Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Uitslag valt me erg mee, maar wat heeft PSV weer weinig gebracht als team, pffff...

Dat maakt het alleen maar erger eigenlijk. Ajax stelde niks voor, en alsnog weet PSV er gewoon helemaal niks tegenover te stellen. #pure armoede
Die bewierookte Unnerstal is toch elke week als een goochelaar bezig zo achterin. Houdt ballen tegen maar hoe ongeconcentreerd hij is, kan gewoon ook niet op dit niveau en zeker niet op zijn leeftijd. Hij is net als zijn tijd bij VVV: wereld reddingen afwisselen met hele slechte momenten zoals de goal die hij weg gaf. En daarvoor en daarna had hij weer een paar van dit soort momenten die net goed afliepen. Nee, volgend jaar moet je ook op zoek naar een constante keeper die niet zo onrustig is en gedisciplineerd speelt waardoor diegene voor hem met vertrouwen gaan spelen. De punten voor hem van sommigen begrijp ik ook helemaal niet. We zijn blij dat we niet met 4-0 hebben verloren maar vergeten gemakshalve dat hij de enige goal weggaf. En als het tegen had gezeten was hij bij het goochelen met de bal aan zijn voeten, ook nog afgestraft.

In ieder geval duizend keer beter dan Zoet, laten we het daar op houden.
 
Die bewierookte Unnerstal is toch elke week als een goochelaar bezig zo achterin. Houdt ballen tegen maar hoe ongeconcentreerd hij is, kan gewoon ook niet op dit niveau en zeker niet op zijn leeftijd. Hij is net als zijn tijd bij VVV: wereld reddingen afwisselen met hele slechte momenten zoals de goal die hij weg gaf. En daarvoor en daarna had hij weer een paar van dit soort momenten die net goed afliepen. Nee, volgend jaar moet je ook op zoek naar een constante keeper die niet zo onrustig is en gedisciplineerd speelt waardoor diegene voor hem met vertrouwen gaan spelen. De punten voor hem van sommigen begrijp ik ook helemaal niet. We zijn blij dat we niet met 4-0 hebben verloren maar vergeten gemakshalve dat hij de enige goal weggaf. En als het tegen had gezeten was hij bij het goochelen met de bal aan zijn voeten, ook nog afgestraft.

Naast dat Unnerstall die bal inleverde schopten Hendrix, Rosario en Viergever die bal er nog net niet zelf in. Nee Unnerstall is niet goed genoeg voor PSV maar dat zijn Viergever, Schwaab, Boscagli, Rosario, Hendrix, Gakpo en Bruma ook niet en dan geef ik Lammers en Dumfries nog maar net het voordeel van de twijfel. En dan moet ik zeggen dat ik Unnerstall nog een van de betere van dit team vind.
 
Die bewierookte Unnerstal is toch elke week als een goochelaar bezig zo achterin. Houdt ballen tegen maar hoe ongeconcentreerd hij is, kan gewoon ook niet op dit niveau en zeker niet op zijn leeftijd. Hij is net als zijn tijd bij VVV: wereld reddingen afwisselen met hele slechte momenten zoals de goal die hij weg gaf. En daarvoor en daarna had hij weer een paar van dit soort momenten die net goed afliepen. Nee, volgend jaar moet je ook op zoek naar een constante keeper die niet zo onrustig is en gedisciplineerd speelt waardoor diegene voor hem met vertrouwen gaan spelen. De punten voor hem van sommigen begrijp ik ook helemaal niet. We zijn blij dat we niet met 4-0 hebben verloren maar vergeten gemakshalve dat hij de enige goal weggaf. En als het tegen had gezeten was hij bij het goochelen met de bal aan zijn voeten, ook nog afgestraft.

Mag je hem niet of zo! Heb je gezien hoe Hendrix en Rosario daarna verdedigde. De aanval start 40 meter vanaf het doel en weet je wat het allerergste is dat volgende week Rosario en Hendrix gewoon weer basis staan. SCHANDE!
 
Zo, nou het de KNVB gelukt hoor zetje maffiose bij mekaar. Vanaf de warming up zag je het al. Maar daar hoor je de MSM niet over. De hele.l competitie is gewoon gescript om de randstad te promoten en wij als brabant hangen dr maar bij. Kotsmisselijk wordt ik ervan. :maniac:

Nee geintje, van wat ik heb gezien is t woord pover nog te positief. Mogen blij zijn dat ze bij die stomme klup t vizier niet scherp hadden. Hadden met meer venuft een grote score kunnen neerzetten.
 
Mag je hem niet of zo! Heb je gezien hoe Hendrix en Rosario daarna verdedigde. De aanval start 40 meter vanaf het doel en weet je wat het allerergste is dat volgende week Rosario en Hendrix gewoon weer basis staan. SCHANDE!
Eens en dan Schwaab en Bruma ook weer?
Rodriguez wilde spelen maar was niet fit genoeg bevonden.
Gaat hij 2 wedstrijden de rest van het seizoen spelen?
Hij moet natuurlijk nog wennen aan het geweldige niveau van PSV...:ROFL:
 
Naast dat Unnerstall die bal inleverde schopten Hendrix, Rosario en Viergever die bal er nog net niet zelf in. Nee Unnerstall is niet goed genoeg voor PSV maar dat zijn Viergever, Schwaab, Boscagli, Rosario, Hendrix, Gakpo en Bruma ook niet en dan geef ik Lammers en Dumfries nog maar net het voordeel van de twijfel. En dan moet ik zeggen dat ik Unnerstall nog een van de betere van dit team vind.
Ik vind dat je Gakpo hier heel snel afschrijft. Ik geef hem nog meer kans dan een Lammers bijv. Cody moet alleen wat meer om zich heen kijken maar dat komt ook wel nog.
 
Hoe kan de directie ons met deze aanval het seizoen af laten maken. Ongelofelijk dat we hier nog 13!!!!! wedstrijden naar moeten kijken.

En nog frustrerender telkens de opstellingen.
Boscagli, Rosario en Bruma hoet ik voorlopig niet meer zien in de basis. Hoevaak moeten die nog falen.

Rodrigues basis; Thomas voor diepgang en doan of madueke voor bruma. Alles beter dan bruma.
 
Mag je hem niet of zo! Heb je gezien hoe Hendrix en Rosario daarna verdedigde. De aanval start 40 meter vanaf het doel en weet je wat het allerergste is dat volgende week Rosario en Hendrix gewoon weer basis staan. SCHANDE!
De fout begint bij hem. Gewoon een onrustige keeper die de mooie reddingen afwisselt met slechte keuzes. Niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, reden dat hij tot zijn 28e nog bij VVV zat. Maar goed we zijn zover gezakt dat we een Unnerstal gaan bewieroken na 3 dingen waarvoor hij in het doel staat.
 
Ik vind dat je Gakpo hier heel snel afschrijft. Ik geef hem nog meer kans dan een Lammers bijv. Cody moet alleen wat meer om zich heen kijken maar dat komt ook wel nog.
Gakpo is wat mij betreft geen PSV-materiaal. Een slungelige manier van bewegen, geen overzicht, niet snel genoeg, voorspelbaar. Nee, niet mijn type speler.

De fout begint bij hem. Gewoon een onrustige keeper die de mooie reddingen afwisselt met slechte keuzes. Niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, reden dat hij tot zijn 28e nog bij VVV zat. Maar goed we zijn zover gezakt dat we een Unnerstal gaan bewieroken na 3 dingen waarvoor hij in het doel staat.
Unnerstal speelt één bal naar de verkeerde kleur en jij bent teleurgesteld. De rest van het elftal heeft niet één bal bij dezelfde kleur kunnen krijgen.

Unnerstal voorkomt vandaag gewoon een 5-0 nederlaag.
 
De fout begint bij hem. Gewoon een onrustige keeper die de mooie reddingen afwisselt met slechte keuzes. Niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, reden dat hij tot zijn 28e nog bij VVV zat. Maar goed we zijn zover gezakt dat we een Unnerstal gaan bewieroken na 3 dingen waarvoor hij in het doel staat.
Je trekt dit toch wel aardig persoonlijk naar Unnerstall. Hij is niet zo sterk aan de bal maar dat zijn de meeste keepers niet. Ze moeten hem gewoon leren om die bal weg te rossen in die gevallen.

Gewoon wereldreddingen vandaag, en overstijgt hiermee het niveau van de rest van PSV. Was zelfs uiteindelijk nog het dichtst bij een doelpunt voor PSV..
 
Dat maakt het alleen maar erger eigenlijk. Ajax stelde niks voor, en alsnog weet PSV er gewoon helemaal niks tegenover te stellen. #pure armoede
Mwah, ik vond ons de eerste helft behoorlijk goed hoor. Hadden met de rust al met 4-0 voor kunnen staan. Dat het de tweede helft minder is, is logisch met al die blessures. Verder zou ik me als ik PSV supporter was toch wel zorgen gaan maken. Niet lullig bedoeld, maar je speelt tegen een Ajax met 7 geblesseerden en je weet 90 min lang geen enkele kans te creëren. Dat is wel erg pover.
 
Gakpo is wat mij betreft geen PSV-materiaal. Een slungelige manier van bewegen, geen overzicht, niet snel genoeg, voorspelbaar. Nee, niet mijn type speler.


Unnerstal speelt één bal naar de verkeerde kleur en jij bent teleurgesteld. De rest van het elftal heeft niet één bal bij dezelfde kleur kunnen krijgen.

Unnerstal voorkomt vandaag gewoon een 5-0 nederlaag.
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen of we nou met 4-0 verliezen of met 1-0... Bovendien had hij nog twee andere rare momenten die net goed afliepen. Ik ben benieuwd wat men had gezegd als die fouten ook keihard waren afgestraft? Dat de rest ook fout zat is ook zo maar ik kijk vaak naar waar de fout begint. Zo kijk ik ook niet meteen naar een fout van een verdediger maar wie voor dat moment balverlies leed en het allemaal liet gaan. Unnerstal is een ervaren keeper maar heeft elke wedstrijd echt grote fouten. Mijn punt is dat ook hij niet niveau PSV is en dat blijf ik vinden. Die mooie reddingen had ie ook bij VVV. Daarom haalde PSV hem ook maar niet als 1e keeper maar als tweede keeper en dat is dan ook zijn plek bij een topclub. Maar wij zijn geen top meer dus ik moet tevreden zijn met zulke kwaliteit.
 
Je trekt dit toch wel aardig persoonlijk naar Unnerstall. Hij is niet zo sterk aan de bal maar dat zijn de meeste keepers niet. Ze moeten hem gewoon leren om die bal weg te rossen in die gevallen.

Gewoon wereldreddingen vandaag, en overstijgt hiermee het niveau van de rest van PSV. Was zelfs uiteindelijk nog het dichtst bij een doelpunt voor PSV..
We verschillen van mening. Zoals velen bij PSV vind ik ook hem geen eerste keeper bij een topclub. Maar ik zei het al eerder, wij zijn geen top meer. Dus Unnerstal mag gewoon blijven.
 
De meest armoedige topper sinds jaren. De problemen bij PSV zijn bekend dus extra zout in de wonden strooien heeft geen zin. Ook bij ons is het lek nog lang niet boven; wat waren we weer ontzettend kut. We hadden geluk dat we tegen een onthutsend zwak PSV mochten aantreden, anders waren we net zoals vorige week gewoon wederom tegen een zeperd aangelopen.

Ik vond aan onze kant Dest erg sterk spelen en Martinez bewijst zoals altijd dat het een toppertje in wording is. Eiting grijpt z'n kans en brengt veel voetballend vermogen op het middenveld. Gravenberch is er nog niet klaar voor; ik erger me aan dat lakse gedoe. Donny prima, maar als hij echt denkt kans te maken op een geslaagd avontuur bij Real zal het toch ook bij hem veel beter moeten. De vraag is of dat erin zit bij hem - ik denk van niet. Gewoon eerst bij z'n maatje Stevie proberen te ontwikkelen als hij zo nodig weg wil. Traore prima en moet met al die geblesseerden nu een echte kans gaan krijgen, want dat verdient hij. Tadic matig, Mazraoui slaapwandelend zoals wel vaker, Nico niet gezien.

En de ziekenboeg wordt voller en voller. Blind, Ziyech, Neres, Promes, Babel. Ja en Veltman maar die tel ik al tijden niet mee. Schuurs liet tijdens zijn invalbeurt wederom zien waarom.

Madueke is volgens mij een heel groot talent. Ik gok de tweede absolute parel bij PSV naast Ihattaren. Ik zou Bruma gewoon permanent laten banken vanaf nu en Madueke het volle vertrouwen geven. Die Rodriguez viel me ook niet tegen; zonde dat er geen optie tot koop bij zit. Direct zichtbaar dat hij drie klassen beter is dan al het andere wat het afgelopen jaar op linksback heeft rond gelopen bij PSV. Die Unnerstall is toch ook een behoorlijke keeper; zonder hem stond het bij rust al minimaal 3-0.

Tot slot: ik snap eindelijk ronaldinho van PSV. De KNJB heeft z'n werk weer gedaan met de Video Ajaks Referee. Dest had rood moeten krijgen voor die schwalbe en degene die dat balletje vol op Dumfries z'n handen durfde te schieten moet met terugwerkende kracht geschorst worden voor onlief gedrag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan