Ze hebben een grote historie dat klopt. Maar verleden vindt ik totaal onbelangrijk omdat sport gaat om de prestaties nu en het verleden vergeten de mensen toch ooit een keer.
Als voorbeeld een vraag:
Want wat zijn de 4 grootste Nederlandse clubs op basis van de historie? (Iedereen mag antwoorden ;))
Makkie, 1.Ajax - 2.PSV - 3.Feyenoord - 4. Jawel degradant FC Twente

The Times meldt dat de start premie voor die nieuwe commerciele poppenkast waar Ajax aan mee mag gaan doen 57 miljoen bedraagt. Dat is (24x57) maar 1,3 miljard aan startpremies in totaal. Gelukkig houden ze het rustig, met dit soort lage bedragen wordt het gat met de topclubs gelukkig niet veel groter.

The Times meldt dat de start premie voor die nieuwe commerciele poppenkast waar Ajax aan mee mag gaan doen 57 miljoen bedraagt. Dat is (24x57) maar 1,3 miljard aan startpremies in totaal. Gelukkig houden ze het rustig, met dit soort lage bedragen wordt het gat met de topclubs gelukkig niet veel groter.
Zo, das niet mis, nog n geluk dat Ajax slechts 1 jaar op basis van historie mag meedoen

Denk je dat PSV eindelijk in kan lopen op de kas van Ajax, krijg je dit soort onzin. Pff... Wat stelt dit zogenaamde WK überhaupt voor? :unsure: Ik dacht aan een of andere mislukte grap toen ik het voor het eerst las.

JCS

International
Ik mag toch aannemen dat dat 57 miljoen startpremie in totaal is?

-040-

Trainer Coach
Volgens geruchten in de Italiaanse media wil AS Roma Hakim Ziyech kopen en zou Ziyech al rond zijn met AS Roma.

http://www.soccernews.nl/news/44924...ieding-en-zet-licht-op-groen-voor-toptransfer
Qua media doen ze het daar echt goed. 30 miljoen voor een speler met kwaliteiten en mankementen, daar lijkt men in adam nog over na te moeten denken. Wij hebben ook zo'n speler (Pereiro) en met angst en beven hopen we daar 15 miljoen voor te krijgen, maar een bedrag onder de 10 vinden wij ook best realistisch. En dan hebben we het nog niet eens over te Ligt die nu al 60 moet opbrengen. Je weet wel, die klasbak waarmee ajaks nauwelijks minder tegengoals kreeg als PSV met die gemankeerde verdediging.