Ik zag op twitter dat Danny Blind hot is.. Ik begrijp dat hij bij Ajax is voorgedragen voor de RvC. Deze tweet zegt alles: Danny Blind moet straks in de RvC van Ajax toezicht gaan houden op Marc Overmars, die in 2012 samen met Johan Cruijff en co de aanstelling van Louis van Gaal blokkeerde. Dat was toen de reden voor Blind om te vertrekken. Nu gaat hij Overmars juist controleren. Wat een club. :)

Ik heb Danny niet zo hoog zitten, dus gaat helemaal goedkomen daar ;)
Ik vind het prachtig dat, ieder jaar wanneer je denkt dat ze een keer gaat veranderen, ze gewoon lekker blijven aanpappen met al die oude helden en vriendjes van elkaar. Lekker door blijven gaan!

Dat van Blind is wel een opluchting inderdaad. Ik was even bang dat ze normaal gingen doen, maar het blijft lekker inteelt, ruzie en onkunde in de top daar.

Hij dacht zeker dat het allemaal fans waren die zijn handtekening wilden.

Maar wat is het probleem van die Younes nou eigenlijk ? Welke gek blijft er nou liever bij Ajax dan naar Napoli te gaan ???

Hij dacht zeker dat het allemaal fans waren die zijn handtekening wilden.

Maar wat is het probleem van die Younes nou eigenlijk ? Welke gek blijft er nou liever bij Ajax dan naar Napoli te gaan ???
Hij wilde niet in Napoli voetballen, dat was volgens mij de reden. Wel handig om je dat te beseffen voordat je 31 handtekeningen hebt gezet, maar ach iedereen maakt wel eens een foutje.