Als ik afga op PSV-AC Milan: reken maar op een trauma voor de rest van je leven. En dat was nog een wedstrijd die gewonnen werd, en waar op voorhand weinig van verwacht werd...
Het voelt nog elke keer alsof er een dolk in mijn hart geramd wordt. :sad:
 
Trouwens, die discussie nu of Ajax gewoon de titel moet krijgen of niet....volgens de regels van de KNVB zou dat "moeten", maar ik vind in deze ongewone situatie dat Ajax en AZ in een onderling duel op neutraal terrein ( Philips-stadion ..??) zonder publiek, moeten gaan uitmaken wie de nummer 1 wordt, aangezien beide clubs evenveel punten hebben en omdat in beide onderlinge duels van dit seizoen AZ gewonnen heeft. Ajax is dus echt niet beter dan AZ....en dat mogen ze dus onderling in 1 duel gaan uitvechten. Dat zou ik voorstellen om uit deze impasse te komen...
 
Trouwens, die discussie nu of Ajax gewoon de titel moet krijgen of niet....volgens de regels van de KNVB zou dat "moeten", maar ik vind in deze ongewone situatie dat Ajax en AZ in een onderling duel op neutraal terrein ( Philips-stadion ..??) zonder publiek, moeten gaan uitmaken wie de nummer 1 wordt, aangezien beide clubs evenveel punten hebben en omdat in beide onderlinge duels van dit seizoen AZ gewonnen heeft. Ajax is dus echt niet beter dan AZ....en dat mogen ze dus onderling in 1 duel gaan uitvechten. Dat zou ik voorstellen om uit deze impasse te komen...
En wanneer had je bedacht dat te gaan doen?
 
Aangezien dit geen groot evenement wordt, want er wordt zonder publiek gespeeld, zou dat best in de maand juni kunnen. Dan is de winnaar duidelijk, en kan elke club zich richten op de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen ( tegen die tijd, in de maand juni zal veel meer duidelijk worden over het wel of niet kunnen starten van het nieuwe seizoen).
 
En wanneer had je bedacht dat te gaan doen?
Sint Juttemis, when hell freezes over, als de klaver uit 't veld is, te Pruimpaschen, als de kalveren op 't ijs dansen, als de catte ganzen eyer leggen, als daer twee sondagen in een week comen, als de kiekens tanden krijgen, als de paus een geus wordt, als Pasen en Pinksteren op één dag vallen, als de politie weer per varken komt. Dan dus.
 
Aangezien dit geen groot evenement wordt, want er wordt zonder publiek gespeeld, zou dat best in de maand juni kunnen. Dan is de winnaar duidelijk, en kan elke club zich richten op de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen ( tegen die tijd, in de maand juni zal veel meer duidelijk worden over het wel of niet kunnen starten van het nieuwe seizoen).
Nee, er mag geen betaald voetbal worden gespeeld tot 1 september. Ook niet zonder publiek.

Als dat wel had gemogen was deze hele discussie er niet geweest.
 
Trouwens, die discussie nu of Ajax gewoon de titel moet krijgen of niet....volgens de regels van de KNVB zou dat "moeten", maar ik vind in deze ongewone situatie dat Ajax en AZ in een onderling duel op neutraal terrein ( Philips-stadion ..??) zonder publiek, moeten gaan uitmaken wie de nummer 1 wordt, aangezien beide clubs evenveel punten hebben en omdat in beide onderlinge duels van dit seizoen AZ gewonnen heeft. Ajax is dus echt niet beter dan AZ....en dat mogen ze dus onderling in 1 duel gaan uitvechten. Dat zou ik voorstellen om uit deze impasse te komen...
Az heeft in onderlinge confrontaties dit seizoen aangetoond toch echt beter te zijn dan Ajax
 
Az heeft in onderlinge confrontaties dit seizoen aangetoond toch echt beter te zijn dan Ajax
En Ajax heeft in de overige wedstrijden dit seizoen aangetoond toch echt beter te zijn dan AZ.

Dit soort discussies zijn zo zinloos als je niet een heel seizoen hebt gespeeld. Het is daarom zo jammer dat ze wel nodig zijn.
 
En Ajax heeft in de overige wedstrijden dit seizoen aangetoond toch echt beter te zijn dan AZ.
Dan moet je alleen resultaten gaan tellen van wedstrijden die beide clubs gespeeld hebben, dus heet slechts 1 een uitwedstrijd in bv Arnhem gespeeld dan valt die wedstrijd weg. Vraag mij af hoe de balans dan gaat uitvallen.
 
Overigens hoef ik die titel helemaal niet. Is alleen nog maar van belang voor Europese startbewijzen.
 
Overigens hoef ik die titel helemaal niet. Is alleen nog maar van belang voor Europese startbewijzen.
Daar zal het hopelijk vooral om gaan idd.

1. Geen kampioen / degradant aanwijzen
2. Geld van EU competities voor een groot gedeelte in noodfonds
3. Startbewijzen EU competities verdelen op 1 van de 3 manieren:
- Op basis van stand vorig jaar
- Op basis van huidige stand
- Op basis van EU punten de afgelopen 5 jaar

Over de uitvoering van punt 3 kun je dan nog over bakkelijen. Maar het gaat iig over de startbewijzen, en minder over het geld wat bij de EU competities komt kijken. Door het geld te verdelen probeer je de oneerlijkheid van het systeem 'af te kopen', omdat de clubs die baat bij de situatie hebben netto geld afstaan en de clubs die nog meer kansen hadden netto geld krijgen.
 
Coming this week... the untold Ajax stories!
link

Op de Officiële website van Tottenham Hotspur.

Ze gaan de verjaardag van de overwinning op Ajax vieren. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan