprijzen van hun spelers en het halen van talenten.
Bedrijfsmatig en financieel heb je gelijk. Maar mijn aversie jegens Ajax is te groot om dit bedrijfsmatig te kunnen beschouwen.
Mijn supporters hart dwingt me dus om Ajax in Europa het licht niet in de ogen te gunnen.
 
Nou ja die van Tottenham vond ik echt een van de meest onverdiende zeges die ik ooit heb gezien in het voetbal. Ik word niet blij van het feit dat een NLse club op deze manier de finale misloopt. Weet dat in het buitenland niet zo naar die club kleuren wordt gekken als het gaat om het aanzien van het NLse voetbal maar gewoon naar het feit dat het een een NLse club betreft. Sinds de prestaties van Ajax is er bijv vanuit Iran een fanclub account Oranje op Instagram geopend genaamd onsoranjeir. Zij volgens sindsdien al het nieuws rondom het NLse voetbal en zetten dat op hun pagina. Het maakt hen niet uit of het Ajax PSV of Feyenoord is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat we allemaal blij moeten zijn met de prestaties van Ajax omdat het ook ons internationaal gezien voordelen oplevert. Toen Porto zo goed presteerde in Europa, konden Benfica en Sporting ook meeliften met bijv de transferprijzen van hun spelers en het halen van talenten.
Ik vond het eigenlijk niet eens zo onverdiend. Zowel in Londen als in Amsterdam speelde Ajax de tweede helft zo waanzinnig slecht, dat sloeg echt nergens op. Daar waar Tottenham hun tactiek aanpaste om terug in de wedstrijd te komen, bleef Ajax maar hetzelfde doen, ondanks dat dat gewoon dom was, en dan ook nog eens op een héél slechte manier.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het eigenlijk niet eens zo onverdiend. Zowel in Londen als in Amsterdam speelde Ajax de tweede helft zo waanzinnig slecht, dat sloeg echt nergens op. Daar waar Tottenham hun tactiek aanpaste om terug in de wedstrijd te komen, blee Ajax maar hetzelfde doen, ondanks dat dat gewoon dom was, en dan ook nog eens op een héél slechte manier.
Toch onder de dekens vandaan gekomen?
 
Niet perse om weer wat negatiefs over Ajax te zeggen hoor (want ik neem aan dat het bij PSV of welke club dan ook veel beter is) maar Ryan Babel laat weer zien met zijn Instagram- en Twitterposts dat de gemiddelde voetballer én niet al te slim is én het niet zo goed voor heeft met de maatschappij. Leuk als je je volgens probeert te leren zo min mogelijk belasting te betalen maar als er dan mensen zijn die dat niet zo leuk vinden (Rutger Bregman, Sander Schimmelpenninck ( :braak: ) en Lilian Marijnissen) in de verdediging schieten met 'kijk eens hoeveel goed ik voor de samenleving doe'. Dat hij vervolgens Lilian Marijnissen 'Marijn' noemt vind ik een mooi detail. Laten we hopen dat we snel weer gaan voetballen, dan valt het niet op hoe dom onze favoriete multimiljonairs zijn.
 
Niet perse om weer wat negatiefs over Ajax te zeggen hoor (want ik neem aan dat het bij PSV of welke club dan ook veel beter is) maar Ryan Babel laat weer zien met zijn Instagram- en Twitterposts dat de gemiddelde voetballer én niet al te slim is én het niet zo goed voor heeft met de maatschappij. Leuk als je je volgens probeert te leren zo min mogelijk belasting te betalen maar als er dan mensen zijn die dat niet zo leuk vinden (Rutger Bregman, Sander Schimmelpenninck ( :braak: ) en Lilian Marijnissen) in de verdediging schieten met 'kijk eens hoeveel goed ik voor de samenleving doe'. Dat hij vervolgens Lilian Marijnissen 'Marijn' noemt vind ik een mooi detail. Laten we hopen dat we snel weer gaan voetballen, dan valt het niet op hoe dom onze favoriete multimiljonairs zijn.
Ach minder schadelijk dan Bryan Roy die de ene na de andere complottheorie retweet. Tijd voor voetbal ja :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan