Hoe dol ik ben op bashen, dit gaat mij zelfs te ver omdat het simpelweg FAKE is.
Als ik met beelden op tv ga kutten en printscreens maak kan ik een heel collectie maken van momenten die 'toevallig' zijn maar totaal niet de werkelijke situatie schetsen. Een Messie die met 8-0 wint en ik maak 5 screenshots waar die per toeval ff zuur of boos kijkt, met de kop 'Messi is boos want het is maar 8-0'

30% kans dat Tagliafico een zware nazi is op de foto
70% kans dat het puur toeval genomen foto is, neem je het 2 seconde eerder of later is het beeld totaal anders wat je ziet.

Leuk bedacht. Maar ik had de bewegende beelden ook gezien.
 
Had ie dat ook gezegd als Ajax 2e stond of 3e en een kans maakte op het kampioenschap??

Misschien niet... Maakt dat uit voor het instellen van een noodfonds? Vind het best opmerkelijk dat je hierover valt. Wees blij dat Ajax wil meedenken aan het voortbestaan van het betaald voetbal voor noodlijdende clubs. Typerend dat figuren als jij hier toch nog een draai aan durven te geven.

Als ik jou was zou ik me drukker maken waarom je zo weinig hoort van een financieel gezonde club als PSV. Eendracht maakt macht was het toch?
 
Laatst bewerkt:
Had ie dat ook gezegd als Ajax 2e stond of 3e en een kans maakte op het kampioenschap??
Moeilijk te zien wat bedoeld wordt met stopzetten. Gewoon vergeten? Dat lijkt mij het beste. Is voor Ajax als regerend kampioen ook prima....
 
Misschien niet... Maakt dat uit voor het instellen van een noodfonds? Vind het best opmerkelijk dat je hierover valt. Wees blij dat Ajax wil meedenken aan het voortbestaan van het betaald voetbal voor noodlijdende clubs. Typerend dat figuren als jij hier toch nog een draai aan durven te geven.

Als ik jou was zou ik me drukker maken waarom een je zo weinig hoort van een financieel gezonde club als PSV. Eendracht maakt macht was het toch?
Misschien moet je een toontje lager zingen in deze tijden en op een forum dat niet het jouwe is, met je “ figuren als jij”....
Ik had explicieter moeten zijn over wat ik bedoelde: het niet uitspelen van de competitie.
En om PSV nu aan te vallen omdat Overmars iets heeft geroepen zonder expliciet te zeggen wat Ajax precies gaat doen, tekent jouw troll gedrag alweer.
 
Moeilijk te zien wat bedoeld wordt met stopzetten. Gewoon vergeten? Dat lijkt mij het beste. Is voor Ajax als regerend kampioen ook prima....
Wat zouden AZ en Feyenoord hiervan vinden? Ajax was totaal uit vorm en AZ zou net zo goed kampioen kunnen worden. Waarom zouden zij akkoord gaan met het feit dat Ajax zonder voorrondes de CL in gaat en AZ de voorrondes moet spelen met deze stand? En wat te denken van Feyenoord die juist in de vorm van hun leven verkeerde en dacht minimaal tweede te gaan worden maar nu voorronde EL moet gaan spelen?
 
Had ie dat ook gezegd als Ajax 2e stond of 3e en een kans maakte op het kampioenschap??
Maar Ajax ligt op pole position en Overmars wil het seizoen volgens mij schrappen. Nou pakt dat voor Ajax natuurlijk ook prima uit, omdat ze vorig seizoen kampioen zijn geworden.

Maar ik geloof dat Marc hier oprecht is en gewoon niet verder wil spelen, ongeacht de stand van de ranglijst.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het ging me trouwens hier ook meer om het feit dat hij een noodfonds wil oprichten, dat hij zelf clubs uit de Eerste divisie wil helpen met het geld van Ajax. Ondanks de gigantische verliezen die Ajax maakt nu.
 
Wat zouden AZ en Feyenoord hiervan vinden? Ajax was totaal uit vorm en AZ zou net zo goed kampioen kunnen worden. Waarom zouden zij akkoord gaan met het feit dat Ajax zonder voorrondes de CL in gaat en AZ de voorrondes moet spelen met deze stand? En wat te denken van Feyenoord die juist in de vorm van hun leven verkeerde en dacht minimaal tweede te gaan worden maar nu voorronde EL moet gaan spelen?
Normaal gesproken zouden ze hier natuurlijk nooit mee akkoord gaan, terecht ook. Ik denk echter dat de huidige situatie het allemaal wel in een ander daglicht zet.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook graag dat de competitie gewoon uitgespeeld wordt, maar ik betwijfel of dat nog gaat lukken. En ook dan is het nooit 100% eerlijk natuurlijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat zouden AZ en Feyenoord hiervan vinden? Ajax was totaal uit vorm en AZ zou net zo goed kampioen kunnen worden. Waarom zouden zij akkoord gaan met het feit dat Ajax zonder voorrondes de CL in gaat en AZ de voorrondes moet spelen met deze stand? En wat te denken van Feyenoord die juist in de vorm van hun leven verkeerde en dacht minimaal tweede te gaan worden maar nu voorronde EL moet gaan spelen?

Ik snap niet echt waarom dit belangrijk is in deze situatie. Ik vind het prima om niemand tot kampioen uit te roepen overigens, alsof dit nog enige waarde heeft. Gewoon ongeldig verklaren. Gezondheid staat voorop.

Bovendien is het nog maar de vraag of er überhaupt nog wel Europees gevoetbald kan worden volgend seizoen. Dus die hele ticketverdeling is niet belangrijk. Ergste crisis sinds de tweede wereldoorlog, maar de Knvb maakt zich drukker om het uitspelen van de competitie dan waar het echt omgaat, de gezondheid. Dat Ajax in principe een voordeel heeft door de huidige stand, is nog niet eens een bijzaak in het bepalen van het doorgaan van de competitie.
 
Ik snap niet echt waarom dit belangrijk is in deze situatie. Ik vind het prima om niemand tot kampioen uit te roepen overigens, alsof dit nog enige waarde heeft. Gewoon ongeldig verklaren. Gezondheid staat voorop.

Bovendien is het nog maar de vraag of er überhaupt nog wel Europees gevoetbald kan worden volgend seizoen. Dus die hele ticketverdeling is niet belangrijk. Ergste crisis sinds de tweede wereldoorlog, maar de Knvb maakt zich drukker om het uitspelen van de competitie dan waar het echt omgaat, de gezondheid.
De KNVB hoeft zich niet druk te maken om de gezondheid, dat is aan het RIVM. Als het RIVM zegt dat het verantwoord is om te voetballen, dan moet de KNVB zich gaan richten op de indeling daarvan.
 
Normaal gesproken zouden ze hier natuurlijk nooit mee akkoord gaan, terecht ook. Ik denk echter dat de huidige situatie het allemaal wel in een ander daglicht zet.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook graag dat de competitie gewoon uitgespeeld wordt, maar ik betwijfel of dat nog gaat lukken. En ook dan is het nooit 100% eerlijk natuurlijk.
Van mij hoeft hij niet uitgespeeld te worden. Zonder publiek wedstrijden afmaken is weinig aan. Geeft ook een hele andere sfeer aan een wedstrijd. Maakt mij niet uit of zij deze ranglast aanhouden (psv heeft zich zelf te kort gedaan) of die van vorig jaar. Heb liever dat een nieuw seizoen gewoon in september weer kan beginnen.
 
Het ging me trouwens hier ook meer om het feit dat hij een noodfonds wil oprichten, dat hij zelf clubs uit de Eerste divisie wil helpen met het geld van Ajax. Ondanks de gigantische verliezen die Ajax maakt nu.

Van het geld wat hij toch al afdraagt om clubs op natuurgras te laten spelen ipv de kunstgras. Grote woorden, weinig daden. Maar goed alleen Feyenoord heeft geen woorden maar daden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan