Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
OK. Zie ook edit. Daar geeft Kuipers uitleg over zijn kant van het verhaal.
Diezelfde Kuipers die zegt dat zijn voorkeur een penalty is? Er wordt geen bal gespeeld, verdediger steekt zijn poot uit. Dacht dat dat algemeen bekend stond als een overtreding.
 
Maar als het voor jou gevoel niet objectief is, is het niet objectief zijn van Rednas misschien ook geen objectief feit? :unsure:

Een "objectief feit" is een pleonasme, maar dat terzijde.

Het is hoe dan ook subjectief, je kan moeilijk feitelijk vaststellen dat het een penalty is. Zeker in deze situatie. Blokkeert Boscagli Dest en niet de bal, of gaat hij voor de bal en zoekt Dest juist Boscagli op? Blijft lastig vast te stellen, ook in een slow motion.
 
Diezelfde Kuipers die zegt dat zijn voorkeur een penalty is? Er wordt geen bal gespeeld, verdediger steekt zijn poot uit. Dacht dat dat algemeen bekend stond als een overtreding.

Maar Nijhuis zegt dus ook: achter de goal lijkt het een strafschop, maar in die andere positie lijkt het ook dat Dest hem opzoekt en die jump maakt.

Dus zeg het maar. En bij grote twijfel lijkt het mij dat het geen penalty is.
 
Maar Nijhuis zegt dus ook: achter de goal lijkt het een strafschop, maar in die andere positie lijkt het ook dat Dest hem opzoekt en die jump maakt.

Dus zeg het maar. En bij grote twijfel lijkt het mij dat het geen penalty is.

We hebben het over een scheids die zijn eigen actie verdedigd. Dan praat je het in je eigen straatje goed. Je wilt uitleggen hoe het overkomt en vanuit die gedachte heb je besloten dat het geen penalty is. Kuipers beweerde ook dat hij bij achter Dest stond toen hij het aan Hansie Hans wilde uitleggen, en het daardoor leek alsof Dest hem opzocht. Toen zag je bij een ander beeld dat Kuipers keurig randje zestien stond in de halve cirkel.

Tevens lees en zie ik vrijwel overal dat iedereen het een penalty vond. Dan heb ik het over de mensen die zichzelf een analyticus noemen.
 
We hebben het over een scheids die zijn eigen actie verdedigd. Dan praat je het in je eigen straatje goed. Je wilt uitleggen hoe het overkomt en vanuit die gedachte heb je besloten dat het geen penalty is. Kuipers beweerde ook dat hij bij achter Dest stond toen hij het aan Hansie Hans wilde uitleggen, en het daardoor leek alsof Dest hem opzocht. Toen zag je bij een ander beeld dat Kuipers keurig randje zestien stond in de halve cirkel.

Tevens lees en zie ik vrijwel overal dat iedereen het een penalty vond. Dan heb ik het over de mensen die zichzelf een analyticus noemen.

Tsja...als we het verder niet mogen betwisten, waarom breng je het hier dan überhaupt ter sprake? Je stelt een vraag maar rekent maar 1 antwoord goed... :cautious:
 
Tsja...als we het verder niet mogen betwisten, waarom breng je het hier dan überhaupt ter sprake? Je stelt een vraag maar rekent maar 1 antwoord goed... :cautious:
Ik breng het hier ter sprake omdat ik benieuwd ben naar een mening van de tegenpartij. Mocht diegene het geen penalty vinden, ben ik benieuwd naar zijn onderbouwing. In eerste instantie zeg je wat je vindt, zonder onderbouwing. Daarna vind je het geen penalty omdat Kuipers iets vindt. Diezelfde Kuipers spreekt zichzelf tegen in een andere interview. In mijn ogen kom je dan niet met een duidelijke reden waarom jij het geen penalty vindt.
 
Ik breng het hier ter sprake omdat ik benieuwd ben naar een mening van de tegenpartij. Mocht diegene het geen penalty vinden, ben ik benieuwd naar zijn onderbouwing. In eerste instantie zeg je wat je vindt, zonder onderbouwing. Daarna vind je het geen penalty omdat Kuipers iets vindt. Diezelfde Kuipers spreekt zichzelf tegen in een andere interview. In mijn ogen kom je dan niet met een duidelijke reden waarom jij het geen penalty vindt.

Ik heb aangegeven met welk deel ik het eens ben. Maar speciaal voor jou nogmaals dan:
Ik vind het geen penalty, omdat Dest Boscagli opzoekt in plaats van de bal. En Boscagli doet wel een poging de bal te spelen, maar hoeft ook weer niet opzij te springen omdat Dest er toevallig aankomt.
 
Heb je daar een bron/ beeld van? Wat ik tijdens de wedstrijd zag vond ik het een penalty (als het niet voor die stomme klub is).

Overigens vond ik hem verder weer erg slecht fluiten. Bij de eerste overtreding van Swaab een gele kaart en daarna bij vergelijkbare overtredingen geen kaarten en soms zelfs niet eens fluiten. Vervolgens om een kleine overtreding wel weer fluiten.

Ja het was een reactie op social media die het beeld stop had gezet, daar werd duidelijk eerst bal gespeeld. Kan helaas via Facebook ondanks mijn like het bericht niet openen :confused: Zal het nog proberen.

Ja dacht ook direct bij die eerste geel...nou komen er wel 10 kaarten vandaag.
 
Ach, heren. Ik heb na al deze verwarring wel behoefte aan een immer verrassende en baanbrekende visie die ons kan verlichten vanuit een jarenlange expertise. Als we er samen niet uit komen wat betreft scheidsrechterlijke beslissingen, dan stel ik voor dat we ons orakel ronaldinho van PSV inschakelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan