Ajax - PSV | Zondag 31 maart | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV mag hier niet verliezen, omdat in de daaropvolgende ronde ajaks eerder dan PSV speelt. Dat zou betekenen dat ze bovenaan kunnen komen te staan. ;)
 
Niet zo hard roepen. 1-5. Dat is de goden verzoeken. Ajax zal getergd zijn, maakt t wel spannend(er).
:DANCE::BALL:
 
Ajax is juist te verslaan door hen onder druk te zetten. Niet afwachten, vinden ze leuk. Kunnen ze zo lekker passjes rond de middenlijn oefenen.

Ondanks dat Ajax ook door de eredivisie zwalkt, zie ik hen toch als de favoriet voor deze wedstrijd. Ik heb niet het idee dat het spel van PSV in het algemeen en op het middenveld in het bijzonder veel hoop op een goed resultaat geeft.

Precies dit. Daar waar ze in de eerste seizoenshelft met z'n allen nog heerlijk volop druk zetten op de tegenstander, zie je nu nog nauwelijks iemand de moeite nemen. Het is compleet statisch geworden. Niemand lijkt zin te hebben om te jagen. Maar dat is wel waar je Ajax mee kunt pakken. Als ze zo schijterig gaan afwachten en zich verdedigend gaan instellen alsof ze een degradatiekandidaat zijn, dan is dat vragen om problemen. Bij Ajax lijkt het zo dat als ze op voorsprong komen, ze bloed gaan ruiken en helemaal los komen, maar dat als ze achter komen, de klad erin komt en ze de koppies gaan laten hangen. Het is dus zaak om goed uit de startblokken te komen daar.
 
Precies dit. Daar waar ze in de eerste seizoenshelft met z'n allen nog heerlijk volop druk zetten op de tegenstander, zie je nu nog nauwelijks iemand de moeite nemen. Het is compleet statisch geworden. Niemand lijkt zin te hebben om te jagen. Maar dat is wel waar je Ajax mee kunt pakken. Als ze zo schijterig gaan afwachten en zich verdedigend gaan instellen alsof ze een degradatiekandidaat zijn, dan is dat vragen om problemen. Bij Ajax lijkt het zo dat als ze op voorsprong komen, ze bloed gaan ruiken en helemaal los komen, maar dat als ze achter komen, de klad erin komt en ze de koppies gaan laten hangen. Het is dus zaak om goed uit de startblokken te komen daar.

Juist net als de thuiswedstrijd er fel op klappen. Maar vaak kunnen ze dat alleen maar thuis. Bij Feyenoord werd je ook afgebluft terwijl je het vooraf weet...
 
Inderdaad zeker niet Ajax laten voetballen. Dan roep je het over jezelf uit. Ik zou ook met ons oorspronkelijke middenveld beginnen, Hendrix is altijd goed tegen Ajax en Pereiro is de eerste die je opstelt in een grote wedstrijd. We gaan ook 2 controleurs nodig hebben.

Ik vraag me toch af of PSV ajax zo makkelijk niet gaat laten voetballen. Wie gaan opkomende spelers als Frenkie, Tagliafico, Ziyech, Tadic, Neres en Vd Beek tegenhouden? Hendrix steekt ook niet in z'n beste vorm. En de rest?
 
Bewijst wederom maar weer waarom het toch overduidelijk een KNJB is. Smerige kut bond :braak:.
Zonder die nare argentijn was het een stuk makkelijker geworden in die glasbak. Dat terwijl er menig spelers gewoon geschorst waren geweest met elke willekeurige andere wedstrijd in het vooruitzicht.
 
Zonder die nare argentijn was het een stuk makkelijker geworden in die glasbak. Dat terwijl er menig spelers gewoon geschorst waren geweest met elke willekeurige andere wedstrijd in het vooruitzicht.

Andersom had hij 100% rood gekregen. Ik ben er klaar mee. Die :SC: kan er niks aan doen dat de KNJB zo is getogen, maar vanwege objectieve beoordelingen als deze gun ik die :SC: alsmaar minder en minder.
 
Tagliafico krijgt geen staartje. Wat een onzin. Omdat het niet geweldadig zou zijn. Laat mij niet lachen...

https://www.vi.nl/nieuws/natrappende-beweging-tagliafico-krijgt-geen-staartje#_=_
Hier ook het filmpje met de reactie: https://www.voetbalprimeur.nl/video...lkmaar-rare-actie-maar-niet-gewelddadig-.html

Wat er gezegd wordt is dat "Tagliaficos been onder zijn tegenstander ligt."
Oud scheidsrechter Wiedemeijer is het met de Var eens dat het geen rode kaart is.

Vervolgens zegt Ronald de Boer(Ajacied) tegen Wiedemeijer dat
hij het "een gele kaart met een rood randje" vindt.
Wiedemeijer zegt "ja" en de presentator sluit het af met "prima dan houden we het daar op"

Is hiermee de kous voor jullie ook af vragen jullie jezelf ook af;

Waarom hij een duwende beweging met zijn linker been maakt, waarom doet hij dat met tamelijk veel energie, maakt dit het niet opzettelijk?
Zo ja, keurt de Knvb opzettelijk duwen dan goed?
Waarom tilt die Tagliafico niet gewoon zijn geklemde been op?

Of leg ik er nu misschien mijn vergrootglas te veel op?
 
Hier ook het filmpje met de reactie: https://www.voetbalprimeur.nl/video...lkmaar-rare-actie-maar-niet-gewelddadig-.html

Wat er gezegd wordt is dat "Tagliaficos been onder zijn tegenstander ligt."
Oud scheidsrechter Wiedemeijer is het met de Var eens dat het geen rode kaart is.

Vervolgens zegt Ronald de Boer(Ajacied) tegen Wiedemeijer dat
hij het "een gele kaart met een rood randje" vindt.
Wiedemeijer zegt "ja" en de presentator sluit het af met "prima dan houden we het daar op"

Is hiermee de kous voor jullie ook af vragen jullie jezelf ook af;

Waarom hij een duwende beweging met zijn linker been maakt, waarom doet hij dat met tamelijk veel energie, maakt dit het niet opzettelijk?
Zo ja, keurt de Knvb opzettelijk duwen dan goed?
Waarom tilt die Tagliafico niet gewoon zijn geklemde been op?

Of leg ik er nu misschien mijn vergrootglas te veel op?
Iedereen boven je vindt het rood, dus je vraag is wat onnodig. Beter ga je op zoek naar pannekoeken die ons nog alleen maar overwinningen gaan bezorgen ?
 
Niet op de counter spelen, niet achteruitlopen zoals de vorige keer, duels winnen, en hoog druk zetten. Doen ze dat, dan gok en hoop ik op een 1-3...:cool:
 
Niet op de counter spelen, niet achteruitlopen zoals de vorige keer, duels winnen, en hoog druk zetten. Doen ze dat, dan gok en hoop ik op een 1-3...:cool:

Juist laten komen, laat er maar ruimtes vallen waardoor Lozano en Bergwijn er vandoor kunnen gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan