https://www.nu.nl/champions-league/...aat-in-aanloop-naar-duel-met-real-madrid.html

Dat de vorm afwezig is betekend niet dat het niet bestaat Erik. Anders zou n eenzame single kunnen roepen dat liefde niet bestaat.
Dat klopt toch, liefde bestaat niet.

Geef maar eens een omschrijving van het woord ‘liefde’?
Mijns inziens een verzamelwoord van allerlei uiteenlopende emoties, gevoelens en ervaringen, maar op zichzelf geen bestaand iets.

Genegenheid, compassie, toewijding?
Dan zou ik liefde moeten hebben/geven/voelen voor en aan dit forum...en als dat zo is dan is het tegenovergestelde van welgezindheid blijkbaar ook een onderdeel van liefde, want ik ben en gedraag me vaak negatief over de posts op dit topic (Ajax) van het forum.
Of:
‘Zoet, zucht, manmanman.’
‘Investeer eens in een verdediger, PSV.’

En in het algemeen: hoe vaak zijn jullie niet onaardig en onredelijk tegen de mensen die jullie na staan, je familie? En is juist dat niet een signaal van liefde?

Knap als je mij kunt overtuigen dat a: liefde an sich bestaat en b: wat het is.

Laatst bewerkt:

Rednas

Administrator
Medewerker
Ik vind dit altijd van die kneuzenacties:
https://www.ad.nl/binnenland/ajaxfans-steken-vuurwerk-af-bij-spelershotel-real-madrid~ae49f641/

EDIT: Op Geenstijl verwoordt men het aardig:
Sjongejongejonge hahaha nou wat een goeie zeg. Wat zijn die F-Side jongens toch een ont-zet-tend geestige lui. Super origineel. Supporters van Ajax hebben vannacht vuurwerk afgestoken bij het Okura Hotel in Amsterdam. Niet omdat ze iets te vieren hadden, maar omdat Sergio Ramos en zijn makkers daar logeren. Hartstikke slim dus want het was midden in de nacht en nu zijn die Real spelers wakker geworden en gaan ze vanavond misschien wel minder goed voetballen. Wat een list! Briljant! "Wat heb jij vannacht gedaan papa?" "Nou jongen papa heeft gisteren allemaal mensen wakker gemaakt om ervoor te zorgen dat een paar andere mensen die heel goed kunnen voetballen ook wakker werden. Want papa heeft alles over voor zijn club. Goed he van papa." Femke Halsema waar blijven die erepenningen.

Laatst bewerkt:
Dat klopt toch, liefde bestaat niet.

Geef maar eens een omschrijving van het woord ‘liefde’?
Mijns inziens een verzamelwoord van allerlei uiteenlopende emoties, gevoelens en ervaringen, maar op zichzelf geen bestaand iets.

Genegenheid, compassie, toewijding?
Dan zou ik liefde moeten hebben/geven/voelen voor en aan dit forum...en als dat zo is dan is het tegenovergestelde van welgezindheid blijkbaar ook een onderdeel van liefde, want ik ben en gedraag me vaak negatief over de posts op dit topic (Ajax) van het forum.
Of:
‘Zoet, zucht, manmanman.’
‘Investeer eens in een verdediger, PSV.’

En in het algemeen: hoe vaak zijn jullie niet onaardig en onredelijk tegen de mensen die jullie na staan, je familie? En is juist dat niet een signaal van liefde?

Knap als je mij kunt overtuigen dat a: liefde an sich bestaat en b: wat het is.
Voor de rest alles oke?

https://www.ad.nl/binnenland/ajaxfans-steken-vuurwerk-af-bij-spelershotel-real-madrid~ae49f641/

Sjongejongejonge hahaha nou wat een goeie zeg. Wat zijn die F-Side jongens toch een ont-zet-tend geestige lui. Super origineel. Supporters van Ajax hebben vannacht vuurwerk afgestokenbij het Okura Hotel in Amsterdam. Niet omdat ze iets te vieren hadden, maar omdat Sergio Ramos en zijn makkers daar logeren. Hartstikke slim dus want het was midden in de nacht en nu zijn die Real spelers wakker geworden en gaan ze vanavond misschien wel minder goed voetballen. Wat een list! Briljant! "Wat heb jij vannacht gedaan papa?" "Nou jongen papa heeft gisteren allemaal mensen wakker gemaakt om ervoor te zorgen dat een paar andere mensen die heel goed kunnen voetballen ook wakker werden. Want papa heeft alles over voor zijn club. Goed he van papa." Femke Halsema waar blijven die erepenningen.
Achja, PSV deed het tegen Atletico, wij tegen Real, lekker boeiend.

Ik hoorde vanmorgen op de radio ook dat iemand een bericht op Twitter had geplaatst om de Ajacieden een hart onder de riem te steken. Dat deed hij met de tekst: "Het wordt vanzelf kwart voor elf" ;).

Zeker, maar niet alleen met de rest hoor. Bedankt voor je vraag.
Hoe is het met jou?
En met jou, Relix?
Prima, ik moest grinneken toen ik je post las in combinatie met het tijdstip. Ik probeerde me voor te stellen of het de eerste gedachte van je was na het vroeg opstaan of dat het een filosofisch joint-momentje was na een avondje flink doorhalen in de kroeg (dat zijn voor mij de momenten dat dit soort diepere filosofische esentiele vraagstukken soms komen bovendrijven). Hoe dan ook, wellicht is de definitie van liefde meer iets om over te discusseren in een ander topic. En op een ander tijdstip voor mij. :)

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012

Sjongejongejonge hahaha nou wat een goeie zeg. Wat zijn die F-Side jongens toch een ont-zet-tend geestige lui. Super origineel. Supporters van Ajax hebben vannacht vuurwerk afgestokenbij het Okura Hotel in Amsterdam. Niet omdat ze iets te vieren hadden, maar omdat Sergio Ramos en zijn makkers daar logeren. Hartstikke slim dus want het was midden in de nacht en nu zijn die Real spelers wakker geworden en gaan ze vanavond misschien wel minder goed voetballen. Wat een list! Briljant! "Wat heb jij vannacht gedaan papa?" "Nou jongen papa heeft gisteren allemaal mensen wakker gemaakt om ervoor te zorgen dat een paar andere mensen die heel goed kunnen voetballen ook wakker werden. Want papa heeft alles over voor zijn club. Goed he van papa." Femke Halsema waar blijven die erepenningen.

Heel triest inderdaad.