Ajax - PSV | Zondag 31 maart | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je aan je hart wil denken had je al enkele jaren terug moeten stoppen met het kijken van PSV :maniac:.
Zo rond 2008 tot 2013 zijn ook goede jaren om flink bloed te laten pompen. De witte neus van Reis en zijn blessure, de uitstekende verdediging, slagaderlijke bloeding van Pieters, de aanvallende middenvelders van Brands, 100 jaar PSV en verliezen van Cambuur, Mertens met zijn voorspelling..

Één grote comedie.
 
Zo rond 2008 tot 2013 zijn ook goede jaren om flink bloed te laten pompen. De witte neus van Reis en zijn blessure, de uitstekende verdediging, slagaderlijke bloeding van Pieters, de aanvallende middenvelders van Brands, 100 jaar PSV en verliezen van Cambuur, Mertens met zijn voorspelling..

Één grote comedie.

Het was gelijk toch tegen Cambuur? Overigens voelde dat wel aan als verliezen.
 
Zo rond 2008 tot 2013 zijn ook goede jaren om flink bloed te laten pompen. De witte neus van Reis en zijn blessure, de uitstekende verdediging, slagaderlijke bloeding van Pieters, de aanvallende middenvelders van Brands, 100 jaar PSV en verliezen van Cambuur, Mertens met zijn voorspelling..

Één grote comedie.
Het was 0-0 tegen Cambuur. En ja, in 2016 had ik opeens 3 stents in mijn lichaam. Ik besef nu pas dat het geen cholesterol was, maar PSV.
 
Het was gelijk toch tegen Cambuur? Overigens voelde dat wel aan als verliezen.
Klopt ja. Het voelt als verliezen. Ik zie een gelijkspel eigenlijk altijd als een verloren wedstrijd, m.u.v die tegen Ajax in de Arena.

Of op het einde van het seizoen, dan mogen er per saldo best wat gelijke spelen en een nul punten partij tussen zitten, zolang je maar kampioen bent geworden.

Voor nu zou ik dik tevreden zijn als PSV een gelijkspel uit het vuur weet te slepen.
 
Klopt ja. Het voelt als verliezen. Ik zie een gelijkspel eigenlijk altijd als een verloren wedstrijd, m.u.v die tegen Ajax in de Arena.

Of op het einde van het seizoen, dan mogen er per saldo best wat gelijke spelen en een nul punten partij tussen zitten, zolang je maar kampioen bent geworden.

Voor nu zou ik dik tevreden zijn als PSV een gelijkspel uit het vuur weet te slepen.
In deze fase van het seizoen mag je een gelijkspel als een overwinning van ons zien. Maar ik wil natuurlijk meer...:CHEER:
 
Zo zal Ajax ook redeneren. 5 punten extra tegen Heracles, de afgang in Rotterdam wat niet jaarlijks troef is. Nederlaag in Alkmaar die ze normaal simpel winnen.
Precies. We hebben gewoon een uitstekend puntenaantal (net als Ajax). Je kunt echt niet alles winnen in zo'n seizoen.
 
Nog even wachten. Altijd zo jammer dat er interlands tussen de Eredivisie wedstrijden zitten.
Dan maar hopen dat Bergwijn een showtje steelt tegen de Duitsers nu Hummels Boateng het niet meer waar maken.
Het is altijd leuk als we van Duitsland winnen maar tegen Wit-Rusland mag ik toch niet anders verwachten.

En het zou goed uitkomen als één van de Ajacieden zich blesseerd voor 1 Eredivis8e wedstrijd
 
Laatst bewerkt:
Nog even wachten. Altijd zo jammer dat er interlands tussen de Eredivisie wedstrijden zitten.
Dan maar hopen dat Bergwijn een showtje steelt tegen de Duitsers nu Hummels Boateng het niet meer waar maken.
Het is altijd leuk als we van Duitsland winnen maar tegen Wit-Rusland mag ik toch niet anders verwachten.

En het zou goed uitkomen als één van de Ajacieden zich blesseerd voor 1 Eredivis8e wedstrijd
Bergwijn wordt tegen Belarus totaal niet aangespeeld...o.O
 
Ik ben alleen tevreden met een overwinning.

Precies winnen stemt tot tevredenheid. Gelijkspel is alleen minder teleurstellend dan een nederlaag.
Het hangt natuurlijk wel af van het wedstrijdverloop. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel is de schade beperkt.
 
Precies winnen stemt tot tevredenheid. Gelijkspel is alleen minder teleurstellend dan een nederlaag.
Het hangt natuurlijk wel af van het wedstrijdverloop. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel is de schade beperkt.
Als je verliest dan is de voorsprong nog maar 2 punten. Speel je gelijk dan zijn het er 5 en win je dan worden het er 8. Als je gelijkspeelt is er eigenlijk geen sprake van schade. Ja Ajax loopt schade omdat het ze dan niet gelukt is om in te lopen op eigen terrein.
Met die voorsprong van 5 punten moet je toch kampioen worden met nog 7 wedstrijden te gaan.
Winnen en 8 punten voorsprong is natuurlijk ideaal en best een hoge eis maar niet onmogelijk.
Mooier dan de 0-4 met de hattrick van Van Bommel wordt het vast niet. Hattrickje De Jong dan maar ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan