Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik wel. Ik vind het een stom logo. Past perfect bij eenIk zie nu her en der het 'nieuwe' logo van Ajax gebruikt worden en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind...
Binnenkort bij ajax: verplicht zwarte schoenen en lang haar.Ik zie nu her en der het 'nieuwe' logo van Ajax gebruikt worden en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind...
En juichen louter door een gebalde vuist in de lucht te heffenBinnenkort bij ajax: verplicht zwarte schoenen en lang haar.
“Voorwaarts naar het verleden!”
En juichen louter door een gebalde vuist in de lucht te heffen
Een sprongetje à la Cruijff mag natuurlijk ook!En juichen louter door een gebalde vuist in de lucht te heffen
En daarna een welverdiend paffie op de bank.Een sprongetje à la Cruijff mag natuurlijk ook!
Vergeet de bakkebaarden niet…Binnenkort bij ajax: verplicht zwarte schoenen en lang haar.
“Voorwaarts naar het verleden!”
Ik ben er erg blij mee maar ben opgegroeid met dat oude logo. Heeft veel meer charme en uitstraling.Ik zie nu her en der het 'nieuwe' logo van Ajax gebruikt worden en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind...
A la Inez Weski.Ik ben er erg blij mee maar ben opgegroeid met dat oude logo. Heeft veel meer charme en uitstraling.
Die is wel oud, maar charme en uitstraling. BrrrrrrrA la Inez Weski.![]()
Idem voor hun logo toch?Die is wel oud, maar charme en uitstraling. Brrrrrrr
Uitstraling wel, of het een positieve uitstraling is....Die is wel oud, maar charme en uitstraling. Brrrrrrr
Mag ik zeggen dat dit verhaal me heel erg doet denken aan Conceição? Nu blijkt dat wel een goede voetballer geweest te zijn, maar met op dit moment maar weinig spelers bij Ajax die doelpunten maken, lijkt een speler met nu nog weinig rendement mij niet per se de speler die de problemen op gaat lossen.Ajax lijkt zich te gaan versterken met Raul Moro. Spaanse jeugd international die het verdienstelijk deed op het EK voor Jong Spanje. Kan op beide flanken uit de voeten en van wat ik gezien heb een zeer behendige dribbelaar. Rendement mag nog wel wat hoger maar kan met zijn dribbel wel voor gevaar zorgen.
Ben er blij mee. Ajax volgt hem al een tijdje.
Ze hebben nog wel iets op de bank staan. Mislintat heeft een hoop geld doen verdampen maar toch niet alles..Verbaas me echt dat Ajax dit geld kan uitgeven zonder dat er iets verkocht is. Geen idee of deze speler er wat van kan heeft geen gekke statistieken als je daarop af gaat maar je hoort hier en daar dat hij wel goed kan voetballen, zelf sla ik wel eens een wedstrijd over van Real Valladolid.
Dan is het toch de Amsterdamse bluf en rekenen ze met een grote verkoop. Kan niet anders dan dat Hato en/of Taylor weggaat. Benieuwd of ze Tadic nog gaan huilen.Verbaas me echt dat Ajax dit geld kan uitgeven zonder dat er iets verkocht is. Geen idee of deze speler er wat van kan heeft geen gekke statistieken als je daarop af gaat maar je hoort hier en daar dat hij wel goed kan voetballen, zelf sla ik wel eens een wedstrijd over van Real Valladolid.
Had een tijd terug gelezen tijdens de winter transfer periode dat hij qua percentage succesvolle dribbels bij de top 3 hoorde in de La Liga. Kan dus heel goed een mannetje passeren en de bal voorleggen. Wellicht dat een Brobbey of Weghorst daar dan wel wat mee kan. Liefst zie ik nog een nieuwe spits maar voor nu moet Ajax de prioriteiten gaan leggen op een aanvallende creatieve middenvelder.Mag ik zeggen dat dit verhaal me heel erg doet denken aan Conceição? Nu blijkt dat wel een goede voetballer geweest te zijn, maar met op dit moment maar weinig spelers bij Ajax die doelpunten maken, lijkt een speler met nu nog weinig rendement mij niet per se de speler die de problemen op gaat lossen.