Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Doe ik ook zeker hoor. Het was niet best wat Ajax B in de tweede helft liet zien tegen een subtopper. Vandaar dat ik ook zeg dat ik nauwelijks genoten heb. Moet snel beter, anders is AZ ons zo voorbij.

De analisten waren trouwens allemaal eensgezind dat het een penalty was. Zelfs Bruggink. Het is ook vrij logisch dat Dest zijn tegenstander opzoekt als hij er met een actie voorbij wil. Dat lukte ook, die linkback houdt hem vervolgens gewoon tegen met zijn been.
Ook hier op het forum waren de meesten er wel over eens: dat was een penalty, we zwijnden
 
Dat vond ik nou ook. Hij liet af en toe best klasse zien, en werkte hard, maar liep veel te veel met de bal en was weinig effectief. En in het algemeen zal hij toch echt veel meer moeten gaan scoren als hij de duurste PSV transfer ooit wil gaan worden. Maar ja, hij is pas 17, laten we dat niet vergeten
Spelplezier is voor een speler zoals hij is heel belangrijk. Probeer dat maar eens te hebben in dit elftal. Hij kan de kar best al trekken op deze leeftijd alleen deze kar heeft geen wielen. Wanneer er komend seizoen geen kwaliteit aangekocht gaat worden gaat hij nooit bijtekenen, als hij dat al gaat doen.
 
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen of we nou met 4-0 verliezen of met 1-0... Bovendien had hij nog twee andere rare momenten die net goed afliepen. Ik ben benieuwd wat men had gezegd als die fouten ook keihard waren afgestraft? Dat de rest ook fout zat is ook zo maar ik kijk vaak naar waar de fout begint. Zo kijk ik ook niet meteen naar een fout van een verdediger maar wie voor dat moment balverlies leed en het allemaal liet gaan. Unnerstal is een ervaren keeper maar heeft elke wedstrijd echt grote fouten. Mijn punt is dat ook hij niet niveau PSV is en dat blijf ik vinden. Die mooie reddingen had ie ook bij VVV. Daarom haalde PSV hem ook maar niet als 1e keeper maar als tweede keeper en dat is dan ook zijn plek bij een topclub. Maar wij zijn geen top meer dus ik moet tevreden zijn met zulke kwaliteit.
Je hebt gelijk dat Unnerstal eigenlijk niet het nivo heeft dat PSV moet nastreven. Maar dat hebben 6/7 anderen die elke week spelen ook niet, dus om Unnerstal er nu zo uit te pikken. Daarbij vond ik hem vandaag best aardig spelen en was hij met afstand de beste bij PSV
 
Spelplezier is voor een speler zoals hij is heel belangrijk. Probeer dat maar eens te hebben in dit elftal. Hij kan de kar best al trekken op deze leeftijd alleen deze kar heeft geen wielen. Wanneer er komend seizoen geen kwaliteit aangekocht gaat worden gaat hij nooit bijtekenen, als hij dat al gaat doen.
Dat vrees ik helaas ook
 
Je hebt gelijk dat Unnerstal eigenlijk niet het nivo heeft dat PSV moet nastreven. Maar dat hebben 6/7 anderen die elke week spelen ook niet, dus om Unnerstal er nu zo uit te pikken. Daarbij vond ik hem vandaag best aardig spelen en was hij met afstand de beste bij PSV
Over veel spelers wordt al heel veel gezegd. Ik pik hem er niet als enige uit maar kan er niet tegen dat we tevreden zijn dat we niet met 4-0 verloren. En ik ben bang dat hij gezien de huidige situatie de norm gaat worden hier..
 
Spelplezier is voor een speler zoals hij is heel belangrijk. Probeer dat maar eens te hebben in dit elftal. Hij kan de kar best al trekken op deze leeftijd alleen deze kar heeft geen wielen. Wanneer er komend seizoen geen kwaliteit aangekocht gaat worden gaat hij nooit bijtekenen, als hij dat al gaat doen.
Pijnlijke maar mooi gevonden metafoor (Y)
 
Over veel spelers wordt al heel veel gezegd. Ik pik hem er niet als enige uit maar kan er niet tegen dat we tevreden zijn dat we niet met 4-0 verloren. En ik ben bang dat hij gezien de huidige situatie de norm gaat worden hier..
Zoals al gezegd, in principe eens, maar de keepers positie is niet ons grootste probleem. Voordat we daar aan toe zijn moeten we, in volgorde van belangrijkheid, eerst een CV, een LB, een box-to-box middenvelder, een vleugelspeler en wellicht een spits halen.
 
Bij wie moet ik beginnen? Zeg het maar.
Rosario misschien? Kan aan mij liggen, maar het valt me op dat je nergens een slecht woord over Rosario rept, terwijl je vaste 'slachtoffers' Unnerstall en Bruma(terecht) elke keer op hun fouten wijst.
 
Ajax mazzelaars, Unnerstall had gewoon die 1-1 moeten maken dan was alles anders.

Let op, geld lenen kost geld, en deze post moet uiteraard met een korrel zout genomen worden.
 
Laatst bewerkt:
Rosario misschien? Kan aan mij liggen, maar het valt me op dat je nergens een slecht woord over Rosario rept, terwijl je vaste 'slachtoffers' Unnerstall en Bruma(terecht) elke keer op hun fouten wijst.
Alleen die twee? Ik heb het ook vaak genoeg over Baumgartl, Schwaab, Viergever, Hendrix maar ook wel Rosario. Alleen heeft de eigen jeugd die niets heeft gekost en die soms net zo slecht is als de dure waardeloze aankopen, veel meer credits dan de miskopen. Dus Hendrix, Mo, Lammers, Cody en Rosario de worden bij mij anders beoordeeld. En dat gold ook voor Bergwijn, Malen en hele tijd nog voor Zoet. Toen het met Zoet niet meer houdbaar was, mocht ie van mij weg. En welk alternatief heb jij voor die plek? Guti soms??
 
Alleen die twee? Ik heb het ook vaak genoeg over Baumgartl, Schwaab, Viergever, Hendrix maar ook wel Rosario. Alleen heeft de eigen jeugd die niets heeft gekost en die soms net zo slecht is als de dure waardeloze aankopen, veel meer credits dan de miskopen. Dus Hendrix, Mo, Lammers, Cody en Rosario de worden bij mij anders beoordeeld. En dat gold ook voor Bergwijn, Malen en hele tijd nog voor Zoet. Toen het met Zoet niet meer houdbaar was, mocht ie van mij weg. En welk alternatief heb jij voor die plek? Guti soms??

Ik heb je letterlijk nooit iets slechts over Rosario zien schrijven, maar oke. Je zegt de jeugd heeft niets gekost en verdient dus veel meer credit? Rosario heeft allereerst gewoon meer gekost dan Unnerstall, de ene hebben we voor een kleine transfersom gehaald van Almere, de andere kwam transfervrij vanuit Venlo. Verder, als je een topclub status ambieert, dan moet dat geen fluit uitmaken. Als je een jeugdspeler een seizoen lang de hand boven het hoofd houdt, dan mag je jezelf gerust subtop club noemen. Dus nee, dat meer credit omdat het een jeugdspeler is, gaat hier niet op.

Over Zoet, je kan best zeggen dat hij van jou weg mocht, maar ik kan me van velen herinneren (en ik meen ook van jou, maar dit kan ik ook weer fout hebben), dat na een paar wedstrijden alweer werd geroepen dat Unnerstall niet eens beter was, en dat die wissel alleen slecht uitpakt. Het valt me gewoon op dat er bij sommige spelers hun fouten sneller eruit worden gepakt dan bij anderen, en dit gevoel heb ik ook een beetje bij jou als ik eerlijk ben.

Om je aller laatste vraag te beantwoorden, welke ik ook al eerder in de wedstrijd chat heb beantwoord, elke andere optie is beter daar dan Rosario. Zet maar eens een Guti, Thomas, Sadilek, Ledezma, Doan, Hendrix, Afellay op die positie, en dan bedoel ik ook niet maar een wedstrijd, om hem daarna weer af te vallen en weer terug te komen bij Rosario. Die oneindige krediet die deze slappe zak heeft moet eens stoppen.
 
Ik heb je letterlijk nooit iets slechts over Rosario zien schrijven, maar oke. Je zegt de jeugd heeft niets gekost en verdient dus veel meer credit? Rosario heeft allereerst gewoon meer gekost dan Unnerstall, de ene hebben we voor een kleine transfersom gehaald van Almere, de andere kwam transfervrij vanuit Venlo. Verder, als je een topclub status ambieert, dan moet dat geen fluit uitmaken. Als je een jeugdspeler een seizoen lang de hand boven het hoofd houdt, dan mag je jezelf gerust subtop club noemen. Dus nee, dat meer credit omdat het een jeugdspeler is, gaat hier niet op.

Over Zoet, je kan best zeggen dat hij van jou weg mocht, maar ik kan me van velen herinneren (en ik meen ook van jou, maar dit kan ik ook weer fout hebben), dat na een paar wedstrijden alweer werd geroepen dat Unnerstall niet eens beter was, en dat die wissel alleen slecht uitpakt. Het valt me gewoon op dat er bij sommige spelers hun fouten sneller eruit worden gepakt dan bij anderen, en dit gevoel heb ik ook een beetje bij jou als ik eerlijk ben.

Om je aller laatste vraag te beantwoorden, welke ik ook al eerder in de wedstrijd chat heb beantwoord, elke andere optie is beter daar dan Rosario. Zet maar eens een Guti, Thomas, Sadilek, Ledezma, Doan, Hendrix, Afellay op die positie, en dan bedoel ik ook niet maar een wedstrijd, om hem daarna weer af te vallen en weer terug te komen bij Rosario. Die oneindige krediet die deze slappe zak heeft moet eens stoppen.

Het vervelende is... iedere dorpsgek ziet dit. Maar volgende week speelt hij weer! Rosario is het symbool van de armoede op dit moment bij PSV.
 
Ik heb je letterlijk nooit iets slechts over Rosario zien schrijven, maar oke. Je zegt de jeugd heeft niets gekost en verdient dus veel meer credit? Rosario heeft allereerst gewoon meer gekost dan Unnerstall, de ene hebben we voor een kleine transfersom gehaald van Almere, de andere kwam transfervrij vanuit Venlo. Verder, als je een topclub status ambieert, dan moet dat geen fluit uitmaken. Als je een jeugdspeler een seizoen lang de hand boven het hoofd houdt, dan mag je jezelf gerust subtop club noemen. Dus nee, dat meer credit omdat het een jeugdspeler is, gaat hier niet op.

Over Zoet, je kan best zeggen dat hij van jou weg mocht, maar ik kan me van velen herinneren (en ik meen ook van jou, maar dit kan ik ook weer fout hebben), dat na een paar wedstrijden alweer werd geroepen dat Unnerstall niet eens beter was, en dat die wissel alleen slecht uitpakt. Het valt me gewoon op dat er bij sommige spelers hun fouten sneller eruit worden gepakt dan bij anderen, en dit gevoel heb ik ook een beetje bij jou als ik eerlijk ben.

Om je aller laatste vraag te beantwoorden, welke ik ook al eerder in de wedstrijd chat heb beantwoord, elke andere optie is beter daar dan Rosario. Zet maar eens een Guti, Thomas, Sadilek, Ledezma, Doan, Hendrix, Afellay op die positie, en dan bedoel ik ook niet maar een wedstrijd, om hem daarna weer af te vallen en weer terug te komen bij Rosario. Die oneindige krediet die deze slappe zak heeft moet eens stoppen.
Weet je ik voel geen behoefte om naar jou toe te bewijzen wie ik wel of niet bekritiseer en waarom.
En voorlopig zitten we opgezadeld met ook een Doan die jij noemt: ook met hem ga je niets winnen. En gelukkig komt Faber er ook steeds vaker achter dat die aankopen allemaal waardeloos zijn en dat het niets met MVB te maken had dat Bruma, Baumgartl en Boscagli gepasseerd werden en dat Doan weinig kan brengen. Sterker nog PSV is na het vertrek van MvB nog dramatischer dan voorheen. Vandaag zag ik eigenlijk AGOVV spelen tegen Ajax. En Doan had daar niets aan veranderd zo ook een Guti of Sadilek. Een pot nat en allemaal PSV onwaardig materiaal zo ook een Thomas. Allemaal spelers die je in de 80e minuut of zo pas kan inbrengen maar nooit de basis hier nooit. Rosario wordt genoeg afgebrand hier. Gek genoeg een van de weinige spelers die zowel onder MvB als onder Faber zijn plek behoudt.
 
Ik vind het geen goede invalbeurt van Rodriguez.
Wat RR in 20 minuten heeft laten zien, dat hebben Lato, Boscagli en Sadilek in al hun speelminuten niet laten zien. Ik vind het nog steeds vreemd waarom RR niet in de basis gestart is vandaag. Als hij fit is, waarom niet ? Kijk maar naar Bergwijn, die krijgt direct het vertrouwen van Mourinho en maakt een doelpunt bij zijn debuut voor de Spurs. Ik ben ervan overtuigd dat het tegendoelpunt vandaag niet gevallen was, als RR ook in de 1e helft had meegedaan. De eindstand zou 0-0 gebleven zijn als Faber het vertrouwen uitgesproken had in RR en hem in de basis had laten starten ipv Boscagli... :mad:
 
Het vervelende is... iedere dorpsgek ziet dit. Maar volgende week speelt hij weer! Rosario is het symbool van de armoede op dit moment bij PSV.

Armoede.
Dat is PSV, en Koning Pablo in het bijzonder, al vanaf oktober/november 2018 (geen typefout).
Toen Koning Pablo hier nog steevast Koning Pablo werd genoemd. Toen het banken al had moeten beginnen.

Eigenlijk komt het allemaal door Ryan Thomas. Als hij geen knieblessure had gehad in de zomer van ‘18 had Koning Pablo nooit gespeeld. Niet dat Thomas nou zo’n uitzonderlijk talent is, integendeel, maar hij was never nooit de spil geworden waaruit de ellende, die als een sluipmoordenaar al ruim een jaar aan het wroeten was, is ontstaan waar de rest omheen draait, daar ben ik van overtuigd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan