Waarom juicht iedereen zo? Ik vind het wel best zo. Betekent dat Neres blijft. Daarvan weet je wat je in huis hebt. Niet super belangrijk maar wel uitermate nuttig. Lainez was nog maar een vraagteken. We zien in de zomer wel wat er gaat gebeuren.
nouja mocht het gerucht waar zijn van 43 miljoen. Zou ik gewoon alsnog Neres verkopen. Van 43 miljoen vind je echt wel iets gelijkswaardig en dat bedrag krijg je er nooit meer voor Neres. Aan de andere kant als je geld zat heb kun je nog wel de keuze maken om Neres te houden. Dus snap wel dat je als supporter daar tevreden mee bent.

Vanmorgen op VP. Ik vind dat je het nu op de persoon gaat spelen. Waarom niet gewoon een respectvolle discussie? Graag persoonlijk bericht, dan praten we verder.
Zoals je weet is VP een zéér onbetrouwbare site, verder no hard feelings. Ik vraag me wel af of je PSV fan bent, danwel fan bent van die andere club. Ik hoor het wel.

Laatst bewerkt:

rico

International
nouja mocht het gerucht waar zijn van 43 miljoen. Zou ik gewoon alsnog Neres verkopen. Van 43 miljoen vind je echt wel iets gelijkswaardig en dat bedrag krijg je er nooit meer voor Neres. Aan de andere kant als je geld zat heb kun je nog wel de keuze maken om Neres te houden. Dus snap wel dat je als supporter daar tevreden mee bent.
Ryan Babel bv

Niet eens basisspeler en toch verkopen voor meer dan 10 miljoen...
En dat op basis van wat eigenlijk? Hij heeft echt totaal niks laten zien bij Ajax, in die enkele minuten die hij mocht maken. Wel genoeg om een enorm goede indruk te maken op IPF, dat dan wel weer :unsure::maniac:

PSV had hem voor de helft van de aankoopprijs laten gaan, en dan had men het hier op het forum gerechtvaardigd door te stellen dat hij het niveau niet had, niks had laten zien, en dat het een goede gozer was en ze hem dus wel een transfer gunden.