Ajax - PSV | Zondag 24 oktober | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Origineel. Normaal komt "men" met het afgezaagde calimero als "men" geen antwoord weet op
de weergave van voor Ajax ongemakkelijke feiten dan wel kritische opmerkingen over iets in de voetbalwereld.
Bijvoorbeeld de uitspraak van de KNVB dat men zo trots is op Ajax en vindt dat men deze club moet faciliteren.

Dacht dat op het officiéle PSV forum zinniger en inhoudelijker gereageerd zou worden.
En meer bijval zou komen voor die onvergetelijke moederdag in 2016 toen zowat heel Nederland 's middags juichte.
Hoe mooi zou het zijn om zondagavond weer boven Ajax op de ranglijst te staan. :)
In jouw laatste zin kan ik me 200% vinden…maar ik vind de tendens van veel van je posts idd op z’n minst tegen het “Calimero” aan schuren naar mijn bescheiden mening…lijkt me vooral voor jezelf heel vermoeiend🤔

Het is trouwens nogal wat dat dit van mij komt aangezien ik mezelf al als bovengemiddeld kinderachtig beschouw wanneer het om ajax gaat…
 
Het werd ook vermeld in de wedstrijdchat van PSV-PEC Zwolle als iets merkwaardigs door Ronaldinho van PSV .
En ja, geen rare opmerking van hem denk ik .

Opvallend toch , een man uit een Ajax omgeving die PSV fluit en een Ajax supporter als gespreksleider in de studio
die opzichtig baalt als PSV op het laatst puntverlies weet te voorkomen.

Hopelijk kunnen zondag objectief Nederland en wij bij PSV weer eens hard juichen.
Zoiets als op die onvergetelijke Moederdag in 2016, weet je nog? ;)
Tsja. Zou elke scheidsrechter geen clubvoorkeur gehad hebben ooit? Daarbij. De schoonzoon van De Boer zijn, maakt je nog geen Ajacied.
 
Het werd ook vermeld in de wedstrijdchat van PSV-PEC Zwolle als iets merkwaardigs door Ronaldinho van PSV .
En ja, geen rare opmerking van hem denk ik .

Opvallend toch , een man uit een Ajax omgeving die PSV fluit en een Ajax supporter als gespreksleider in de studio
die opzichtig baalt als PSV op het laatst puntverlies weet te voorkomen.

Hopelijk kunnen zondag objectief Nederland en wij bij PSV weer eens hard juichen.
Zoiets als op die onvergetelijke Moederdag in 2016, weet je nog? ;)

lolz
 
Mijn wedstrijd van het jaar, degene waar ik het meest naar toe leef. Daarom een oud "gezegde" op dit forum maar eens van stal halen.
"0-5!".

Met minder neem ik (vooraf) geen genoegen, achteraf kunnen we het er nog eens over hebben.
 
Tsja. Zou elke scheidsrechter geen clubvoorkeur gehad hebben ooit? Daarbij. De schoonzoon van De Boer zijn, maakt je nog geen Ajacied.
Zou wat zijn zeg.

Stel, je bent gewoon een knul die goed kan fluiten. Mooi man. Je komt een leuke dame tegen, die jou ook wel wil. Top! Blijkt de dochter van FdB, ongemakkelijk maar kan gebeuren.

Het zou toch gek zijn dat je daardoor je hele fluitcarriere kan stopzetten? Want als je PSV niet mag fluiten, mag je Feyenoord, Ajax en AZ ook niet meer fluiten vanwege dezelfde reden. Dan kun je ner zo goed stoppen.
 
Snap m wel. Je bent of voor of tegen Ajax. Buiten ons Ajacieden hopen de andere supporters op of hun eigen club kampioen of iig geen Ajax.
Dat wel, maar dan hoef je je als PSV supporter niet als calimero op te stellen. Een beetje ruggengraat mag wel..
 
Heb een beetje het gevoel dat het een slappe 3-1 gaat worden met twee goals van die Feyenoorder, maar ik hoop tegen beter weten in op een nipte overwinning voor ons of een zwaarbevochten remise.

En misschien krijgen spelers als Zahavi en Vertessen wel meer ruimte als Ajaks het spel wil maken. Ik sluit zelfs een veroorzaakte penalty door ons Puchje Bruma niet uit of een goal van Gotze, de man die van sierpaard naar werkpaard is omgeschoold in ons weinig effeciente systeem (tot nu toe).
 
Had het stukje later aangevuld en de Ronaldo van Israël kwam er ook in voor, grappig dat je hem ook noemt.
Top.

Ik verwacht een carbon copy ivm de fruitschaal. Ajax gaat drukken en hun normale kamikazevoetbal spelen, wij zullen met onze snelheid voorin via uitbraken ons ding moeten doen. Zorgen dat we in de duels komen en irriteer Tadic en Blind maar lekker.. Dat zal het devies zijn zondag. En deze post haal ik graag terug als ik gelijk heb. Als het anders loopt kan ik m ineens nergens meer vinden :grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan