rico

International
"Helaas ben jij geen Ajax supporter"? Wat wil je daar mee zeggen?

En de post op zich zou geen probleem zijn, ware het niet dat nagenoeg al zijn posts op deze manier gaan en ik daar dan zo'n Elio-gevoel bij krijg. En daar sta ik niet alleen in hoor, het is de rest van de forumleiding ook opgevallen en afgaand op de reacties anderen ook wel.

Maar zowel Voetbalskoen als jij zijn van harte uitgenodigd om hier met mij via PB over door te discussiëren. Dan kan het hier verder gaan over die geweldige Amsterdamse club.
BRrrrrrrr:mad::mad:

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Open vraag, open antwoord.

Dat je net zo irritant kan zuigen als een Ajacied. Daar zal je beter bij passen.
Omdat ik mijn twijfels heb bij het "feit" of hij wel PSV-supporter is? Lachwekkend. En volgens mij sta je ook redelijk alleen in je visie hierop.
Maar goed, laten we dit topic niet verder vervuilen met jouw mening over mij. Mijn PB-aanbod staat nog.

Omdat ik mijn twijfels heb bij het "feit" of hij wel PSV-supporter is? Lachwekkend. En volgens mij sta je ook redelijk alleen in je visie hierop.
Maar goed, laten we dit topic niet verder vervuilen met jouw mening over mij. Mijn PB-aanbod staat nog.
Zolang jij vragen stelt hier dan antwoord ik hier. De manier hoe jij het brengt is een hele nare manier van brengen. Dat ik daar redelijk alleen in sta maakt het voor mij niet minder naar.