Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
En dat op basis van wat eigenlijk? Hij heeft echt totaal niks laten zien bij Ajax, in die enkele minuten die hij mocht maken. Wel genoeg om een enorm goede indruk te maken op IPF, dat dan wel weer :unsure::maniac:

PSV had hem voor de helft van de aankoopprijs laten gaan, en dan had men het hier op het forum gerechtvaardigd door te stellen dat hij het niveau niet had, niks had laten zien, en dat het een goede gozer was en ze hem dus wel een transfer gunden.
Dat gevoel heb ik ook een beetje...

-040-

Trainer Coach
En dat op basis van wat eigenlijk? Hij heeft echt totaal niks laten zien bij Ajax, in die enkele minuten die hij mocht maken. Wel genoeg om een enorm goede indruk te maken op IPF, dat dan wel weer :unsure::maniac:

PSV had hem voor de helft van de aankoopprijs laten gaan, en dan had men het hier op het forum gerechtvaardigd door te stellen dat hij het niveau niet had, niks had laten zien, en dat het een goede gozer was en ze hem dus wel een transfer gunden.
Anderzijds, als John de Jong had gemeld dat hij Wöber had gekocht van ajaks voor 10.5 dan hadden we hem aan de Katrien opgeknoopt.

Ik vraag me echt af wat zich allemaal behind the scenes afspeelt. Een wilde gok van mij:

Wöber: Ik wil weg uit deze :SC:
Marc: Prima, ga maar clubs zoeken. Je moet er alleen wel voor zorgen dat ze dom zijn en een heel hoog bedrag neerleggen.
zaakwaarnemer Wöber zoekt
Zaakwaarnemer: We hebben een idioot gevonden Marc, ze heten Sevilla en zijn bereid meer dan 10 miljoen te betalen.
Marc: Goed gewerkt zaakwaarnemer. Je mag vertrekken Wöber.
Wöber: Eindelijk verlost van deze graftombe! Prettig zaken doen met jullie!

IPF

Forummer van het jaar 2015

Ik heb idd Sevilla getipt want veel info hadden ze idd niet. Drie woorden en zij waren om.

Ik vond Wöber onder Keizer best een aardige CV. Alleen is hij het vertrouwen kwijt geraakt in periode Ten Hag, waardoor het niet veel meer was. Had hem graag bij PSV gezien volgend jaar.

Vorig jaar was het andersom. Toen riep Luuk de Jong hetzelfde na een kansloze 3-0 in Amsterdam. Helemaal niets mis mee. Toen niet en nu niet. Zou zomaar hetzelfde resutaat kunnen worden. Of zijn jullie zeker van een resultaat in de Arena?

Vorig jaar was het andersom. Toen riep Luuk de Jong hetzelfde na een kansloze 3-0 in Amsterdam. Helemaal niets mis mee. Toen niet en nu niet. Zou zomaar hetzelfde resutaat kunnen worden. Of zijn jullie zeker van een resultaat in de Arena?
Kan alle kanten op gaan. 3-0, 0-3 of 3-3. Maar daarvoor hebben we nog zat andere wedstrijden, eerst die maar eens spelen.

Ik gok op 5-0 voor Ajax, wat zou betekenen dat we na die wedstrijd nog maar 6 punten voorsprong hebben. Ajax zal de spanning dus iets terugbrengen.

PSV moet het middenveld in handen krijgen, duels winnen en hoog druk zetten. Niet, of zo min mogelijk achteruitlopen/ voetballen, want dan vraag je geheid om problemen. Als je er voetballend niet doorheen komt, dan de lange bal naar voren hanteren. Oorlog creeëren in jullie 16. Op voorhand ben ik tevreden met een gelijkspel maar hoop als die-hard PSV-er natuurlijk op meer...(a)

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Natuurlijk zijn we zeker van een resultaat in de Arena. Een overwinning een gelijkspel en een nederlaag zijn allemaal afzonderlijk een resultaat. ;)
Alles is mogelijk. Zelfs het vernietigen van het gras door fakkelgooiende ajacieden. :maniac: