Ajax - PSV | Zondag 24 oktober | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee hoor.
10 om 8. In de enig juiste telling.
Oh wacht even. Dit was natuurlijk ironisch bedoelt. 😅
Ik weet niet waarom ik dit doe...

 
Ik weet niet waarom ik dit doe...

Omdat je net zoals ik Sheldon-neigingen hebt als men poep praat?
 
Omdat Ajax dit seizoen PSV kan evenaren met het aantal titels in deze eeuw!!
Kan evenaren als je het jaar 2000 buiten beschouwing laat.
Wat vaak gedaan wordt, maar de kalender is ook maar een mensen fabrikaat.
Waar Paus Gregorius ooit dagen en weken liet verdwijnen in het niets.
Zelfs als het terecht zou zijn, is het "vergrijp" van Ronaldinho maar klein, vergeleken
bij de hele en halve onwaarheden die in diverse media over het volk worden uitgestort.
Daar verdwijnen zelfs voor Ajax ongunstige feiten regelmatig in het niets.
En zelfs bij 9-9 is er sprake van een gelijkspel dacht ik.
 
Kan evenaren als je het jaar 2000 buiten beschouwing laat.
Wat vaak gedaan wordt, maar de kalender is ook maar een mensen fabrikaat.
Waar Paus Gregorius ooit dagen en weken liet verdwijnen in het niets.
Zelfs als het terecht zou zijn, is het "vergrijp" van Ronaldinho maar klein, vergeleken
bij de hele en halve onwaarheden die in diverse media over het volk worden uitgestort.
Daar verdwijnen zelfs voor Ajax ongunstige feiten regelmatig in het niets.

En zelfs bij 9-9 is er sprake van een gelijkspel dacht ik.
Waar the fuck komt dit vandaan? Totaal irrelevant.
 
Ajax is momenteel duidelijk beter. Dat is klote als je PSV een warm hart toe draagt. En de meeste pijn zit hem erin dat momenteel en niet goed spelen, maar ook (vooral) dat we de kansen die we met pijn en moeite creeren gewoon niet afronden (en een tegenstander aan halve mogelijkheden genoeg lijkt te hebben - zie WII). Hierdoor blijven we ook tegen mindere tegenstanders slechte resultaten halen. Zelfs tegen een niet briljant spelend Ajax waren we tandloos, een wedstrijd tegen een rivaal waarin je verwacht dat je spelers een tandje meer bijzetten dan ze eigenlijk kunnen. Dat is pijnlijk om te moeten zien. En ik ben er nog altijd zuur over als ik terugdenk aan deze wedstrijd.

Verder is dit mijn laatste bijdrage in deze wedstrijdchat. Het word een beetje onzinnig om een hele historie van de prestaties van beide teams op muggenzifterige wijze heen en weer te laten stuiteren.
 
Ajax is momenteel duidelijk beter. Dat is klote als je PSV een warm hart toe draagt. En de meeste pijn zit hem erin dat momenteel en niet goed spelen, maar ook (vooral) dat we de kansen die we met pijn en moeite creeren gewoon niet afronden (en een tegenstander aan halve mogelijkheden genoeg lijkt te hebben - zie WII). Hierdoor blijven we ook tegen mindere tegenstanders slechte resultaten halen. Zelfs tegen een niet briljant spelend Ajax waren we tandloos, een wedstrijd tegen een rivaal waarin je verwacht dat je spelers een tandje meer bijzetten dan ze eigenlijk kunnen. Dat is pijnlijk om te moeten zien. En ik ben er nog altijd zuur over als ik terugdenk aan deze wedstrijd.

Verder is dit mijn laatste bijdrage in deze wedstrijdchat. Het word een beetje onzinnig om een hele historie van de prestaties van beide teams op muggenzifterige wijze heen en weer te laten stuiteren.
Helder verhaal. Ik merk alleen bij mezelf dat ik er erg gelaten onder ben. Terwijl ik 3 seizoenen geleden hier nog best kwaad om kon worden..
 
Ajax is momenteel duidelijk beter. Dat is klote als je PSV een warm hart toe draagt. En de meeste pijn zit hem erin dat momenteel en niet goed spelen, maar ook (vooral) dat we de kansen die we met pijn en moeite creeren gewoon niet afronden (en een tegenstander aan halve mogelijkheden genoeg lijkt te hebben - zie WII). Hierdoor blijven we ook tegen mindere tegenstanders slechte resultaten halen. Zelfs tegen een niet briljant spelend Ajax waren we tandloos, een wedstrijd tegen een rivaal waarin je verwacht dat je spelers een tandje meer bijzetten dan ze eigenlijk kunnen. Dat is pijnlijk om te moeten zien. En ik ben er nog altijd zuur over als ik terugdenk aan deze wedstrijd.

Verder is dit mijn laatste bijdrage in deze wedstrijdchat. Het word een beetje onzinnig om een hele historie van de prestaties van beide teams op muggenzifterige wijze heen en weer te laten stuiteren.
Kerel, we hadden het hier over wanneer de 21e eeuw begonnen is. Ga jij weer ineens over Ajax en PSV praten. :maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan