Overtreding Tagliafico.
Tagliafigo vangt een speler op met zijn arm op ooghoogte. Nadat het spel stil legt gaat hij over de speler heen staan en tikt hem gefrustreerd op zijn achterhoofd.
Mijn oordeel: vrije trap voor de overtreding en gele kaart omdat hij zijn handen thuis moet houden.
Omdat ik eigenlijk hier niemand over hoor.

Rond 8:50 zie je de overtreding van Tagliafico. Om 8.59 zie je het moment dat hij gefrustreerd tegen het hoofd aantikt. Niet dat dit als slaan moet worden beoordeeld maar hij moet wel gewoon zijn handen thuishouden.

Rond 5.14 trouwens een slaande beweging van Veldman waar ik ook niemand over hoor!

Heb ergens gelezen dat Vitesse 5 basisspelers mist. Zal een makkelijke overwinning voor Ajaks worden vrees ik.

Ik hoop zo dat ik ongelijk krijg vanavond.🤞
Ik heb gelezen dat ze de rechtsback missen en gaan spelen in een 5-4-1 opstelling. Maar we gaan het zien. Hoe langer een ploeg Ajax op 0-0 houdt, des te zenuwachtiger Ajax wordt. Afgelopen weekend was gewoon pech voor Grunn. Hoop dat Vitesse nog ietsjes scherper is.

Dit is vriendschappelijk. Ondanks dat ik het met het overige eens ben.
Veltman en Padt (Ajax-verleden).
Weet ik... ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Veltman sowieso wel "sympathiek" vond tijdens de wedstrijd. Terwijl ik normaal regelmatig even de tijd neem om die vent te haten. #SlaandebewegingLevenslangGeschorstVoorVeltman