Ik ben benieuwd wat Quagmire geschreven zou hebben als ajaks PSV was geweest. Waarschijnlijk
Voor jou en de grappenmaker Brainz
Als de rollen omgekeerd waren en PSV ajaks was, vorig seizoen + dit seizoen + voor aankomende 5 jaar, dan was ik de meest gelukkige en zorgeloze supporter geweest op dit forum. Vorig seizoen was een wereldprestatie, dit seizoen staat er genoeg kwaliteit op het veld of wat kan bijspringen, geld in overvloed, daar mag je als een PSVajaks trots op zijn en hoop uit putten. En had ik overuren gemaakt uit leedvermaak om ajaks uit te lachen hoe ze op de bodem zitten en maar optimistisch doen en lachen

Dus ja, ik ben verdomd jaloers op de echte ajaks, en ik zie genoeg gevaar en schade wat ze ons en de ED kunnen aanrichten in de aankometende maanden/jaren. Als wij hun waren en zij haalde een afdankertje als Schwaab 'weer' terug dan hadden jullie grappenmakers hier ook 10 pagina's vol gespamd hoe triest dat is, en wij doen het en men is stil of accepteert het hahahaha... jullie mogen mij als pessimist dan uitlachen maar geloof me ik lach ook jullie zwaar op uit op veel punten :ROFL:

We gaan het zien aankomend seizoen en aankomende jaren, ik hoop uit het diepste van me hart dat ik het fout heb, maar de kans dat mijn scenario's wel werkelijkheid worden is zeer aanwezig ook. Verder snap ik het wel hoor, laten we maar Q bashen ipv ons zorgen te maken om alle kansloze dingen die bij en rondom PSV gaande zijn, snap ik ook wel :D

Hij was zeker weer irritant. Hij is een teveel op zoek naar vernieuwend en leuk zijn. Met zn stomme geschreeuw tussendoor en ingestudeerde praatjes.
Maar goed altijd nog beter dan die Veronica commentator die (Wietse vd Sloot) die bij elke bal van Ziyech etc klaar komt 😉
En zo heeft iedereen zijn voorkeur qua commentaar. Ik vind Wytze vd Goot een uitstekende commentator en vind Sierd de Vos ook 3 keer niks. Maar als je het niets vindt zet je het geluid toch uit? Commentatoren zijn er in verschillende soorten en hebben zo hun eigen 'fans'. Ik heb begrepen dat er heel veel 'fans' zijn van Sierd de Vos. En zo zijn er ook veel 'fans' van Wytze vd Goot. Niets mis mee toch? En bevalt het je niet zet je het geluid uit. Je favoriete commentator kan niet altijd de wedstrijden becommentarieren die je wilt zien.

En zo heeft iedereen zijn voorkeur qua commentaar. Ik vind Wytze vd Goot een uitstekende commentator en vind Sierd de Vos ook 3 keer niks. Maar als je het niets vindt zet je het geluid toch uit? Commentatoren zijn er in verschillende soorten en hebben zo hun eigen 'fans'. Ik heb begrepen dat er heel veel 'fans' zijn van Sierd de Vos. En zo zijn er ook veel 'fans' van Wytze vd Goot. Niets mis mee toch? En bevalt het je niet zet je het geluid uit. Je favoriete commentator kan niet altijd de wedstrijden becommentarieren die je wilt zien.
Sorry vd Goot inderdaad. Ik vind hem nu ook prima tijdens Lpool Chelsea en andere potjes ook.
Kon hem alleen niet hebben tijdens de CL wedstrijden van Ajax vh voorjaar.

Sierd is cult, je weet dat het commentaar bedroevend is maar ik kan er toch wel om lachen. Gisteren nadat hij een schone onderbroek had aangetrokken lekker zijn Ajax-pyjama aangetrokken , onder de wol gekropen en heerlijk gedroomd over de toverballen van Ziyech. Niets mis mee.