Kronos

Assistent Bondscoach
Goed, orde van de dag. Blessure bij Sigthórsson. Missen ze niet veel aan, denk ik. Als ik De Boer was zou ik Bojan bij terugkomst op 9 gaan gebruiken.

Goed, orde van de dag. Blessure bij Sigthórsson. Missen ze niet veel aan, denk ik. Als ik De Boer was zou ik Bojan bij terugkomst op 9 gaan gebruiken.
Eens. Is alleen geen aanspeelpunt wat Ajax wel graag wil. Maar, hij heeft wel de techniek, snelheid en scorend vermogen. Is denk ik ook de beste optie. Sightorsson en Hoesen komen beide te veel tekort.

Elvis

Aanvoerder
Bojan is (mits fit en in vorm) inderdaad de beste optie want hij is één van de weinigen die een speler kan uitspelen en zelf kansen kan creëren. Die missen ze nu en ik denk dat ze daar sterker van worden.

Bojan is (mits fit en in vorm) inderdaad de beste optie want hij is één van de weinigen die een speler kan uitspelen en zelf kansen kan creëren. Die missen ze nu en ik denk dat ze daar sterker van worden.
Ik ben nog totaal niet overtuigd van Bojan en ik hoop vurig dat de Boer de Jong een linie terug haalt.

EDIT: "de Jong" terughaalt was eraf gevallen waardoor de posting helemaal scheef ging

Laatst bewerkt:

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik ben nog totaal niet overtuigd van Bojan en ik hoop vurig dat de Boer een linie terug haalt.
Bojan overtuigde niet 'op 7', maar dat vind ik niet gek. Ik had bij zijn komst al aangegeven dat ik twijfels had bij zijn geschiktheid voor die positie. Op links zou hij het veel beter doen, en centraal zeker, als hij die positie op zijn manier mag invullen

Bojan overtuigde niet 'op 7', maar dat vind ik niet gek. Ik had bij zijn komst al aangegeven dat ik twijfels had bij zijn geschiktheid voor die positie. Op links zou hij het veel beter doen, en centraal zeker, als hij die positie op zijn manier mag invullen
Ik heb mijn grote twijfels ook voor die posities.
Ondanks ons malheur op dit moment en het feit iedereen Ajax zo hoog aanschrijft, schat ik ons toch hoger in. Ajax zonder Eriksen is toch echt een slok op een borrel minder.
En Bojan is volgens mij een typische, a typische speler voor Ajax. Misschien doet hij zijn ding, maar het moet daar ook komen van het positie en samenspel. En daar zie ik hem eerder als dissonant dan verrijking.

Kronos

Assistent Bondscoach
Sigthorsson en Siem de Jong zeker een aantal weken out. Bojan is er ook nog even niet bij. Benieuwd of dat puntverlies gaat opleveren. Maar onze competitie kennende kan het ook dat Ajax nu opeens een serie neerzet, om drie keer achter elkaar te verliezen als die jongens allemaal terug zijn.

robpsv11

Grammatifaler
Waarschijnlijk zullen wij er gewoon voor zorgen dat die Amsterdammers bij kunnen blijven...

Ik kom er net trouwens achter dat die Enoh ook nog in Amsterdam op de bank zit :p

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Waarschijnlijk zullen wij er gewoon voor zorgen dat die Amsterdammers bij kunnen blijven...

Ik kom er net trouwens achter dat die Enoh ook nog in Amsterdam op de bank zit :p
Nee, ik las dat hij afgelopen week nog met Kameroen speelde, maar vanavond gewoon tegen FC Den Bosch speelt.

We maken deze Ajacieden weer kampioen op deze manier. Onbegrijpelijk dat we dit elke keer weer zelf veroorzaken!
Dit is gewoon een ongelofelijk slecht team, maar iedereen is blijkbaar BANG tegen deze Ajacieden!
Het is maar een naam hoor, verder is dit team HELEMAAL niets.
Als iedereen durft te voetballen is 020 een degradatiekandidaat met deze spelers!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou zeg!
Een beetje minder mag ook wel!
Heracles durfde echt wel te voetballen hoor, maar het kon gewoon niet beter. Ajax speelde de wedstrijd prima uit, zonder enige moeite langs Heracles.
Frank de Boer is een prima coach die zijn team toch altijd weer op weet te peppen en de koppen dezelfde kant op te krijgen.
Cocu kan dat helaas niet zeggen.

Dit gescheld vind ik echt niet oke.
Die jaloezie is niet echt netjes.

Gini

Aanvoerder
ook in amsterdam zijn ze tegenwoordig snel tevreden.
Nou zeg!
Een beetje minder mag ook wel!
Heracles durfde echt wel te voetballen hoor, maar het kon gewoon niet beter. Ajax speelde de wedstrijd prima uit, zonder enige moeite langs Heracles.
Frank de Boer is een prima coach die zijn team toch altijd weer op weet te peppen en de koppen dezelfde kant op te krijgen.
Cocu kan dat helaas niet zeggen.

Dit gescheld vind ik echt niet oke.
Die jaloezie is niet echt netjes.