Je gaat toch niet het geluid van een voetbalwedstrijd afzetten..? Als ik de commentator irritant vind,luister ik gewoon niet meer en hoor ik eigenlijk alleen nog maar stadiongeluid met een stoorzender.

Maar een wedstrijd op mute kijken vind ik echt 10x niks, dan ben ik heel snel mijn aandacht kwijt.

Ik geloof dat PAOK nu zelfs over Sierd heeft geklaagd voor "rasistische en denigrerende opmerkingen" richting haar fans en Grieken in t algemeen.

Hoewel ik een hekel heb aan Sierd zijn stijl (ik zoek n buitenlandse stream of kijk niet) lijkt me een officiele aanklacht een kansloze missie.

Ik geloof dat PAOK nu zelfs over Sierd heeft geklaagd voor "rasistische en denigrerende opmerkingen" richting haar fans en Grieken in t algemeen.

Hoewel ik een hekel heb aan Sierd zijn stijl (ik zoek n buitenlandse stream of kijk niet) lijkt me een officiele aanklacht een kansloze missie.
Dat ben ik met je eens al hoop ik wel dat hij de volgende keer toch iets beter Nadenkt voordat hij iets zegt

Je gaat toch niet het geluid van een voetbalwedstrijd afzetten..? Als ik de commentator irritant vind,luister ik gewoon niet meer en hoor ik eigenlijk alleen nog maar stadiongeluid met een stoorzender.

Maar een wedstrijd op mute kijken vind ik echt 10x niks, dan ben ik heel snel mijn aandacht kwijt.
Ik ook, kijk altijd met alleen stadiongeluid en geen commentaar, zet het geluid altijd hard. Bevalt me prima. Alleen als ik sporadisch een wedstrijd van JPSV kijk is het wat irritant, omdat ik dan niet allee spelers ken/kan herkennen.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Ik kijk via Bet365, een goksite. Bevalt me prima. Ik weet alleen niet of je in NL op Bet365 naar Nl voetbal kunt kijken, iets met de rechten, maar dan moet je een VPN installeren.
Ah op die manier. Dat gaat m niet worden met mijn Fox abbo dus. Voordeel is wel dat El Sierd daar niet zit. Niet dat die andere veel beter zijn maar qel minder druk....