Ajax - PSV | Zondag 31 maart | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
0-3. Het is allemaal hoop, maar wat zou het heerlijk zijn om al die blaaskaken de mond te snoeren met een geweldige afslachting in het hol van de leeuw. Ik zou als Van Bommel beginnen met het verzamelen van wat leuke quotes van het huidige seizoen, genoeg te vinden om wat extra motivatie van te krijgen.
 
0-3. Het is allemaal hoop, maar wat zou het heerlijk zijn om al die blaaskaken de mond te snoeren met een geweldige afslachting in het hol van de leeuw. Ik zou als Van Bommel beginnen met het verzamelen van wat leuke quotes van het huidige seizoen, genoeg te vinden om wat extra motivatie van te krijgen.
De arrogante godenzonen even te grazen nemen. Kan niet wachten?
 
Ik snap jullie wel. maar dan hoop ik dat Ziyach om welke redenen dan ook, niet speelt.
ZIYECH deed gisteren weer eens een Ziyechje....zogenaamd geblesseerd uitvallen, zodat hij zich legitiem kan afmelden voor de interlandperiode met Marokko , maar volgende week hervat hij gewoon weer de training en staat gewoon weer in de basis tegen PSV....dit is van te voren besproken met hem en de technische staf....mark my words....
 
Een met Mikasa : Ajax niet laten voetballen, dan gaat PSV daar niet winnen. Juist druk zetten of nog beter: aan de bal komen. Het spel van Ajax zonder bal is juist hun zwakke punt.

Het zou ook wel fijn zijn als PSV in Amsterdam juist het kampioenschap 'officieus' pakt. Als PSV op 8 punten zet, dan is het over. Ajax komt die klap niet meer te boven en PSV put er juist energie uit voor de laatste wedstrijden. Als PSV verliest, dan wordt het (wéér) echt nog wel spannend. PSV moet het niet op de laatste wedstrijd tegen AZ laten aankomen. Dus: 'gewoon' winnen in de betonbak :PSV:
Inderdaad, dat is wat ik bedoel te zeggen. Uitgaan van eigen kracht én kwaliteit. Laat ze niet komen, want dan gaat het geheid middels een splijtende pass danwel door 1 van de honderden schoten van Ziyach en ook Tadic een keer fout. Winnen in die betonnen Ufo.. Wij zijn PSV, wie maakt ons wat....:CHEER:
 
ZIYECH deed gisteren weer eens een Ziyechje....zogenaamd geblesseerd uitvallen, zodat hij zich legitiem kan afmelden voor de interlandperiode met Marokko , maar volgende week hervat hij gewoon weer de training en staat gewoon weer in de basis tegen PSV....dit is van te voren besproken met hem en de technische staf....mark my words....
Kan ik me niet voorstellen. Dan val je na 89 minuten uit en niet na een kwartier in een belangrijke wedstrijd.
 
ZIYECH deed gisteren weer eens een Ziyechje....zogenaamd geblesseerd uitvallen, zodat hij zich legitiem kan afmelden voor de interlandperiode met Marokko , maar volgende week hervat hij gewoon weer de training en staat gewoon weer in de basis tegen PSV....dit is van te voren besproken met hem en de technische staf....mark my words....
Handig gedaan dan, daarna verliezen van AZ.
 
ZIYECH deed gisteren weer eens een Ziyechje....zogenaamd geblesseerd uitvallen, zodat hij zich legitiem kan afmelden voor de interlandperiode met Marokko , maar volgende week hervat hij gewoon weer de training en staat gewoon weer in de basis tegen PSV....dit is van te voren besproken met hem en de technische staf....mark my words....
Wel een dure fake blessure dan. Had hij beter in de 85e minuut kunnen doen. Dan hadden ze volgens Ten Hag al 0-3 voorgestaan met Ziyech.
 
Inderdaad is dit geen Fake. Ze doen het dan pas op het einde van de wedstrijd. Daarnaast vind ik Ziyech niet het type om dat te doen. Die zou waarschijnlijk gewoon zeggen dat hij niet komt omdat die rust wil.
 
Ajax gaat volgende week een oefenwedstrijd spelen tegen Leverkusen, ter voorbereiding van de klassieker tegen PSV. Speelt PSV ook een oefenwedstrijd ter voorbereiding van de klassieker, of hebben we dat helemaal niet nodig, omdat PSV zo fantastisch speelt en dus geen oefenpotje hoeft te spelen....??? Zou toch mooi zijn als PSV nog even zou kunnen sparren tegen Club Brugge, AA Gent of Anderlecht...??
 
Ajax gaat volgende week een oefenwedstrijd spelen tegen Leverkusen, ter voorbereiding van de klassieker tegen PSV. Speelt PSV ook een oefenwedstrijd ter voorbereiding van de klassieker, of hebben we dat helemaal niet nodig, omdat PSV zo fantastisch speelt en dus geen oefenpotje hoeft te spelen....??? Zou toch mooi zijn als PSV nog even zou kunnen sparren tegen Club Brugge, AA Gent of Anderlecht...??
Oefenen met 95% reserve spelers, nee dat hebben wij niet nodig. Ajax speelt overigens morgenavond en niet komende week.
 
ZIYECH deed gisteren weer eens een Ziyechje....zogenaamd geblesseerd uitvallen, zodat hij zich legitiem kan afmelden voor de interlandperiode met Marokko , maar volgende week hervat hij gewoon weer de training en staat gewoon weer in de basis tegen PSV....dit is van te voren besproken met hem en de technische staf....mark my words....

Ongetwijfeld zijn grootste fout in zijn leven, maar hij zal het never nooit toegeven. Kiezen voor Marokko in een periode dat NL gewoon slappe hap was. Nu ziet die leeftijdsgenoten het goed doen + oranje steeds beter draaien, zijn Mocrotrots is al lang overgegaan op een depressie
 
Stiekem hoop ik op het AZ uit scenario van vorig seizoen. 2-0 achter en dan 10 minuten voor tijd binnen een tijdsbestek van 5 minuten 3x scoren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan